Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam ekgyo endeks düşse bile çok zarar vermeyecektir satacakları göğe çıkmış bir sürü hisse var
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()bist salıyor hocam %-1,5-2 kapatır oda nasibini alacak gibi 19 Altın a sarkarsa kapatıp pazartesiyi beklerim
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()haftalık kapanışı takip edin hocam 6,30 Altın da kalırsa bence tutmayın kar cebe yakışır
karakartal_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@Professor hocam anhyt ve tskb aldım bilgine
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam benimde takibimde 9 ve 7 beklentim var gelirse oralardan alıcıyım yoksa bulaşmayı düşünmüyorum
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()bence çok bulaşmayın hocam bist 30 daha iyi olur mükün olduğu kadarda bist 50 dışına çıkmayın
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()maliyet nedir hocam kar realize ederseniz iyi olur
karakartal_34 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()4,85 ANHYT 1000 lot alım emiri girildi
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()valla bende ne zaman bist30 dışına çıksam az zarar yada çok bekliyorum para bağlı kalıyor orada günlük dövizdeki gibi dir çık yapmak lazım
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()günlük grafiği pozitife dönmüş ama takibimde olan hisse değil temel tarafı daha önemli temel tarafında problem yok diyorsanız alın 8-9 gibi hedefi var ama 5 Altın a sarkma yapar ise 4,70 ve altında alım daha mantıklı olur.
Gecekurdu1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam gyo ların hepsi öyle çoğu ekgyo yu takip ediyor o zıplama yaparsa diğerleri de peşinden gider. Bazılarını spek hareketlerle yukarı alıyorlar ama onunda yakalamısı zor
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam grafik güzel yerde alım gösteriyor 1,55 lerin üstünde haftalık kapanış görürsek daha iyi olu. O zaman 2 üzerinde görürüz hisseyi
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()üstat bende sadece ekgyo var dün icbct 3,26 emir girdim ama 29 dan yukarı aldılar izlemedeyim yeni alımlar için tdi verisini ve akşam 17:30 dan sonra karar vercem
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()bist bugün %1,5-2,5 arası satış yeme ihtimali yüksek. Yeni alımlar için kapanışı bekleyelim karda olanlarda kar realize edelim
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hayırlı cumalar herkese bol kazançlar olsun
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam yarında belki bir küçük düşüş daha yapabilir kisa vadede yatay 4.20 ye kadar çıkacak sonra Ekim gibi 8-9 ları görecektir
Taha44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()ıcbct 3,26 ya alım emri girildi bakalım gelecek mi
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam kardemir ekgyo ve şişede ben yükseliş bekliyorum sadece 96 denemesi gelsin sonra onlar diğerlerine göre daha sert çıkacaklardır.
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()bence 96 ları bekle hocam dip yapmış endeksle işi olmayan hisselere lafım yok ıcbct yi kovalıyorum satmıştım tekrar alım için yarın güzel alım fırsatı verecek diye tahmin ediyorum
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()ıcbct alım için yarını da görelim haftalık kapanışı 3,24 üstünde yapabilirse yönü tekrar yukarı olacaktır. alım için yarın akşamı bekliyorum