ALTIN ONS

$1243.1900

Güncel: 10:39:26

USD/TL

4.8438

10:39:26

EUR/TL

5.6844

10:39:22

PARİTE

1.1731

10:39:24

STERLİN

6.4171

10:39:16

GÜMÜŞ

2.4676

10:39:22

XAG

15.8325

10:39:22
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoin
PARİTE 1.1731 10:39:27
EUR 5.6844 10:39:27
USD 4.8438 10:39:27
ALTIN ONS $1243.1900 10:39:27

Profil sayfası: RİCHiE_RİCH_

Üyelik Bilgileri

Üye adı:RİCHiE_RİCH_

Kayıt tarihi:01 Nisan 2017

Durum:Çevrimdışı

Yorum sayısı:13328

Üye puanı:6780

Takipçileri:2347

Takip edilen:0

Baktığı sayfa:https://yorumlar.altin.in/tum/gram-altin (16.7.2018 22:36:07)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Erkek

Doğum tarihi:Belirtilmedi

Meslek:Tüccar/zanaatkar

Yaşadığı yer:İstanbul

Kişisel Görüş ve Yorumları

Burda her arkadaş kazansın diye yemin ederim her gün önümde tost yerken grafik çalıştım sırf bist açılmadan yön bulmak gerekir dedim biri zarardayım dediğinde bile üzüldüm kendimi onun yerine koydum

Isım varken bile kim ne yazdıysa cevap verdim kendi kar oranından çok alanları düşündüm

Bu akşam gördüm ku 4. 5 kişi beni eleştiriyor biri cikipta savunmuyor dost arkadaş dediğimiz insanlar yazıları okuyor müdahil olmuyor saglik olsun belkide bi süre gelmemek iyi olucak

Hiç bir zmn yıldız için like için yazmadim Allah yukarda şakasına bunada like olmaz yazmışımdır

Kendinize iyi bakın hiç bir zmn ne bi grup oldum nede bi gruba yakın oldum ben sıradan bi yatirimciyim hoşçakalın

16. 07. 2018 22:35

Richie_rich

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:56 Gram altını var

Puan:89,02 Nakit puanı var

T. Puan:10931,0232 Gram & Puan birleşimi

Başarı:1160. sırada yer alıyor.

Özet:Başarılı yatırımcı

İşlem geçmişi

İşlemMiktarGram puanıToplamTarih
Alış56197,2411045,5224 May 18 21:59
Satış56198,1111093,9924 May 18 18:54
Alış56191,310712,6823 May 18 20:06
Satış58185,0210731,0718 May 18 19:36
Alış58183,3210632,6616 May 18 15:42
Satış57183,9710486,3715 May 18 07:26
Alış57179,9110254,9807 May 18 15:59
Satış58176,8810259,0204 May 18 07:38
Alış58173,6610072,0425 Nis 18 10:03
Satış62162,8710098,1114 Şub 18 20:12
Alış62161,3110001,4106 Şub 18 19:23
Satış62163,210118,4316 Oca 18 09:31
Alış62162,2610059,9123 Kas 17 12:56
Satış70143,4110038,9628 Ağu 17 18:59
Alış70142,839998,0827 Ağu 17 23:16
Satış70142,39961,2824 Tem 17 15:01
Alış70141,739920,9315 Haz 17 22:42
Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla öncelikle yıldızsız (kayıtsız) veya kayıtlı kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Dostum o kişi beni eleştiriyor sende ona katiliyon yazdığı yazıya ne zmn şöhret için burda nam. icin cümle yazdim ben

Dune kadar gümüş nerden satalım diyen sendin hayirdir şimdi grup var konfor tuşu kullanicakmissin hiç çekinme ben için kullan

bymsty için cevaplandı (yorumu göster)

9BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Neyse akşam akşam. engel yememek için ben cikigim

Cümleten iyi akşamlar

Ben aldığım usd 4. 85 4. 8550 civarı çıkarım takip edip alan varsa sat kısmı ona ait

