Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam 100800 direnci önemliydi üstünde kalabilse doğrudan 107 derdi ama kalıcılık sağlayamadı şimdi silkeleme yapıyorlar 96400 de gap var orayı kapatacaktır oradan daha güçlü şekilde 107 ye yol alması lazım diye düşünüyorum 107-110 dan sonra kovaları boşaltalım izledikten sonra durum netleşir
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()bist 95-96 seviyesine çekilmeye başladı gibi buradaki destek kırılırsa bulaşmayalım ama benim beklentim son bir 107-110 direnci sonrasına oraya geldiğimizde s 400 meselesi noktayı koyacak
https://altin.in/bozuk_saat
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()bist endeksi alt yorum halen geçerli
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()camış çok kişiyi üzdü hocam kısa vade 0,70 Altın daki alım kar yazar ama çok şey beklememek lazım her sert yükselişinde mutlaka kaçmak gerek
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam 5,25 haftalık hedefi idi onuda yapınca sert satış geldi 3,20 artık hissenin dip rakamı bunu Altın a gitmediği sürece yön yukarı olacaktır. profilde açıklama kısmında grafik attabildiğim yer var iki grafik ekliycem oradan inceleyebilirsin.
Alton için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam dediğim gibi başka yerde yazıyorum kimseye ahkam kesmek yada ükalalık etmek niyetinde değilim ama burada bazen görüyorum ister istemez kayıtsız kalamıyor insan çok kişinin canını yaktılar müdahil olmak durumunda kalıyorum bende sizler gibi hisse kovalama derdindeyim yazılan hisseleri takibe alıyorum ama mantıklı hisselerde olmakta mümkünse bist30-50 dışına çıkmayın derim
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam gyo lara çok bulaşmayın ekgyo bist30 da ve diğer gyolar gibi değil inşaat sektörü can çekişiyor kesinlikle tavsiye etmem
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam yükseliş yapacaktır ama şimdi bu sert satış ile büyük ihtimal 1-1,5 ay yatay devam edip milleti bezdirirler diye tahmin ediyorum sonrasında 7-8 hedefi var bende ilk parça alımımı 3,95 ve Altın da yapmaya başlamak niyetindeyim
Alton için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam bilanço tarihine kadar yükseliş yapacaktır birde güzel bir proje falan yakalanır olumlu haber gelirse bizim hedefi falanda geçer dediğim gibi saliselik değişen bir piyasa var o yüzden biz temkinli hareket edersek güzel karla çıkarız
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam hiç aylık grafiğine baktın mı yani buradan 1,40 falan yapsın artık :)
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()üstat 1,39-40 gibi düşünüyorum ama şartlara göre hareket etmek daha doğru olacak gibi
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam temel tarafı daha önemli orada sıkıntı yok ise teknik tarafta 8,00-8,50 üzeri satış uygun olur çok üstünü beklemeyin
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam nthol takibimde değil ama grafiğine göz attım saatlikler ve günlük hafif negatife dönmüş çok tutmayın derim aylık grafiğine bakınca da rsi göre fiyat yukarıda kalmış
ya_sabr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hayırlı olsun hocam inşallah karla çıkarız
Torgal için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()dün ıcbct için 4,50 ve aşağısı beklenmeli demiştim 3,95 yeni alım noktasıdır
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam burada yıldız muhabbetinden grafik paylaşamıyorum profilde açıklama olan yerden bakın oradan grafik atarım
Torgal için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam dipte bir sıçrama yapacak onu değerlendireceğiz 1,40 gibi ben satarım
ya_sabr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()ekgyo hocam gyo lar için böyle bir dönemde sıcak bakmıyorum hele ki bist50 içinde değilse ama bu hisse olumsuz her şeyi fiyatlamış görünüyor
Torgal için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()biliyorum hocam 2,50 üstünde bile maliyeti olanlar var inşallah çıkarda kaçış fırsatı bulurlar uzun zamandır takibimde olan hisse 1,30 alıp 1,70 satmıştım şimdi tekrar aldım aylık grafiği çok dipte bugünkü kapanışta bence güzel oldu 1,44 lere kadar çıkış yapması lazım
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hayırlı olsun hocam inşallah güzel karla kaparız 1,39 gibi satarız diye düşünüyorum
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)