Üye adı:Felaket~Tellalı
Kayıt tarihi:13 Ağustos 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2729
Üye puanı:187
Takipçileri:24
Takip edilen:1
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Felaket~Tellalı yorumu ()Tşkler bilgilendirme için hocam. Dün mesala 19.92 idi suan 19.22 neden 30 krş arttı anlam veremedim acıkcaso
koruturk_palmiye için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Felaket~Tellalı yorumu ()Üstad merhaba. bankalarda ve sitelerde dolar düşük fakat kapalı çarşıda satış 19.15 alış 19.12 neden bukadar fark var acaba tşk
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Felaket~Tellalı yorumu ()Kapalıçarşıda 19.15 satış 19.12 alış burada neden hiç yükselmiyor acaba
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Felaket~Tellalı yorumu ()Kapalıçarşıda 19.15satış 19.12 alış dolar neden yükseldi anlamadım. euro da 20.64-20.69
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Felaket~Tellalı yorumu ()Teşekkür ederim sağolasın üstad?
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Felaket~Tellalı yorumu ()@celik2119 hocam dolar ı bnanceye aktarsak usdtmi oluyor?18.93 suan o fiyattanmı bozar?
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Felaket~Tellalı yorumu ()Arkadaşlar birşey danıscam. Simdi dövizi binance ye aktarsak orda usdt diyor dolar mı oluyor?18.93tenmi bozucaz orda?
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Felaket~Tellalı yorumu ()Dünden beri 1.5 usd arttı . %10 yükseldi normalmidir acaba
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Felaket~Tellalı yorumu ()@Yılmaz34 abi burdan 15.000 usd var sterlin e geçilirmi sence? Faiz kararı varya
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Felaket~Tellalı yorumu ()Sizin şahsi görüsünüz nedir üstad buralar dipmidir saygular
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Felaket~Tellalı yorumu ()Alım için tavsiyesi olan var mı
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Felaket~Tellalı yorumu ()Had bakalım üstad 18.69 gelirse full girerim
turkuaz_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Felaket~Tellalı yorumu ()Haklısın üstad )
xxbirzamanlarxx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Felaket~Tellalı yorumu ()Arkadaşlar sizce 18.50 görürmü.10.50 havada ucusmaya basladı.1 saat önce 12.5 13 konusuluyordu
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Felaket~Tellalı yorumu ()Powell büyüyü bozdu. Adam şahindende şahin çıktı
- Faiz oranın nihai seviyesi, önceden beklenenden daha yüksek olabilir.
- En yüksek faiz oranı çok belirsiz. Ancak TÜFE ve işgücü verileri bana bunun önceden düşünülenden daha yüksek olacağını gösteriyor.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Felaket~Tellalı yorumu ()10.75 düssün ekmek parasını ayırıp full gümüşe gircem
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Felaket~Tellalı yorumu ()Powell büyüyü bozdu.. :)
- Faiz oranın nihai seviyesi, önceden beklenenden daha yüksek olabilir.
- En yüksek faiz oranı çok belirsiz. Ancak TÜFE ve işgücü verileri bana bunun önceden düşünülenden daha yüksek olacağını gösteriyor.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Felaket~Tellalı yorumu ()Hedef 11.25 mi 12.15 mi göreceğiz
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Felaket~Tellalı yorumu ()Yılmaz hocam pusuda bekliyoz.
Yılmaz34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Felaket~Tellalı yorumu ()Bende tl yok üstad
Dean için cevaplandı (yorumu göster)