Üye adı:celik2119
Kayıt tarihi:1 Mart 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:74926
Üye puanı:61602
Takipçileri:9648
Takip edilen:29
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Sepetimi buraya yazıyorum arkadaşlar. Alıp sattıkça güncelleme yaparım.
Coinler %10
Dot
xrp
bnb
lisk
avax
1inch
Near
celr
crv
lto
Dövizler
Usd %10
Vadeli %80
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:1645,92 Nakit puanı var
T. Puan:131453,7765 Gram & Puan birleşimi
Başarı:155. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için celik2119 yorumu ()Evet. Bazı fonlar Altın shortlayıp btc longlamış. Yani kabaca komşudan altın borç alıp onunla btc almışlar. Altın yükselince btc üzerinde baskı oluşuyor, pozisyonlarını kapatmak zorunda kalıyorlar. Altın düşünce rahatlıyorlar. Ama bu sürekli olacak bir şey değil.
New_world_Bitcoin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için celik2119 yorumu ()Trde enflasyon olduğu için her şey yükseliyor. Mesele dolar a karşı yükselebilmesi.
Adaletsiz için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için celik2119 yorumu ()Altın geçen sene 2070 dolar dı, şimdi 1901 dolar. Herkes Altın alıyor diyorlar ama durum bu maalesef.
Vet7610 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Piyasa beklentisi Ağustos'tan sonra durumun net olmadığı yönünde. O yüzden kimse dolar ını bozdurmuyor ve çok yüksek faiz verdiğimiz halde yatırımcı çekemiyoruz.
NİLSUDE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için celik2119 yorumu ()Konu: #27043888 Grafik detay ve yorumları
Cuma günü ABD istihdam verisi var. O veri sonrası herşey değişebilir.
Gram34 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için celik2119 yorumu ()Shiba binance 'da listelendiğinde önce fırlamış sonra çakılmıştı. Ben listelenmeden önce çıkmaya çalışacağım.
Abdullah3442 için cevaplandı (yorumu göster)
5BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için celik2119 yorumu ()Konu: #27043832 Grafik detay ve yorumları

4 saatlik grafikte 20 gün sonra bulutun üstüne çıktık. Cuma gününe kadar iyiyiz.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için celik2119 yorumu ()Hemen etkilemez. İcraatı görmek lazım. yarınki enflasyon rakamı ve bu ayki faiz kararı durumu netleştirir.
Sessiz_sarışın için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()MB'yi doğrudan başkan yönetsin.
JARDEN_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Doğrudan başkan yönetsin diyoruz hocam. Varlık fonu başkanı olduğu gibi.
JARDEN_ için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()dolar düşmeden bunu görevden almazlar kardeşim. Yani uzun süre kalacak gibi :)
Vuslat32 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Çözüm merkez bankasını varlık fonu gibi başkana bağlamak bence. Görevden almalar bitmiş olur.
heros için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()İndir diye getirdiler. Piyasa sert tepki verdi. Şimdi indirme diyorlar. Sonra da niye indirmedin diye görevden alacaklar.
cladius için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Çetinkayaya faizleri artır, dolar ı düşür dendi. Dolar düşünce faizleri neden artırdın diye görevden alındı. Uysala faizleri indir dendi. Dolar çok yükselince görevden alındı. Ağbala faizleri artır dendi. Dolar düşünce faizleri neden artırdın diye görevden alındı. ... Bu yıllarca böyle gider :)
cladius için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Bu seviye derken hocam?
dolaregiticisi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()MB başkanının kendi kafasından konuşamayacağını herkes biliyor. Ona öyle söylettirilmişse kaale almakta fayda olabilir.
cladius için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Mayış iyi, sgk'sı var, servisi var. İsteyeni çoktur.
82ahmet42 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Buna faizleri indirme diyecekler. Bu da indirmeyecek. dolar düştükten sonra niye indirmedin diye görevden alacaklar.
82ahmet42 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Bir sonraki açıklama şöyle olabilir "Faizlerin düşmesini şahsım istiyorum, ama merkez bankası bağımsızdır".
Yara_Bandı için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Ya da öyle düşünmeniz istendi.
82ahmet42 için cevaplandı (yorumu göster)