Üye adı:feuermann
Kayıt tarihi:18 Eylül 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2455
Üye puanı:36
Takipçileri:11
Takip edilen:1
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için feuermann yorumu ()yatırım tavsiyesi vermiyim ben olsam şuan tercih edermiyim bilmiyorum ben biden ın seçileceğini tahmin ederek xag nin mutlaka uzun vadede Altın dan daha çok değerleneceğini düşündüğüm için geçtim
muratçınar36 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için feuermann yorumu ()xau dan xag ye geçtiğim güne şükürler olsun ne olacak acaba bu Altın cıların çektiği
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()7 den xag satan 6,5 tan alanlar seviniyordu ben 5,5 gelicek diyince saldırıyorlardı bana belki 5,5 değil ama 6 geldi mutlu musunuz hala?
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()ben yüzde 50 faizdeyim sorun yok faizde uyar bana
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()3 kr düşmüş 5.50 geliyor 5,5 beklemiyorum ben artık biden politikalarından dolayı xau da yükselme beklemiyorum xag her türlü coşacaktır ama kısa vadede değil ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()50 bp yetmez 100 bp kafidir ytd
Anderun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()Beyler şuana kadar kovboy atı öptü yakında 2. perde başlıyor konusu ? ın intikamı. ben 9 üstünü 3 ay içinde xag de. 480 TL yi de xau da bekliyorum ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()ben gfarfik bilmiyorum bu yıl max tahminin nedir yazar mısın bana yt olmadan
_MuratTANER için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()o indikatöre sor bu yıl 9-10 olacak mı :)))
_MuratTANER için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()hedef 9 tl 30 kr düşse ne düşmese ne
_MuratTANER için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()altın ons 2100 bekliyorum enaz teşvikle beraber mart sonunda yüzümüz gülebilir ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için feuermann yorumu ()herkes sallıyor bilen yok bu piyasada hiçbirşey imkansız değil şakasına yazdım ben yarından itibaren kademeli yükseliş bekliyorum ytd
Rwk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()bence xag de diplerdeyiz yarından itibaren kademeli yükseliş olabilir benim düşüncemdir ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için feuermann yorumu ()367 bekliyor teknik analizciler ytd
Rwk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için feuermann yorumu ()komutan logar bir cisim yaklaşıyor dağılın ulennn ytd :)
-1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için feuermann yorumu ()290-310 alım bölgem :)) ytd
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için feuermann yorumu ()faiz indirimi bekliyorum
emekli_madenci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için feuermann yorumu ()290 gelirse bi kırtık alırık ytd :))
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()define kralı ümit yaman derki 100 BP düşürecekler ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için feuermann yorumu ()Altın alacağına kereste alsaydın köşeyi dönmüştün kardeşim adı Altın değeri kereste kadar yok ne yazıkki