Üye adı:DoğukanG06
Kayıt tarihi:26 Kasım 2020
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:10576
Üye puanı:2556
Takipçileri:270
Takip edilen:9
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Yürütme/üst düzey yönetim
Yaşadığı yer:Ankara
Binance için ;
Referans Kodum USR306I8
Binance TR ;
Referans Kodum 735JL492
Hoca değilim kendi çapımda bir yatırımcıyım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:11137,07 Nakit puanı var
T. Puan:11137,07 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için DoğukanG06 yorumu ()Ahada gidiyo
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için DoğukanG06 yorumu ()Aynı sey için 2 emir veriliyor mu ? Veriliyorsa nasıl
optmst için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için DoğukanG06 yorumu ()Eee napıyoruz yatıcam ben :) 3 gundur yaptığım gibi stopsuz, sadece 5.2 tl ye ne kar ne zarar olsun diye satış emri verip mi yatayım yine :)
RESSST için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için DoğukanG06 yorumu ()3 gündür terste olmama rağmen senin o grafiğini paylaşana kadar beni bu kadar germemişti :)
RESSST için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için DoğukanG06 yorumu ()Eee şimdi neye bağladık ne yapıyoruz :)
Blue07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için DoğukanG06 yorumu ()İkisine birden nasıl emir vericeksin?
optmst için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için DoğukanG06 yorumu ()Zaman sıkıntım yok şu an. Stopsuz bırakıyorum 3 gündür. Ama bugun şu grafik muhabbetleri aklımı karıstırdı. Diplerse btc hepsi gider
Blue07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için DoğukanG06 yorumu ()5.179 dan aldım
Blue07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için DoğukanG06 yorumu ()Abi bnde napcam hiç bilmiyorum. Hep bi 6.4 sevdasına girdik. 5.6 da bozmadık denilen doğru sanırım diye. Şimdi de kalakaldık böylece
Blue07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için DoğukanG06 yorumu ()Hyr btc turk
ENJEKTÖR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için DoğukanG06 yorumu ()4 gündür tersteyim ve hiç stop koymadım desem
Black2004 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için DoğukanG06 yorumu ()0.44 de zararım nerdeyse yarı yarıya olur. Zararkes yapıp cıksam cüzi miktar olur şu an için
Black2004 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için DoğukanG06 yorumu ()Yerleşti gibi sanki?
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için DoğukanG06 yorumu ()Durrr bekle
ENJEKTÖR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için DoğukanG06 yorumu ()Ltc öncelik. Sonrada allah ne verdiyse dağınık :) ytd
ENJEKTÖR için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için DoğukanG06 yorumu ()Xrp terste. 5.2 ye emir verip yatarsam zararsız bozar bir yandan da bu bir kopmaysa daha yukarı cıkabilir kar gider
Black2004 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için DoğukanG06 yorumu ()Aga tam yatacam yarın sabah iş var piyasa karıştı iyi mi :)
Black2004 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için DoğukanG06 yorumu ()Koptu galiba son bi yükseliş trendi mi?
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için DoğukanG06 yorumu ()Ben inanırım. Normal ortalama bir yükseliş rakamı bu sene için. Olur mu olur yani
Atak01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için DoğukanG06 yorumu ()4 h ne baba. Ne gördüniz :)
Atak01 için cevaplandı (yorumu göster)