Üye adı:Duygum
Kayıt tarihi:14 Nisan 2015
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1349
Üye puanı:118
Takipçileri:68
Takip edilen:605
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Duygum yorumu ()95 e gelmesin hocam. Devam etsin kaldığı yerden
By$hero2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Duygum yorumu ()Peki hocam. Sizi daha fazla zorlamayayım bu konuda. :))
By$hero2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Duygum yorumu ()Ama ben sizin için sayısal zenginlik rakamını merak ediyorum
By$hero2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Duygum yorumu ()Size çok yaraşır özlü bir açıklama oldu hocam. Tesk
By$hero2 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Duygum yorumu ()Tesk. Ederim yorum için
Ülker345 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Duygum yorumu ()Hocam özel bir soru sormak istiyorum. Samimî olarak cevabınızı bekliyorum. Size göre ne kadar parası olan zengindir. Bunu bir anket sorusu olarak değerlendirin lütfen sizden ricam..
By$hero2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Duygum yorumu ()Asuzuyu satıp alsammı hocam. Nakitim yok çünkü
By$hero2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Duygum yorumu ():))) peki hocam
By$hero2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Duygum yorumu ()Hocam, akfgy alsam olurmu buralardan, aldıktan sonra düşer diye korkuyorum
By$hero2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Duygum yorumu ()Peki hocam bugün bekleyip bakalim
By$hero2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Duygum yorumu ()Hocam çok düşer mi daha sizce ateks
By$hero2 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Duygum yorumu ()Hocam günaydın. Ateks iyi gidiyor maşallah
By$hero2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Duygum yorumu ()Hocam bu akfgy mu ait
By$hero2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Duygum yorumu ()Ewet hocam yanlış olmuş
By$hero2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Duygum yorumu ()Peki hocam :)))
By$hero2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Duygum yorumu ()Kriptoyu hiç bilmiyorum hocam
By$hero2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Duygum yorumu ()Anladım. Tesk ederim
H_s_Bursa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Duygum yorumu ()Ewet Çok haklısınız. Hayırlısı artik
H_s_Bursa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Duygum yorumu ()Sizin bilginize danışıp öyle işlem yapacağım hocam.
By$hero2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Duygum yorumu ()Kar realizasyonu da yapmak gerekiyor peki hocam. Yine size de danışacağım Tesk. Ederim hocam.
By$hero2 için cevaplandı (yorumu göster)