Üye adı:Duygum
Kayıt tarihi:14 Nisan 2015
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1349
Üye puanı:118
Takipçileri:68
Takip edilen:605
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Duygum yorumu ()ALLAH sağlık sıhhat versin bebeginize. Inşallah ALLAH ALLAH
yvzyvz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Duygum yorumu ()9 un Altın da düşmese bari. Sağolasın abim
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Duygum yorumu ()10 u kırmasını bekle demistin abim. Ama sonra nereye kadar, kaça kadar, ne kadar sürede gider hiç bilgim yok.
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Duygum yorumu ()Abim peki bu vesbe yol haritası ne olur. Kafama takıldı bu kağıt.
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Duygum yorumu ()Tesk. Günaydınlar abim
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Duygum yorumu ()Tamam abim. Teşekkür ederim. Çok Sağolasın
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Duygum yorumu ()Abim, vesbeye bakabilecekmisin. Durumu ne olur. Aylardır zarardayim. Biraz kâr a geçmişken satayım mi. Ne dersin.
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Duygum yorumu ()Engelle abim. Uyma sen. Sonra üzülüyorsun. Amaçları belli bunların
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Duygum yorumu ()Asuzu dedi abim şimdi.
kalkan57 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Duygum yorumu ()Sabah aldım abim sen yazdığında. Sağolasın. Allahım korusun seni.
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Duygum yorumu ()Yanlışlık olmuştur abim. Yanlış yazmıştır belki. Sana yazdığını sanarak ona yazmış olabilir.
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Duygum yorumu ()Günaydınlar abim. Mutlu sabahlar
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Duygum yorumu ()Abim, bize kurs verseniz. Size minnettar oluruz.
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Duygum yorumu ()Abim, gerçekten bizim için iyi para oluyor. Biraz al sat yapabilsek harika olur abim. Yine uzun vade bekleriz valla.
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Duygum yorumu ()Abim yakın vade ne alalım.
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Duygum yorumu ()Günaydın abim. Hayırlı bereketli sabahlar. ALLAH ım tüm iyileri korusun.
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Duygum yorumu ()Peki abim. Bende hesap yaptım zaten sonra vacgectim nedense.
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Duygum yorumu ()Abim, orcay da 3 bin kar var. Ne yapayım Sence satayım mi
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Duygum yorumu ()Abim iyi aksamlar. vesbe- ateks- metur ne olur sence
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Duygum yorumu ()Peki abim. Akşam yazarım. Görüşürüz
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)