ALTIN ONS

$1250.3700

Güncel: 03:26:44

USD/TL

5.3401

03:26:56

EUR/TL

6.0823

03:26:56

PARİTE

1.1386

03:26:56

STERLİN

6.7692

03:26:56

GÜMÜŞ

2.5166

03:26:52

XAG

14.6515

03:26:52
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoin
PARİTE 1.1386 03:26:58
EUR 6.0823 03:26:58
USD 5.3401 03:26:58
ALTIN ONS $1250.3700 03:26:58

Profil sayfası: eurotl

Üyelik Bilgileri

Üye adı:eurotl

Kayıt tarihi:15 Kasım 2016

Durum:Çevrimdışı

Yorum sayısı:15123

Üye puanı:1153

Takipçileri:79

Takip edilen:14

Baktığı sayfa:Çeyrek Altın'ın fiyatı ve satış fiyatları grafiği (6.12.2018 01:36:23)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum

Doğum tarihi:Belirtilmedi

Meslek:Belirtilmedi

Yaşadığı yer:Belirtilmedi

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:0 Gram altını var

Puan:10000 Nakit puanı var

T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi

İşlem geçmişi

İşlem geçmişi bulunmuyor.
Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla öncelikle yıldızsız (kayıtsız) veya kayıtlı kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Doğru diyon mimarcan, biz de onu konuşuyoduk işte...

mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Olur mu canııım... Nerden olacak... Hepsi iftira bunların... Sen de yaniii :)))

rainydays için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Bi de benim çenem var, en çok yeri o kaplar :))

Sledgehammerr için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Bedelini heb beraber ödeyecek olsak da mı? :(((

Sledgehammerr için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Ben de “ @mymar33 şimdi bulduğu yerden dolara bodoslama dalar diyenler oylaması” başlatsam diyodum :)))

Sledgehammerr için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

US Hazine bakanlığı basın açıklaması yapmış :((

Sledgehammerr için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

50 yerden yayınlqnmış, mavi bu haberle sallanıyo. Dur hemen bakıpta geliim...

Sledgehammerr için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Hahahhaa :)) Keyfin yerinde di mii... Çatır çatır geliyo hedefler maşallah :))
Bu arada bildim mi diye sormayacağım tabi :)))

gnlde için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Yaw valla yaşamayanın anlaması zor... Aynılarını ben de yaptım defalarca, insanın içine oturuyo fenaa :((

olwayslose için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

La yanlış yazdığına değil, etkilenmeyeceği iddiasına şeyttim ben şaşkın :)))
Hepten gitmiş gı senin kafaaa :)))

mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Ya verdim ama inan elim titredi layka basarken :)))

rainydays için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Olmaz, çay semlenince çağır o zaman :p

mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

O ne kirli çıkıdııır, daha yayınlamadıkları da yoksa ben de Meltem değilim :))) @gnlde

rainydays için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Pembe termosta çay kaldıysa geliyom :)))

mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Gel o zaman üj harfli cinsinden anlaşalım :)))

rainydays için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Söz konusu @mymar33 ise, bana her şey gömme sebebi :)))

Sledgehammerr için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Hee, Ökkeş'le baş başa yani bizimki :)) @hasan38kc @mymar33

katu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

La canımı iste vereyim de... Mimara layk deme banaaa :))) Namımı yerlerde süründürmek mi istiyon seen? :))

rainydays için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Sen bunağın yamacında mısın yoksam? :))

katu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Şu son kelimeyi çerçeveletip asmak istiyorum :)) Tozlanmasın diye de üstüne dantel örtü örtücem :)))

olwayslose için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Taze diyom, yeni diyom, sen gidip Müzeyyen Senar'la yüzümü kara çıkarıyonnn :)))

mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Onu döne döne dinleyip eskitti çoktan... Taze bişiler yollamak lazım :)) @mymar33

katu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Hee yaa, di mi ama :))

rainydays için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Mimar sana inat indikatörü mü oluyo o? :)) @mymar33

Sledgehammerr için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Bi gelişimde de bi karışıklık çıkarmasam diyorum ama olmuyo işte olmuyo :)))

rainydays için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Hele de bi bakem nası düzeltiliyomuş o? :))

Sledgehammerr için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Canın sağ olsun be gariban, demesen ruhum bile duymazdı valla :)))

gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Hani gülecektim yani yoksa :))

rainydays için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Kime soruyon? Bana mı? :)))

rainydays için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Naptın yaaa :((

rainydays için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Selam canım :))

rainydays için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Keyfini çıkar be mimarcan... Valla ben şu an hayalini bile kuramıyom :((

mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Mimar gııı...

mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Ben de hala cehennemin dibindeee :))

olwayslose için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Selamlaaar :))

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Valla doğru diyon... Ben unutmuşum bile :))

katu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Ne alaka gııı... :))

katu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Valla sağlam sebep lazım giymek için... Yoksa kesseler giymem ben de :)) Şapadak terlikler neyimeze yetmez? Di mi gı @mymar33 diycem de, bunak ya, niye öyle dediğimi hatırlamayacak yine :)))

katu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Gulden diyooon :)) Ben Hollanda'ya euro ile beraber girmiştim :))

katu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Olmaz mı gııı... Stilettoyla bile biniyodum hem de :)))

mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...
Copyright © 2009 Altin.in = Altın Fiyatı!