Üye adı:feuermann
Kayıt tarihi:18 Eylül 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2455
Üye puanı:36
Takipçileri:11
Takip edilen:1
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()7,20 kesin gelecektir 2 ay içinde belli 8 de olabilir ytd 1 Gr satmadım satmamda satanlara güle güle ytd
-1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()70 para değil bende fazlası var hala gümüşteyim satmam
RCP02 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()Şaka gibisiniz 6,95 i bir daha hiç görmez zaten ytd
ALTINCIDAYI_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()8 bekliyorum 7,20 den bile 1 Gr gümüş satmam ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()Yılsonu xag minimumun minimum tahminim 8,30 olur ben 10 bekliyorum enaz ytd beni ilgilendirir
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()Bende 15 bekliyorum çok diyordum çok değilmiş demekki ytd:))
osman_d_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()s. gecer Gr xau 1000 TL diyor yaf coşmuş yine
-2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()7,20 bekliyorum 7 ye razı değilim öyle ufak kar bana göre değil , Max 2 ay içinde gelicek zaten ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()Cetvel e inanmayın uzun vadede xag xau herzaman kazandırır. Cetvel boş keseden sallıyor aldığı sorsan 3 Gr gümüşü vardır
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()Sana inanan varsa ya saftır yada s... tır
Cetvell için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()Takma onu tutarsızın biri. Arkadaşa sor son 1 yılda yüzde 80 artan emtia uzun vadede kazandırmaz der. İnanma
mehmet_şanlı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()usd yükseliyor bu xag için kısaca kötü uzunda güzel haber ons da destek verirse bir anda 6,50 gelir ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()Ekonomi çöker enflasyon patlar tek dert teşvik olsa keşke. Teşvik olmasa bile xag bu yıl 10 u görecek bence ytd
Ender46 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()Teşvik çıkmazsa ekonomi çöker yine emtia yükselir o da uyar bana şahsen ytd
Ender46 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()5,5 gelirse alır 7,20 gelirse satarım yatay istemiyorum sadece
Tersgold için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()usd satın hiçbyazmadım hatan var USD 8,50 iken USD sayfasına satın yazdım sadece köpük var dedim
Kartal3232 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()Gümüş ons 32 olsun ben bu kura da razıyım bak usd çıksın istemiyorum
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()Herşeyin bir fiyatı var ve usd nin olması gereken fiyatı hepimiz biliyoruz ben USD çıkmasına sevinmek ama piyasa onu gerektiriyorsa yapacak birşeyde yok
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()İbramçavuş u şikayet edelim atılsın çok kaşınıyor
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()Burası gümüş sahası git usd sahasında konuş
İBRAMÇAVUŞ için cevaplandı (yorumu göster)