4. 8640 üstünde kalırsa riks alıp beklesin 4. 9190 gider

4. 8640 üstünde kalamazsa değil düşerse 4. 8240 döner

3BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Sen diger uyelere yaz kardesim yeni uyeyim diye neyse insanlar soru soruyor bana engel yemigim beni takip etme zarar edersin

CaReFuL için cevaplandı (yorumu göster)

4BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Yok kardeşim ben eleştiriye açığım usta dglm hoca dglm site kuralı yıldız verdi admin yaptığım çalışma arada tutuyor sen bana bakma konfor tuşunu kullan kafan karisir

CaReFuL için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Alanlar kar yazdı mi kardeşim yazdı bitmiştir

4 gün önce üye olmuşsun kardeşim asıl nik yaz sana cvp yazarım rahat ol bu sitedeki çoğu insanı tanirim seninde üyeliğin iptal olmuş yeni gelmişsin sana da selam olsun

CaReFuL için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Trader beni engellemiş 4. 18 gelmedi diye; )))

Ibrahim abi rakamlar gelmiyor bide bizi engelliyorlar biri 4. 20 mi bekliyordu 4. 38 çıkarmış

VALE__ için cevaplandı (yorumu göster)

2BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Göster bakalım tren kalkıyor yorumumu ikincisi 4. 8250 gördü usd şuan usd 4. 8455 alan. kar yazdı

Sen nasıl bi yatırım istiyon kardeşim alican hemen mi çıksın usd

Bi de sen yaz bana yol göster
Yer yorumumu elestiriyon ikidir eski niki yazda biligim

CaReFuL için cevaplandı (yorumu göster)

7BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Almayın ilk hedef 4. 65 Al mayın dusucek buranın üstü yok

Vs vs nerde bu arkadaşlar görelim

89 emaci vardı duvar kağıdı koyuyordu

Kısaca 4. 8250 den almayın burdan dusucek diyenlere slm olsun

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Kısmetse 4. 85 den

HÜLYA91 için cevaplandı (yorumu göster)

5BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Assagi bekliyen bi sor burdan yukarı atıcak oda burda olsun

4. 7730 kırılmadan beste yazmaya gerek yok almayın vs bura yüksek buralar uçurum vs

Böyle şeylere karnım tok
Bende usd var bekliyorum

Al sat karışmam diğer arkadaşlar fikir alin

Ben için 4. 8080 üstü gayet iyi

YaÇıkarsa için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Dostum gbp bilgim yok inan ki usd bugün 4. 8540 alti kaparsa iyi olmicak 4. 7730 yarın görme olasılığı mevcut bugün ara direnç 4. 8540 üstü kapamalı gbp usd bazli düşüş yasiyabilir

Şuan 4. 8540 gitmeli orda karar vericek ama hiç yok atak yapmaya cok

Munzur2 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Yok ya birazdan 4. 85 atar kndini çok oyaladı hafiften yataya bağladı kndini direnç gecsin 4. 8540 gider

Ons 1238 altı 1h kalırsa Gram ons bazli düşüş yaşar

mustafa_kurtiş için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Birazdan 4. 8540 test edicek sorun yok

mustafa_kurtiş için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Bekliyor satmadım acelem yok kapanışa daha var

@dddsibel_ dur bi admine sorigim bakigim 1 tane bile lik verdin mi ; )))

@Atok şuan sorun yok usd 4. 8370 direnç takıldı zorluyor geçmek için

mustafa_kurtiş için cevaplandı (yorumu göster)

2BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Borsa istanbul kapanmaya 8 dakka kala usd bidaha vurdular kafasına

Bakalım 18. 30 sonrası nasıl müdahale edicek mb ; ))

2BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Tskler sağol dostum

@_yoRqun_ 4. 4420 altını yakın zamanda beklemiyorum ben müdahaleye bağlı nasıl bi yol izlenir

@BLADE40 tl rakamı uygun dgl dostum yazmam

mustafa_kurtiş için cevaplandı (yorumu göster)

6BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Hadi usd 4. 8640 da bekliyorum.

