Üye adı:celik2119
Kayıt tarihi:1 Mart 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:74928
Üye puanı:61602
Takipçileri:9648
Takip edilen:29
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Sepetimi buraya yazıyorum arkadaşlar. Alıp sattıkça güncelleme yaparım.
Coinler %10
Dot
xrp
bnb
lisk
avax
1inch
Near
celr
crv
lto
Dövizler
Usd %10
Vadeli %80
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:1645,92 Nakit puanı var
T. Puan:131382,4752 Gram & Puan birleşimi
Başarı:155. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için celik2119 yorumu ()ABD verileri iyi geldi.
musaelik için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için celik2119 yorumu ()Tether diğerlerinin tersi. Cüzdandan borsaya btc ya da ether geliyorsa düşüş tehlikesi var demek.
Algerden için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için celik2119 yorumu ()binance bilgi veriyor. Bir de whalealert gibi uygulamalar var.
aserdar için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için celik2119 yorumu ()Merak eden arkadaşlar için borsalardan cüzdanlara gidiş yükselişe işaret ediyor. Cüzdanlardan borsalara gidince düşüş oluyor :)
Luciferr01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()daha önce de uzatmışlardı. Bu üçüncü uzatma oldu sanırım
Volvox61 için cevaplandı (yorumu göster)
5BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için celik2119 yorumu ()@graig
1- Tenkan sen Kijun senin üzerindeyse
2- Mum bulutun üzerindeyse
3- Bulut rengi yeşil ise
4- Yeşil çizgi mumun üzerinde ise yükseliş ihtimali yüksek demek.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için celik2119 yorumu ()Haber siteleri var. Coinmarketcap, coisntelegraph gibi.
Samancı55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için celik2119 yorumu ()Evet hocam. Yaklaşık 45.500 gibi.
Sağlıkçı45 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için celik2119 yorumu ()Henüz diyemeyiz. Saat 03:00'te üzerinde ise diyebiliriz.
Gram34 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için celik2119 yorumu ()41500 üzerinde kapanış yaparsa almak en güvenli olur.
morşimşekk için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için celik2119 yorumu ()Saat 15:30'da ABD istihdam verisi.
htcslk için cevaplandı (yorumu göster)
5BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için celik2119 yorumu ()@Çerkeşli18 Muhtemelen Cuma günkü verilere göre yön belirler. Şu an ilk direnç 41.500 seviyesindeki 200 günlük hareketli ortalama. orayı aşarsak 45.500'e kadar yolu açılıyor. Sonra da 49.000 var. Altta 37 bin şimdilik destek konumunda.
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Ürünlerin fiyatını sürekli düşük gösteremezsiniz. Bu sene 5 lira olan bir şeye 4 lira derseniz seneye o ürünün fiyatı pazarda 6 liraya çıktığında mecburen 5 liraya çıkarırsınız o zaman da enflasyon %20 yerine %25 çıkar. Ürün 6 liraya çıkmışken hale 4 liraya alıyorum derseniz de gülerler.
dedeğlu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Geçen sene Mayısta 4 lirayken Temmuzda 2 liraya düşmüş oluyor mesela. Bu sene Mayıs'ta 5 liraysa temmuzda 2.5 liraya düşerse enflasyon aynı kalmış olur. Mayıs'ta 3 lira derse Temmuz'da 1.5 lira demeli ki yine komik duruma düşer. Buna da mevsimsellik etkisi deniyor. Sonuçta enflasyonu sürekli olarak düşük göstermek mümkün değil. Çok ihtiyaç varsa bir ay düşük gösterip sonra birkaç ayda kademeli yükseltebilir en fazla.
mertkaank için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Yarın gelir mi dedim kardeşim?
Birss için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Ürünleri anketle belirliyorlar. Yani mesela geçen ay tükettiğiniz 100 ürünü işaretleyin diye bir liste yapıp oradan seçiyorlar. Hile genelde ağırlıkta oluyor. Mesela domates çok artarsa millet bu ay fazla domates yememiştir deyip domatesin ağırlığını azaltıyorlar bazen.
emtia_alsat için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Diyelim ki domates 5 liraya çıktı ve siz enflasyonu düşük göstermek için 3 lira yazdınız. Bir sonraki ay 3.50 yazarsanız enflasyon %17 artmış olur. Yani sürekli düşük yazarsanız bir süre sonra komik duruma düşer. Merkez bankası sepetindeki maddeleri ve bunların fiyatlarını açıklıyor. Bizden biraz ucuz aldıkları kesin ama onu da pazarlık edip alıyoruz diyorlar :)
mertkaank için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Sonuçta destekleyeni çok. Demek ki millet böyle seviyor.
Sertaç__ için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Öyle birşey bekliyorum. Şahsım faizlerin düşmesini istiyor ama merkez bankası bağımsızdır.
NİLSUDE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Enflasyon sepetindeki maddeleri, ya da bunların ağırlığını değiştirmediğiniz sürece enflasyonu sürekli düşük gösteremezsiniz.
mertkaank için cevaplandı (yorumu göster)