ALTIN ONS

$1221.6450

Güncel: 01:14:08

USD/TL

5.3821

01:48:52

EUR/TL

6.1191

01:48:52

PARİTE

1.1369

01:48:52

STERLİN

6.8853

01:48:50

GÜMÜŞ

2.4831

01:45:50

XAG

14.3250

01:45:50
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoin
PARİTE 1.1369 01:48:53
EUR 6.1191 01:48:53
USD 5.3821 01:48:53
ALTIN ONS $1221.6450 01:48:53

Profil sayfası: RİCHiE_RİCH_

Üyelik Bilgileri

Üye adı:RİCHiE_RİCH_

Kayıt tarihi:01 Nisan 2017

Durum:Bu üyelik site kuralları gereği iptal edilmiştir.

Yorum sayısı:13678

Üye puanı:7410

Takipçileri:2235

Takip edilen:0

Baktığı sayfa:Gram Altın'ın yorumları ve güncel fiyatları (27.7.2018 16:28:44)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Erkek

Doğum tarihi:Belirtilmedi

Meslek:Tüccar/zanaatkar

Yaşadığı yer:İstanbul

Kişisel Görüş ve Yorumları

Richie_rich

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:56 Gram altını var

Puan:89,02 Nakit puanı var

T. Puan:11927,1848 Gram & Puan birleşimi

İşlem geçmişi

İşlemMiktarGram puanıToplamTarih
Alış56197,2411045,5224 May 18 21:59
Satış56198,1111093,9924 May 18 18:54
Alış56191,310712,6823 May 18 20:06
Satış58185,0210731,0718 May 18 19:36
Alış58183,3210632,6616 May 18 15:42
Satış57183,9710486,3715 May 18 07:26
Alış57179,9110254,9807 May 18 15:59
Satış58176,8810259,0204 May 18 07:38
Alış58173,6610072,0425 Nis 18 10:03
Satış62162,8710098,1114 Şub 18 20:12
Alış62161,3110001,4106 Şub 18 19:23
Satış62163,210118,4316 Oca 18 09:31
Alış62162,2610059,9123 Kas 17 12:56
Satış70143,4110038,9628 Ağu 17 18:59
Alış70142,839998,0827 Ağu 17 23:16
Satış70142,39961,2824 Tem 17 15:01
Alış70141,739920,9315 Haz 17 22:42
Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla öncelikle yıldızsız (kayıtsız) veya kayıtlı kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Gidemedim dostum inan ki aklımda ama müsait olamadım

Buğra48 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Senin gibi takiplerini düşünen ikinci bi arkadaş yok burda inan ki 4. 84 alım için uygun orda yine bakarız abd açılsın yön az çok belli olur 4h kapanış iyi oldu şuan yine saygılar tskler

ENES_10 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Aman hocam sizin gibi takipçisi bol olan bi ustamız 4. 84 usd alıcak uygun mu der mi gelirse acıma al bi parça; )))

ENES_10 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Dostum ekran görüntüsü alıp atabilirsin yıldızın var sen atabilirsin grafik yukleden

efemes için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

4. 1 geldi

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

4. ve üzeri gelirse usd yürür onsa bakma sen 1216 destek çalışıyor ama ons negatif

Haftayı böyle kaparsa iyice moral bozar

Yasakkentli için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Trump büyüme rakamının 5 gelmesini bekliyorum demiş kurmaylarina

4 gelirse de sevinirim demiş

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Tmm hocam ne zmn isterseniz bi etiket sözüm var saygı benden

Eysani için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Ben veri 4. 90 ekranda görürüz diyorum bu bnm görüşüm

@Eysani etikete gerek yok dimi hocam burdasınız 20 dk veriye

semihi_sivasi_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Maşallah nokta yorumlar; ))

@semihi_sivasi_ bi miktar fiyatlamis olabilir

Eysani için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Kısmet abi senin düşünceni seviyorum ve önemsiyorum mb kararın nokta oldu o gün bende az sana katilsamda senin yorumun tamdi

yusufcum_ için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Abi beklentinin üstünde gelir hatta bi sitede trump büyüme 4 bize iyi gelir şuan demiş öyle okudum

Veri ile 4. 90 vurur usd tutunması onmli

yusufcum_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Hayırlı cumalar tskler

@Munzur2 4. 9280 üstü 4h yada 1d ile senin rakam gelir dostum

EyupBEY için cevaplandı (yorumu göster)

2BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Merhaba arkadaşlar saygilar

