Üye adı:Dök
Kayıt tarihi:26 Mart 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3531
Üye puanı:334
Takipçileri:16
Takip edilen:30
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:7 Mart 1984
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@vedat0725 kardeşim 23 kapanışı 36500 üzerimi olmalı?
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()btc sabah 8 den beri 35 - 36 bin arası gidip geliyor. allah aşkına bir yön çiz artık!
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()btc hacim düşüyor arkadaşlar
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Aynen öyle kardeşim.
Altın_Adam71 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Kardeşim ada şuan bile ucuz. btc 42 bini geçse ada show olur resmen
Altın_Adam71 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Evet hocam aynen doğru söylüyorsun. Ben çıktım şuan TL de bekliyorum. Ne zaman 42 bin üstü kapanış yaparsa tekrar girerim. Kaç günden beri btc çok kötü kapanışlar yapıyor
vedat0725 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@vedat0725 hocam death Crosstan kurtulduk diyebşlmemiz için haftalık kapanış ne olmalı? Veya günlük kapanış?
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Teşekkürler hocam. İnsan stres oluyor böyle durumlarda. Ben ana parayı kurtardım çok şükür ama kar olayım baya azaldı. Bakalım neler olacak
bulent_esen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Bülent hocam death cross onayı 200 günlüğü kesince mi başlıyor?
bulent_esen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Kardeşim ama daha 50 günde kesmiş diyor Bülent hocam. 200 emayı keserse o zaman başlar death cross
mevlutefe için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Düşer kardeşim. Ve günlerce yükselemez.
mevlutefe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Kardeşim death cross Çok, kötü. Bildiğin ayıya giriyoruz 3 yıl
mevlutefe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Eyvallah kardeşim. Eos proje sağlam o zaman. Sen güveniyorsan tamamdır.
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Kardeşim eos aldım 50 TLden. Kaçtan veririz bunu?
Mustafaaslan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@BOZUK_SAAT hocam bende eos aldım 50 TLden. Satış hedefiniz kaç kardeşim? 64 TL görme ihtimali var mı?
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Hocam burdayız. Günaydın bu arada.
vedat0725 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Valla savunsunlar ustamm.. Ben o kadar kırbaç vurdum ama olmadı. Ancak şuna dikkat ediyorum 34 bin mıknatıs gibi çekiyor kendine
USTAMM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Hadi inşallah HOCAM. ADA en çok, 21.85 TL görmüştü
Kralfx44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Evet hocam aynnen katılıyorum. Adada kısada 16 TL hedef var mı peki
Kralfx44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Hocam anlıyorum. Teşekkürler hocam
Kralfx44 için cevaplandı (yorumu göster)