Üye adı:Ezberbozucu
Kayıt tarihi:17 Kasım 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:274
Üye puanı:27
Takipçileri:5
Takip edilen:15
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ezberbozucu yorumu ()Dün gece hatırı sayılır bir ekonomist , bunun algı yönetimi için yapıldığını, böyle bir şeyin olmasının asla mümkün olmadığını, Turkiye'nin güvenli bir ülke olmaya devam edeceğini, kurun yükselmesinde güven zafiyetinin yaratılmasında etken olduğunu söyledi.. Ülkemiz güvenli bir ülkedir
..
Bro için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ezberbozucu yorumu ()Ben de yazabilir miyim? dolar alım için 4, 66 uygun müdür, ? Sevgiler
Traderist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ezberbozucu yorumu ()Güzel gönlünüze teşekkürler
Traderist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ezberbozucu yorumu ()Ya da hırsına yenik düşen değil mi hocam, sevgili üstad?
VYaman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ezberbozucu yorumu ()sterlin düzeltme kaçtan alınabilir? Saygılar
Yılmaz34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ezberbozucu yorumu ()Merhaba, takipteyiz sizi
KaHvE_ve_MüZiK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ezberbozucu yorumu ()Benden de like
Yılmaz34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ezberbozucu yorumu ()Atacak, sıkmayın canınızı!
Yılmaz34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ezberbozucu yorumu ()Çalışmalarınızı takdir ediyorum. Sayfada adeta bir dengesiniz.. teşekkürler
RİCHiE_RİCH_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ezberbozucu yorumu ()@guliz bir defasında " cuma günü yükselen satılmaz, düşen alınır " demişti, birden hatırladım. Hayirli olsun,
tekol için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ezberbozucu yorumu ()Yarın ne olur, iyi akşamlar, ben de satamadim, üstelik ilave ettim
KaHvE_ve_MüZiK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ezberbozucu yorumu ()Muthişsiniz
guliz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ezberbozucu yorumu ()Kader hanımın yazdıklarında benim anladığım, bu dalgada 3, 90 geçemez, önce 3, 77, sonra tabii ki yükseliş, anlatım bu
vatansever1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Ezberbozucu yorumu ()Ben size uygun sıfatı buldum, psikolog falan değil, "BİLGE" siniz siz..
guliz için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Euro için Ezberbozucu yorumu ()Bu sitede , az önce tanık olduğum, @kalelidoktor ve @guliz hn. arasında geçen, saygın diyalog örnekleri arttıkça site kalitesi çok yükselecektir... Teşekkürler değerli üstadlar, İyi örnek oldunuz..
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Ezberbozucu yorumu ()Buralara uğrarmıydınız? Hoşgeldiniz, ortalık toz duman, nasıl yorumlarsınız?
Yolcu_B için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ezberbozucu yorumu ()Merhaba, ben 112 den yendeyim, yen/TL yükseliyor, şu an 0. 6235 , TL ye çıkış için uygun mudur? Beklemek mi ? Teşekkürler
kalelidoktor için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ezberbozucu yorumu ()Hep derim, keşke herkes en az bir kez yurtdışında yaşama fırsatı bulsa, işte o zaman objektif olunabilir.. Ülkemiz cook güzel. Hosgeldiniz.. Yorumlarinizi bekliyoruz.
fisun için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Euro için Ezberbozucu yorumu ()@tarbaz5101 , siz bu sitenin Ender emektarlarındansınız ve sizin kiymetinizi ancak bir emektar anlayabilir, işleriniz rast gitsin,
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ezberbozucu yorumu ()Teşekkür ederim , ayrıntılı açıklamalarınız için , Saygılar
tarbaz5101 için cevaplandı (yorumu göster)