ALTIN ONS

$1520.1200

Güncel: 11:21:34

USD/TL

5.7338

11:21:38

EUR/TL

6.2974

11:21:38

PARİTE

1.0979

11:21:36

STERLİN

7.1274

11:21:36

GÜMÜŞ

3.3894

11:21:34

XAG

18.3660

11:21:34
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoin
PARİTE 1.0979 11:21:39
EUR 6.2974 11:21:39
USD 5.7338 11:21:39
ALTIN ONS $1520.1200 11:21:39

Profil sayfası: cgokhans

Üyelik Bilgileri

Üye adı:cgokhans

Kayıt tarihi:04 Mart 2016

Durum:Çevrimdışı

Yorum sayısı:637

Üye puanı:72

Takipçileri:11

Takip edilen:71

Baktığı sayfa:Altin.in › Ons $1517.48 › Altın fiyatları, Döviz, Altın arşivi (23.9.2019 10:42:47)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Erkek

Doğum tarihi:Belirtilmedi

Meslek:Eğitim ve öğretim

Yaşadığı yer:Antalya

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:82 Gram altını var

Puan:58,54 Nakit puanı var

T. Puan:23037,5886 Gram & Puan birleşimi

Başarı:113. sırada yer alıyor.

Özet:Başarılı

Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

İşlem geçmişi

İşlemMiktarGram puanıToplamTarih
Alış82150,4312335,3422 Nis 17 09:42
Satış84147,0912355,4427 Oca 17 10:22
Alış84122,1510260,5430 Haz 16 03:39
Satış86119,510277,0413 Haz 16 10:15
Alış86116,5610023,7724 May 16 20:09
Satış88113,8710020,6729 Nis 16 10:11
Alış88113,359974,9625 Nis 16 20:44
Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla öncelikle yıldızsız (kayıtsız) veya kayıtlı kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

1BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için cgokhans yorumu ()

bu paşaya ne olmuş böyle eridi paracıklarım :/

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için cgokhans yorumu ()

bitcoinde kanal daralıyor ya inişe ya çıkışa hazır olun beyler.

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için cgokhans yorumu ()

Hadi bitcoin gözler 13k da :/ bu ne la 10-10.300 arası gidip geliyor

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için cgokhans yorumu ()

beyler aman ha webmoney üzerinden bitcoin almayın makas çok fazla. ortalama 10700 seviyesinden aldığım 142 dolarlık coini 13k da satabilirsem (emiri öyle girdim) makaslardan dolayı 169 dolar olarak geri alabileceğim. pekte mantıklı gelmedi bana. %21,4 kar yapmam gerekirken %19,01'lik bir kar yapacağım. makas bence çok büyük.

2BeğenmedimŞikayet

Dolar için cgokhans yorumu ()

Ev alacağım diye 2340 TL zarar ile doları sattım. Ev işi olmasa asla satmaz idim satış hedefim 6.50 idi. 6.17 den terste kalmıştım. Terste kalan arkadaşlar sakın umudunu kaybetmesin. Sahte düşüşlere kanmasın. Dün 5.83 den 5.79 a düştü satmadım yarın yükselir diyerek bu gün 5.85 bandında iken sattım. Moral bozmak yok karsız satış yok. Parası olan Altın dolar alsın derim kısa vadede bir şey almayacak ise. Bu treni kaçırmayın :)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için cgokhans yorumu ()

Dostum açıkça diyorum yıllardır gözlemlediğim oyun bu. Acelen yok ise ev araba bir şey almayacak isen açıkça diyorum ki yatırım tavsiyesi elinde tut karını al sat. Özellikle ocak şubat gibi yükselişi seyret sen.

Adanalidolarci için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için cgokhans yorumu ()

İşte oralara gelince satma. İlk bu işe girdiğimde sadece iki ay terste kaldım o zaman bir aylık maaş kadar zararım olmuş idi psikolojim bozuldu geri 2.92 ye geldiğinde çıkar mı diye baktım 2.90-92 gitti geldi galiba yine düşecek korkusu ile 12 TL karla sattım sonra durmadı fırladı gitti. Bir maaş kar kaçırdım. Sen kar yapmadan satma derim bildiğin tavsiyedir. Paraya acil ihtiyacın yoksa mutlaka kar yap öyle sat. 6.16 dan terste kaldım 6.24 de satıp düşünce tekrar almayı 6.50 de satmayı düşünüyorum

Adanalidolarci için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Euro Dolar Paritesi için cgokhans yorumu ()

güzel yorum zarardaki doları parite ile euroya geçirme vakti galiba.

Keynesu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için cgokhans yorumu ()

İşin garip o ya hocam beklenti yükselmesi ama aksine yelkenleri salıyor.

Sercant için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için cgokhans yorumu ()

zaten kapanış 5,72 üzeri yapmaz ise yükseliş zor görünüyor.