Aldığımı saticam 500 tl kar yeterli bugünlük

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Banka kapanışı yaklaşıyor normal ihale de açmış olabilir mb bakmadım ama

1 saate herşey blli

derdifena için cevaplandı (yorumu göster)

3BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Dostum 4. 8660 cıktı 4. 8640 desteğin üstüne atamadığı için 4. 8240 desteğine kadar saldı abd açılışı ile yön yukarı şuan

Usd iyice sıkıştı 4. 8240 4. 8640 arasında kaldı

Ara direnç 4. 8550

Munzur2 için cevaplandı (yorumu göster)

3BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Bende kalmadı lik; ))) admin 3 tane veriyor

biolog_6155 için cevaplandı (yorumu göster)

9BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Hasan abi; ))) like beni neselendiriyor like lik tmm; ))

biolog_6155 için cevaplandı (yorumu göster)

13BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Sağda... nokta varsa el işareti ona dokun 1 kere 1liko

Fenci66 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Önce 4. 8460 4. 8640 kıramazsa geri gelir kirarsa 4. 8910

Önce 4. 8640 gidelim

Atok için cevaplandı (yorumu göster)

13BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Tskler hocam sende olmasan like veren yok

@dddsibel_ Bu hocam vardı like veren oda yok artık ; ))) tabi kendi arkadaşlarına veriyor likelari

Ahlat_34 için cevaplandı (yorumu göster)

7BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Az daha düşsün alırım diyen arkadaşlara selam olsun

Yatırımın 1 kurus hesapi olmaz

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Yuksek o makas dostum

@ALTIN_BABA gece kapanış 12 'de

EyupBEY için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Bende tfx usd makası 45 kuruş gayet iyi bana gore

EyupBEY için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Takma kafana bekle

@Fenci66 4. 8361

@EbuSabri tskler nikin hakkini vermem lazım; ))

Cedrick41 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Gram çalışmam yok ustam ons bazli bakıyorum onslar negatif şuan

Gram usd ile iniş çıkış yapıyor onsta yükseliş yok 1238 destek kirarsa ons gider assagi 1226

ALTIN_BABA için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Tskler sagolun

@EyupBEY tfx target

Cedrick41 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Yüzde 50 aldım 40k alımım var

20k aldım diğer 20k düşüşte alicam

pıkkacuu için cevaplandı (yorumu göster)

3BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

4. 8361 den usd alındı

Riks büyüktür al sat tavsiyem yok

4. 85 den satarım ben günlük al satciyim

Aligim mi bnde diye sormayın riks herkesin kndisine

5BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Dener hocam 4. 8640 kırsa daha iyi yerden satarsın ama şuan usd iyi bakalım

Eysani için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

4. 8640 direnç çarptı üstüne atamadı

Sorun yok tekrar denemeli kırmak icin

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Yok hocam ben almicam

Şuan alirsam yazarım kesin burdan çıksın arkadaşlar kazanır @pıkkacuu

derdifena için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Sağlık olsun dostum sen kazan bizde kazanmış gibi oluruz gbp
Bi göz attım

15 30 dakka 1h 4h al veriyor
Tüm göstergeler çıkış gosteriyor

Munzur2 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

4. 8640 üstü tutunması rekor koşar 4. 8080 alti 1h kalış 4. 7730 onun Altında kalırlar moral bozar

Bugün 4. 8240 desteği sabah görev yaptı iyidi hiç assagi atmadı

Fenci66 için cevaplandı (yorumu göster)

2BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

4. 90 uzanacaksa usd zaten 18. 00 sonrası yürür bizim piyasada veri ile görülür

ZEBUN35 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Buralardan alınan usd banka mamasını zor kapatır 4. 9190 var üstte usd gidicem. oraya diyo ama salmıyorlar

Buralar riksli yerler alım sayim size ait ben yükseliş bekliyorum usd şuan gayet olumlu

mustafa_kurtiş için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Yok ben uygulamadan indirdim

tugba_crc için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...
Copyright © 2009 Altin.in = Altın Fiyatı!