ALTIN ONS

$1226.3250

Güncel: 00:59:50

USD/TL

5.6434

00:59:44

EUR/TL

6.5019

00:59:44

PARİTE

1.1516

00:58:38

STERLİN

7.3722

00:58:38

GÜMÜŞ

2.6569

00:07:38

XAG

14.6190

00:07:38
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoin
PARİTE 1.1516 05:54:38
EUR 6.5019 05:54:38
USD 5.6434 05:54:38
ALTIN ONS $1226.3250 05:54:38

Profil sayfası: gariban1

Üyelik Bilgileri

Üye adı:gariban1

Kayıt tarihi:24 Ocak 2017

Durum:Çevrimdışı

Yorum sayısı:2664

Üye puanı:1079

Takipçileri:135

Takip edilen:6

Baktığı sayfa:Euro Dolar Paritesi yorumları ve güncel fiyatları (18.10.2018 07:08:36)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum

Doğum tarihi:Belirtilmedi

Meslek:Belirtilmedi

Yaşadığı yer:Belirtilmedi

Kişisel Görüş ve Yorumları

Daha az sitede olacağım...

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:0 Gram altını var

Puan:10000 Nakit puanı var

T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi

İşlem geçmişi

İşlem geçmişi bulunmuyor.

Yatırımları

3500
10000
800

Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla öncelikle yıldızsız (kayıtsız) veya kayıtlı kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için gariban1 yorumu ()

Sende surumlar nasıl hocam

Egea için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için gariban1 yorumu ()

Hoşbulduk keyifler nasıl

katu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için gariban1 yorumu ()

Muhtemelen aynı kişiden bahsediyoruz geçende üçgen yukarı kırıldı dedi, şok etti beni.

Tesla_Gun için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için gariban1 yorumu ()

Herkese merhabalar

1BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için gariban1 yorumu ()

Herkese iyi geceler, kaçtım ben

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için gariban1 yorumu ()

Bugün iyi gördüm, formunda :)

gnlde için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için gariban1 yorumu ()

Üçün biri yükseliş sıkıntı yapma :))
Bu gece banlanmazsak iyi, ben kurtarırım da seni bilmiyorum :)

Sledgehammerrr için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için gariban1 yorumu ()

4 ün 1 kapatamayacağını biliyorum, öğrendiğim bir iki kuraldan biri, sadece şekli göstereyim dedim. Abi sen sabah bizi bi aydınlatta beyinler pırıl pırıl olsun :)

gnlde için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için gariban1 yorumu ()

Duramıyoruzki, gördüğümüzü yine çizip yazıp paylaşıyoruz hocam. Dert etmeyin toparlar yakında

erlin55 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için gariban1 yorumu ()

Hımm kod adı gariban1 olmasın...
yengede paranoya başlatmadaaa :)

Sledgehammerrr için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için gariban1 yorumu ()

Bu sitede ilk 6 ay dolar sayfasında geçince ister istemez temkinli oluyorsun, ben tartışmaya gelemem. Bizim sayfada yok ama çıkar gelir bi tanesi... Ondan sonra uğraş dur. 70 den dolar aldırdın 55e düştü der misalen... Bilmezki 55i ne zamandan dile getirmişiz.
Yalnız sen yengeye hasta kal, arada ben kaynamayım :)

Sledgehammerrr için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için gariban1 yorumu ()

Valla en son bayramda görüştük:) ortamı çok hoş :) ama ona en kısa zamanda bi sürpriz yapacam bizim masadan @Rahmetliolduk

Sledgehammerrr için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için gariban1 yorumu ()

Valla akşam üzeri de söyledim buralardan alınan parça bence çok bekletmez üzmezde, senn kobra 4. harwket oluyor :)

Sledgehammerrr için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için gariban1 yorumu ()

@gnlde @Sledgehammerrr
Bende elliot bilgisi sıfır... sitede duyduğumuz gördüğümüz kadar.
Şimdi beklenilen hareket şöyle bişey değil mi, yani şu dçnemde 3.düşüş hareketinin dibini bulmaya çalışmıyor muyuz, 4. Hareket yukarı düzeltme sonra tekrar düşüş değil mi? Yoksa olayı ben çok mu yanlış anladım...
Rakamlar farazi, gidişat böyle bişey olmayacak mı?

