Üye adı:gevcelli
Kayıt tarihi:21 Ağustos 2015
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4400
Üye puanı:391
Takipçileri:36
Takip edilen:34
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:234,69 Nakit puanı var
T. Puan:129558,2277 Gram & Puan birleşimi
Başarı:163. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Herkes alman usulü burda hocam :))
sabır100 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()dolar ı aldığım gibi fırlattım :))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Pozitif enerjimizi verelim dolar a. Fatih terim gibi verelim gazı :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Boynumuz kıldan ince biliyorsun yani :)
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Teknik bize böyle gel işte :) Ofsayt var mı yok mu hocam :)))
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Teknik sagolsun moralleri tavan yaptırdı :)
reis_fm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Herkes fulledi herhalde dolar ı. Şimdi satma zamanı :)))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Bu nasıl iş doktor :) 2. 70 den alsak yine terse kalacaz:))
Surgeon11 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Evet düşecek. Sebebi az biraz tl kaldı bende. Ona göz dikti bu lanet para birimi!
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Aynen katılıyorum doktor
Surgeon11 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()dolar yükselsinde her entrikaya teoriye razıyım :)
Sultandördüncüvites için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Vay be 2. 81 den bile terse bırakacak bu dolar :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()2, 81 de var bi keramet :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Doktorum hem bana izleme diyorsun hem kendin izliyorsun bu operasyoncuları :))
Surgeon11 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Ben o benjaminin ve o benjamine yön verenlerin suratlarını seveyim.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()2, 60 cılar bile var artık doktor :)))
Surgeon11 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Doktor yapma böyle. Resmen okyanusun ortasında kalmışsın gibi geldi :) En azından tekniğe, bigalıya sarıl bari :)
Muhasebeci ne zaman çıkacak rahat olun dediyse hep tam tersi oldu :))
Surgeon11 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Sen buralardan almıyon mu dolar :)
2, 85 üstü alıyon hep.
muhasebeciii için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Hiç bulaşma bence. 3 kuruş kâr edecem diye kimyanı bozma :)
Burtix için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Bence şuan için bir şey yapmadan 83 ortalamada bekle. Düşerse ortalama düşürürsün. Çıkarsa zararını hatta karla bile çıkarsın. Önerim yarını beklemenden yana :)
wonka için cevaplandı (yorumu göster)