Üye adı:doitlike
Kayıt tarihi:12 Kasım 2020
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:5991
Üye puanı:451
Takipçileri:9
Takip edilen:2
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:1 Nisan 1929
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için doitlike yorumu ()Hocam suan için bir öneriniz var mı? Analizleriniz doğrultusunda bilgilerinizden faydalanmak isterim.
Sherloch için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için doitlike yorumu ()hangi swap?
Sat_yap için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için doitlike yorumu ()hocam aslında elimde nakit var. üstüne biraz da Altın dan kar alıp yatırım yapacağım ancak altlar çok yükseldi gibi geliyor bana. toplu bir düzeltme bekleyip öyle mi girmeliyim? kar- zarar bana sadece fikir almak istedim.
ntmen_x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için doitlike yorumu ()P. tesi elimdeki altınları satıp co ine yatırım yapmak istiyorum. su asamada coin almak mantıklı mı? yoksa btc de vs. bir düzeltme olduktan sonra mı giriş yapmalıyım? üstadlar dönüş yaparsa sevinirim. @DolarTLEuroTL @ntmen_x @Sherloch
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için doitlike yorumu ()atsın artık su acı sprinti.
Tuttu_Fırlattı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için doitlike yorumu ()arkadaşlar yarın piyasa açılışı ile birlikte elimdeki Altın lardan kar alıp sanala yönelmek istiyorum. buralardan alıp yapılır mı? #HODL olarak tavsiye edebileceğiniz coin var mı? Kar- Zarar bana ait. üstadlardan yardım rica ediyorum.
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için doitlike yorumu ()zaten çıkacak diyene neden diye sor 3-5 şey sayıyor. düşecek diyenin arkası boş.
sinekvalesi1966 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için doitlike yorumu ()ben 7,77 gelir diyorum.
sinekvalesi1966 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için doitlike yorumu ()gulyabani nedir?
ALICIKUŞ4270 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için doitlike yorumu ()7.77 açılış.
Majesteleri8112 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için doitlike yorumu ()anlık olarak nereden takip edebilirim?
Akan_Deniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için doitlike yorumu ()bu hafta öyle bir veri trafiği var ki... her şey olabilir.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için doitlike yorumu ()abla ben memurum. ne kebapcı ne kapıcı :) ondan mı arabam yok acaba :))
Akan_Deniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için doitlike yorumu ()artık arabanın anahtarlarını cıkar demek lazım :)) devir değişti.
Akan_Deniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için doitlike yorumu ()Amasradaki restaurantlar çok güzel.
Birss için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için doitlike yorumu ()Yerine göre değişiyor sanırım. Bizim burası biraz sosyete kaçıyor. :D
WassAbi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için doitlike yorumu ()Kurtlar vadisinden bir sahne ustam seni görünce aklıma grldi
Mennan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için doitlike yorumu ()Pazarda tane 1 lira
WassAbi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için doitlike yorumu ()Fede kadar Altın ları satıp sanala geçeyim mi sizce arkadaslar? Fikir alısverisi için soruyorum. Kar zarar bana.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için doitlike yorumu ()Bizim bi abi vardı. Gezen tavuk diye yumurta satardı ama gel gelelim yumurtalar arabanın bagajında daha çok gezmiştir.
Mennan_usta için cevaplandı (yorumu göster)