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için gariban1 yorumu ()

Caaan aynı şeyleri geçen gün yakışıklı bi arkadaşa dilimin döndüğünce anlatmaya çalıştım (tabi senn anlatımın kadar güzel olmadı) ama sanki bana gönül koydu @Sledgehammerrr :)

Rahmetliolduk için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için gariban1 yorumu ()

6.01 in önemi konusunda çok meaaj attık aynı şeyleri tekrarlamak da olmuyor hocam

Civanmert34 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için gariban1 yorumu ()

Hocam al sat tut diyemeyiz, vebali var bu işin, gördüğümüzü paylaşırız yanılırız, biliriz vs. Ama zararkes veya al diyemeyiz. İyi akşamlar

Civanmert34 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için gariban1 yorumu ()

@Civanmert34

gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için gariban1 yorumu ()

Olabilir 4h uyumsuzluk devam ediyor. Param yok olsaydı buralardan alınacak parça üzmez bence. Ytd

Egea için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için gariban1 yorumu ()

Herkese merhaba bu arada

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için gariban1 yorumu ()

Onsa ne zaman maşallah desek 3dk dayanmıyor. Bu arada 4 saatlikte negatif uyumsuzluk vermiş, farketmemişiz...

gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)

2BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için gariban1 yorumu ()

7960 üzerine atarsa hedefler grafikte. Ytd


#13233004 Grafik detay ve yorumları

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için gariban1 yorumu ()

@Tesla_Gun

gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için gariban1 yorumu ()

Son 7 dk bakalım 5.7699 üzeri kapatacak mı

gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)

2BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için gariban1 yorumu ()

Ewet bezdiriyor ama teknik işlemiyor demeseydiniz iyiydi. Zira bir ay kadar önce yazmıştım 6.01 Altında kalışlarda önce 5.55 ora da kırılırsa 5.19 hedefleyebilir diye...

Ç_A_M için cevaplandı (yorumu göster)

2BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için gariban1 yorumu ()

Ons ilk hedef 1233 gelmiş 1235.8 üzerinde kalırsa diğerlerini hedefler. Ytd

gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için gariban1 yorumu ()

:) valla burdan dönmezse 70 var altta. 16.00kapanışı 77 üzeri olursa senaryo işler yoksa çöp...

Tesla_Gun için cevaplandı (yorumu göster)

6BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için gariban1 yorumu ()

Arkadaşlar 6.32 den 6.0490 a düştüğünden beri takip ettiğim fibo değerleri sağ taeaftaki siyah drğerler gayet iyi çalışıyor. Alt yorumdaki senaryo tam olarak bu civardan 77 civarından dönmeli artık. Ytd. Uyumsuzlukta geldi artık 6 civarına bi hareket gelecek mi onu tqkip edecez. Ytd
@Egea

gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için gariban1 yorumu ()

Ons/31.1 x dolar değeri= Gram fiyatı
Diye hesaplanır hocam


1224/31.1 x 5.82 =229.05
Ons da dolarda etkiler, küçük çarpan dolar olduğu için yükselip düşmesi daha çok etkiler.

ikho için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için gariban1 yorumu ()

Günaydın hocam. O farklı bi olaydı. usta eğer 3. hareket 5.69 Altında bi yerde diplerse mesela 5.40. Yükseliş olan 4. hareket max 5.69 civarına olur, 4. hareket 5.69 geçerse sayım iptal olur. Sonra 5. düşüş haewketi 5.20 olur dedi.
5.69 harici rakamlar örnektir. Ytd