Sercant için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için cgokhans yorumu ()

Teşekkürler abi. son sorum bu işler de de döviz de ki gibi makas var mı varsa en uygun banka nedir?

temel_teknik için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için cgokhans yorumu ()

resmen kitap gibi oturmuş

temel_teknik için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için cgokhans yorumu ()

abi hisseleri nereden alıp satıyorsun? bu arada dediğin kitabı okumaya başladım. daha kitabın başında insanın bakış açısı değişiyor. teşekkürler.

temel_teknik için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için cgokhans yorumu ()

3k iken almadık o bitcoin i...

Basri_Dayi için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Euro için cgokhans yorumu ()

Para terste işin kötü yanı ya

Basri_Dayi için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Euro için cgokhans yorumu ()

Eyvallah hocam

Krcn için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Euro için cgokhans yorumu ()

Gençler tfx e geçtim bu hafta. Ama sınırlar 250 dolar- euro 32 gr Altın 3k gümüş gibi sınırlar var. Ufak meblağlarla oynamaya izin vermiyor yani :) ama makaslar gerçekten de çok küçük diğer bankalara göre. param en parada kaldı o yüzden henüz alım satım yapamadım. dolarları aktaramadım türkiye finansa sürekli dolar ibanına yanlış diyor. karşılaşan oldu mu bu durumla?

0BeğenmedimŞikayet

Ons için cgokhans yorumu ()

ons efendi nerelere düşüyorsun böyle nereleree!

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için cgokhans yorumu ()

işe bak ya ülkede kötü haberler havada uçuşuyor sırf ben aldım diye düştükçe düşüyorlar. bıktım ya...

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için cgokhans yorumu ()

işin garibi işte biz çıkacak diye aldıkça düşüyor düşecek diye sattıkça çıkıyor :/

ThE_CeNtUrY için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için cgokhans yorumu ()

haydaaa yorumu yeni gördüm gittim kalan paramla full Altın aldım :/

Özkan_usta için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için cgokhans yorumu ()

251 tl den full kalan paramla Altına girdim. hadi hayırlısı :/

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için cgokhans yorumu ()

6,50 6,80 görecek diyor analistçiler. ama sen bilirsin. belli olmuyor bazen de tutmuyor. ama hafif düşüşlere kanma bence.

qokhan24 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için cgokhans yorumu ()

valla dedin oldu hocam taktir ediyorum. özür diliyorum :)

Traderrist için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için cgokhans yorumu ()

benim takip ettiğim değerli bir insan da min 5,98 görür dedi bakalım.

Traderrist için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için cgokhans yorumu ()

o kadar da değil hocam :D

Traderrist için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için cgokhans yorumu ()

5,93 den sattık 6,24 gördü 6,18 den aldık artık kaça düşer bilmiyorum vay ...

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için cgokhans yorumu ()

beyler alalım mı buradan korkuyorum da

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için cgokhans yorumu ()

şimdide almaya korkuyorum

Mdogan06 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için cgokhans yorumu ()

aynen öyle 5,93 den sattığım dolar içimi yakıyor içimiii

Derbederfirar için cevaplandı (yorumu göster)

2BeğenmedimŞikayet

Dolar için cgokhans yorumu ()

ayda yılda bir satım yaptık onda da yüzümüz gülmüyor :/ millet aksine alıyor.

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için cgokhans yorumu ()

Alırım hocam yükseliş trendinde sonuçta siz daha iyi bilirsiniz ama sizi de takip ediyordum bi aralar. sonra takiple olacak iş deyip ekranı kapatmıştım :D

__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için cgokhans yorumu ()

hocam olağanüstü durumların zirvesinde alınca 1 yıl değil 1,5 yıl bekletir ama illaki yükselir :)

yarasa33 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için cgokhans yorumu ()

uzun vadede dolar her zaman kazandırır hocam :)

Kocyigit33 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için cgokhans yorumu ()

değil mi 5,8-5,89 civarı alım düşünüyorum ben de. hepsini sattım alım için bu rakamları bekliyorum.

__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için cgokhans yorumu ()

Elimdeki tüm Altın ve doları sattım. ilk defa satış yapıyorum bir yıldır. hadi hayırlısı :D

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için cgokhans yorumu ()

tahmin yine tutmadı ama :D hocam benimde hiç satmaya elim gitmiyor. karda olan dolarda dahil. ya daha dayükselirde dolar bazında zarar eder miyim diye korkuyorum açıkçası.

Burak3333 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için cgokhans yorumu ()

ben 5,85 görürse satmayı düşünüyorum

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için cgokhans yorumu ()

235 den altınım var ama amiiin. ne kadar çok alırsak o kadar iyi.

Kesal için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için cgokhans yorumu ()

Ablacım seni yine deli mi ettiler. uzun zamandır yorumunu göremiyordum profiline birde baktım gitmişsin. Seni çok özleyeceğiz. Kendine ve ailene iyi bak.

guliz için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...

Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Üyelerimizin yazdıkları yorum ve mesajlar Altin.in'in kulllanımına ait olup üyeliklerin iptali durumunda dahi yorumların silinip silinmemesi site yönetiminin inisiyatifindedir. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.