ALTIN ONS

$1526.8150

Güncel: 19:51:48

USD/TL

5.7634

19:51:52

EUR/TL

6.4232

19:51:52

PARİTE

1.1140

19:51:52

STERLİN

7.0686

19:51:52

GÜMÜŞ

3.2281

19:51:40

XAG

17.4007

19:51:40
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoin
PARİTE 1.1140 19:51:52
EUR 6.4232 19:51:52
USD 5.7634 19:51:52
ALTIN ONS $1526.8150 19:51:52

Profil sayfası: Madboy

Üyelik Bilgileri

Üye adı:Madboy

Kayıt tarihi:12 Ağustos 2018

Durum:Çevrimdışı

Yorum sayısı:2838

Üye puanı:249

Takipçileri:37

Takip edilen:10

Baktığı sayfa:Bildirimleri okuyor (23.8.2019 18:59:32)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Erkek

Doğum tarihi:05 Aralık 1980

Meslek:Serbest çalışan

Yaşadığı yer:Bursa

Kişisel Görüş ve Yorumları

iceberg

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:0 Gram altını var

Puan:10000 Nakit puanı var

T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi

Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

İşlem geçmişi

İşlem geçmişi bulunmuyor.

Yatırımları

38000

Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla öncelikle yıldızsız (kayıtsız) veya kayıtlı kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Madboy yorumu ()

Bu bildirimlere düşmemiş hiç kesinti neden

Kemal_Kükreyen için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Madboy yorumu ()

Ons usd yaptım tl mı kesiyor 20 tl var hesapta eski işlemlerimde vardı tl vardı hesapta daha önce hiç kesmemiş hiç görünmüyor

Kemal_Kükreyen için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Madboy yorumu ()

Böyle bişey var kesinti yok bugüne kadar


#16706876 Grafik detay ve yorumları

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Madboy yorumu ()

Bildirimler diye bir başlık bulamadım

ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Madboy yorumu ()

Abi varya acele ettim 1514 de çıktım full usd geçtim kesinti tl ile mı oluyor benim hesapta tl yok

ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Madboy yorumu ()

Yoo almıyorlar benden :))

Kemal_Kükreyen için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Madboy yorumu ()

@ekonomi_kamu abi full dolara geçtim

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Madboy yorumu ()

Nerden bakıcam buna hiç bi yerde görmedim özel kur var acaba kesinti yapmamış ola bilirler mi

ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Madboy yorumu ()

Valla buna bakarım şuan bir fikrim yok

Amra43 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Madboy yorumu ()

Hiç fark etmedim ama ons dolar dolar ons paritesi yapıyorum

Timurlenk1923 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Madboy yorumu ()

Dolara geçicem abi

ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Madboy yorumu ()

Çıkalım mı abi 1505 , den ? 1509 ortalamam var

ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Madboy yorumu ()

Hiç bil mıyorum 48 40 almıştım

AliMrt için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Madboy yorumu ()

48 62 Ve 280 emir girdim nasip inş allah

ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Madboy yorumu ()

Allah senden razı olsun abicim hakkını helal et çok yardımın dokundu sağolasın

ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Madboy yorumu ()

Senden de Allah razı olsun kardeşim inşAllah haletmişsindir

Ferdi_57 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Madboy yorumu ()

İnş abi malum çalışıyorum bilgi paylaşımlarında etiketlersen çok memnun olurum Allah razı olsun

ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Madboy yorumu ()

Günaydın hayırlı sabahlar abi full ons dayım gün içinde çıkmak gerekirmi ons dan powell açıklamalarına kadar usd da mı olmakta fayda var nrdersin

ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Madboy yorumu ()

Anladım tşkler full ons dayım Gram olarak tl geçtim tekrar gram aldım v. s yarın için genel beklenti nedir pozisyonlarımız nasıl olmalı ons gram dışın da usd ilemi beklemek lazım ons anıdüşüşlerde tl ile ve ya usd ile almak için

isayk için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Madboy yorumu ()

Gece hiç atraksiyon olmuyor uzun zamandır acaba gece beklenti nedir ne olur teknik analizi olan arkadaşlar bilgi vere bilir mi tşkler

isayk için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Madboy yorumu ()

@VYaman Abi powell öncesi ons da mı usd olmak da fayda var tşkler abi bir önceki powell açıklamalarında çok güzel yol göstermiştiniz Allah razı olsun.

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Madboy yorumu ()

1525 kaça tekamül ediyor 48 ..?

ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Ons için Madboy yorumu ()

Doğuş şarkısı vardı bir zamanlar dikenli bu yollar açtım dinliyorum :))

Rochefoucauld için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Madboy yorumu ()

Amin cümlemizden kardeşim

Ferdi_57 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Ons için Madboy yorumu ()

@Ferdi_57

1BeğenmedimŞikayet

Ons için Madboy yorumu ()

@Ferdi_57

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Madboy yorumu ()

Güle güle harca kardeşim devamı gelir inş :)

ByYKuS için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Madboy yorumu ()

@VYaman Abi powell öncesi pozisyonumuz nasıl olmalı bir değerlendirme yaparmisiniz Allah razı olsun geçen çok güzel fikirler sunmuştunuz selamlar.

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Madboy yorumu ()

Gram yükseliyor tl geçmek mantıklı mı aşağıdan alım verirmi teknik bilen arkadaşlar yardımcı ola bilir mi tşkler

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Madboy yorumu ()

Abican full ons dayım beklemeye devam mı powell açıklamalarına ons lamı girmak daha iyi usd tl hangisi

ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Madboy yorumu ()

Powell açıklamalarına usd ilemi ons lamı girelim bu konuda yardımcı ola bilecek abilerimiz ablalarımız yardımcı olurda sevinirim @VYaman abim selamlar fikirlerin önemli benim için tşkler

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Madboy yorumu ()

Kullandığım rakam yüksek milyon dolar değil 48 k usd aktarmıştım tfx e hesap daki mebladan çok ne kadar sıklıkla işlem yaptığınla ilgileniyorlar anladığım kadarıyla bir de Ben direk kendi müşteri temsilcimle hallettim onun çabaları var kısacası isterlerse yapıyorlar

asfar için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Madboy yorumu ()

@asfar
Normal de 15 pips hacim yükseldikçe 13 pips ve aşağıya gelir makas sabah aldım 13 , pips makasla

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Madboy yorumu ()

Sağol abim Allah razı olsun senden hakkını helal et

ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Ons için Madboy yorumu ()

Allah razı olsun çok sağol kardeşim hepimiz için hayırlısı olsun inş

DUMRUL için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Madboy yorumu ()

@ekonomi_kamu abim 275 50 sattığımı full aldım

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Madboy yorumu ()

Üçtu yine kaçırdım nasip bakalım tşk

ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Madboy yorumu ()

Dün tl ye geçtiğim 787 Gramı bir tl aşağıdan ala biliyorum abi ne beklemelimiyim malum zarar büyük

ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Madboy yorumu ()

Kendi doğum gününe mı yatırım yapıyorsun olur :)

Krcn için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Madboy yorumu ()

İnş kardeşim ons dan dolara geçiyordum hep dolar artıyor ons azalıyor şimdi tl ye geçtim ons dan ons artsın ilk dolarla aldığım Gramın çok altında gram alıyorum üstelik dolar artırdığım hâlde bir saçmalık var çözemedim gram tl yapıp gram artırıcam inş

Keyf için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...

Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Üyelerimizin yazdıkları yorum ve mesajlar Altin.in'in kulllanımına ait olup üyeliklerin iptali durumunda dahi yorumların silinip silinmemesi site yönetiminin inisiyatifindedir. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.