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Yazdim hocam ben 4. 89 'dan saticam alım için 4. 83 4. 82 gelirse alırım o an bakıp buralardan alımım yok 4. 86 duruyor veriyo bekliyorum

semihi_sivasi_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Merhaba kardeş rich

Richie_ için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Tabiki baktıki düşündüğü olmadi dünkü yaptırım lafını öne sürdü

Holays için cevaplandı (yorumu göster)

2BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Aynen 1h kapanış iyi yerden yapicak

Cedrick41 için cevaplandı (yorumu göster)

6BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Donald Trump'ın NATO zirvesinde Erdoğan ile yaptığı görüşmede rahip Brunson'un serbest bırakılması için anlaşmaya vardığını düşündüğünü ve bu anlaşmanın bir parçası olarak 14 Temmuz'da İsrail Başbakanı Benjamin Netanyahu'yu arayarak İsrail'de tutuklu bulunan Türk vatandaşı Ebru Özkan'ın serbest bırakılmasını istediğini iddia etti. Haaretz'e konuşan İsrailli bir yetkili olayı doğruladi

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Ayin 14 nde israil de bi türk bırakılmış trump isteği üzerine ona istinaden bu takas israil aramış trump biraktirmis

_yoRqun_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Abd yeni haber düştü rahip için ondan bu çıkış takas olmalıymış

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

4. 89 4. 90

Bjk42 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Evet 4. 86 dan

_yoRqun_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Yüzde 4 büyüme bize iyi gelir dedi trump

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Merhaba dostum hayırlı cumalar şükür ıyim geçmiş olsun uzun bi engel yemissin baktım sayfana öyle gördüm sen nasilsin aldın. mi biseyler

Munzur2 için cevaplandı (yorumu göster)

2BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Bende bir parça var hocam 4. 86 'dan önce al digim buralardan almam daha 4. 82×× gelirse alırım normal şartlarda 4. 8910 gidişat olmalı ama alırsın ılımlı haber düşerse usd geriler ben 15. 30 veri ile 4. 8910 test etmesini bekliyorum

semihi_sivasi_ için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Tmm hocam 4. 8910 etiket yaparım söz

Eysani için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

23. 00 konuşmada konuya hiç deginmedi ondan sabah bile değmeli idu gece kapanış olumlu 4h 2 kere kapatmasına rağmen düştü anlamsız bi şekilde 15. 30 veri ile test etmesi muhtemel

Atok için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Görürsen burda olmasan be o rakam gelince sana yazarım bide ons gumledi 4h olumsuz kapaticak 1216 destek umarim iyi çalışır yoksa 1208 durur ytd

Eysani için cevaplandı (yorumu göster)

3BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Ayni fikirdeyim hocam 4. 8640 üzeri bizi üstte atar gün ici 4. 8910 direnci bize göstermeli usd

Eysani için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Bol kazançlar dostum iyi balık tut ; ))

EyupBEY için cevaplandı (yorumu göster)

2BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

4. 8240 civarları gelirse ordan alırım

semihi_sivasi_ için cevaplandı (yorumu göster)

31BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Allah'ın rahmeti ve bereketi her daim üzerinize olsun evinizden huzur yüzünüzden tebessüm eksik olmasın

Hayırlı cumalar dilerim

Günaydın tüm arkadaşlara

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

4. 8560 Altına atarsa bakalım o zmn 4. 8240 iner oralardan bi parça alınır tabi bakarız o an tekrar

@bülent21_ tfx dgl uygulamadan indirdim ismini yazmam yasak site kuralı

ahmet1730 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Cümleten iyi geceler arkadaşlar

Konuşma hiç abd gelmeden biter

Takipe gerek kalmadı çünkü abd konusu burda görünmüyor

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Yok gece giriyor dostum bende bi alarm proGramı var kur istediğim rakama gelince mesaj geliyor uyanıyorum gece kafam rahat tfx gece şu saniyede satar alır makas açık olur ama

Pamuk68 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Konuya hiç değinmiyor

@ironstone yat dinlen hocam asya ya 4. 85 ya 4. 87 yapar ileri gitmez gece takipe gerek yok

Tsöner için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Bereketli olsun hocam

nokta için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

O alt yapı aylardır öyle laf işte

@Atok kapanış saati normal

Blue06 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için RİCHiE_RİCH_ yorumu ()

Tabiki aynı düşündüğün gibi

@Kerem_60 tskler dostum sagol

arkhe76 için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...
Copyright © 2009 Altin.in = Altın Fiyatı!