AslanBaşak için cevaplandı (yorumu göster)

3BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için gariban1 yorumu ()

Günaydın arkadaşlar
Geçen hafta bahsettiğim 4h deki harwket olacaksa eğer 1. dip 5.8250 yaptı. 2. dip muhtemelen 77 civarı olup, RSİ nin de diplememesi ve 2. uyumsuzluğu yapması lazım. Orsqn t3pki yükselişi max 6.11 6.05 6.01 dirençlere bi hareket gelip, tekrar aşağı gelmesini bekliyorum. Şu an için 6.22 6.18 üzeri kalması olayın şeklini şemalini değiştirir, bu senaryoda çöp olur. Ytd

gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için gariban1 yorumu ()

Ben tldeyim bu arada, arkadaşları da yatırımında yanıltmak istemem düşecek yükselecek diye rakam veriyoruz. Ama bence bi arsa aldın ve değerlenince satacaksın bu düşünce iyidir, satmadığın sürece zarar yok... Tl de para usd de sonuçta, ihtiyacın oldukça bozup harcarsın.

bnym için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için gariban1 yorumu ()

:) valla gayfeye hayır demem. 5.9720 6.0110 6.0490 dirençler nefesi nereye kadar yetecek bakalım . Ytd

Tesla_Gun için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için gariban1 yorumu ()

Günaydın yoldaş zararkes yapacak yeri çoktan geçmişsin, yapacak tek şey beklemek varsayki bi arsa aldın değerlenmesini bekliyorsun. Geçen sene yazın 3.50 civarı zararkes yapmıştım, döndüğü yer ve şu anki geldiği yeri düşününce... Yine de karar sana ait. Yaklaşık bir ay önce 6.01 Altında kaldıkça 5.55 ve kırarsa 5.20 civarı olabilir demiştim. Olsa bile fazla kalamaz oralarda sanki çünkü temeldeki durumlar belli ve değişen pek bişey yok, 2019 la birlikte nelere gebe olacağımızı bilemeyiz. Ytd

bnym için cevaplandı (yorumu göster)

2BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için gariban1 yorumu ()

4h de ilk uyumsuzluk gelmek üzere gibi. Geçenki dip ve sonrası hareket gibi olacaksa 15 kuruş civarı yukarı atıp geri gelmesi lazım. Ytd @gnlde @Sledgehammerrr

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için gariban1 yorumu ()

Günaydın arkadaşlar
anlıkta 5.8250 görmüş, 30dk lık kapanışı alçalan kama içinde yapacak muhtemelen

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için gariban1 yorumu ()

Abi aynı hatayı geçen ben yaptım, PU oluşumu var...
Geçenki 5.90 civarına düşüp yükselmesinde 4h de çift uyumsuzluk yapana kadar düşüş olmuştu. İlk uyumsuzlukta 15 kuruş yukarı somra ikinci uyumsuzluğu yapıp 6.22ye kadar yükselmişti. Bu seferde 4h de uyumsuzlukla aynısı olabilir. 87 78 veya 70 bu hareketlerin iki dibi olabilir. Ytd

gnlde için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için gariban1 yorumu ()

Haberim yok ama usd düşüyo Gram kıvama gelir diyorduk, eğer ons yükselişe başlarsa avucumuzu yalayacaz yine... Umarım 1235 üstünde kalmaz.

Sledgehammerrr için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için gariban1 yorumu ()

İyi akşamlar herkese
Ons 1208 üzeri kaldıkça kırmızılar 1214 üzeri kaldıkça mor değerleri hedefler, nefesi nereye kadar yetecek bakalım. Ytd


#13149539 Grafik detay ve yorumları

1BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için gariban1 yorumu ()

Hoşgeldin usta, selamsız geldik kusra bakmayın arkadaşlar

gnlde için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...
Copyright © 2009 Altin.in = Altın Fiyatı!