Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam ben kozaa ya geçende yazdım düşüş bekliyorum bugün düzeltme yaptı yukarı geldi hem tepki hemde faiz indirimi söylemi ile oada endeksten nasiplendi ama uzun vadede can sıkacak hisse. Sasa uzun süredir takibimde daha önce alsat yaptım 2-4 aralığı gelmeden almayı düşünmüyorum belki buradan 7,60 deneyebilir ama uzun vadede bu hisseyede güvenmiyorum
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Amin hocam nazar değmesin böyle devam 107 ye kadar durmak yok :)
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam bu hisse riskli bir hisse daha rahat edeyim diyorsanız devlet bankalarını düşünün güzel seviyedeler halk mesala endekse halen cevap vermiş değil onunda 10-15 aralığına yükselme ihtimali yüksek.
karakartal_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()sanırım bist 107 ye artık döndü
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()ab yaptırım v. s haberleri ile düştü hocam normal bir düşüş oldu şişe dün ekledim kardemiride bugün eklerim hakkımızda hayırlısı olur inşallah
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()bist oluşan gap kapandı şimdi 107-110 yolculuğu başlıyor diye düşünüyorum
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam yıllık -40 yapmış orta uzun vadede mutlak kar verecektir 4.89 ile elimde var
tornado_26 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()üstat elimde yok benim ama bu düşüş kardemirde beni yanılttı 2 Altın da stop olmak kaydı ile bence toplanır
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()gümüş1983 hocam sonradan farkettim kopyaladım
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()1000 lot şişe alındı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()alt yorum geçerliliğini koruyor benim için 90 desteği önemli kırılırsa hisseleri şutlarım şimdilik eldekilerde sıkıntım yok beklemeye devam 95-96 da ilaveler yapmayı düşünüyorum
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Üstat kademe analizine baktım güzel alım var
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()PRKAB Teias ile girdiği 41 Milyon TL lik kablo ihalesinde birinci sırada teklif vermis yüklü alımlar bununla alakalı sanırım
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam derinlik ve kademe analizinden bakyırdur bendeki lisanda yok onlar adamların parmağını görmüyorumki emir girdi ama iptal edecekmi etmeyecekmi aldı hemen satacakmı
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam yazdı çabuk diye :))
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()bekliyorum hocam 1,20 alrında kapatmaz ise satmıycam tutcam elimde
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()anhyt ekgyo tskb duruyor başka yok elimde bugün gönderirsem dediğim gibi 17-18 görürse ekgyo şutlarım şimdilik takipteyim karlı satabilirsem yine icbct düşünüyorum oda geri çekilir sanırım 3,20 gibi alabilirsem ekim sonuna kadar bekletirim
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()zaten bu kilitlenme işi bozuyor hocam tüm fırsatları kaçırıyoruz :(
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam 19 Altın a 18-17 yaparsa 10 lu seviyeden alım için kapatırım yoksa tutcam uzun vade bugünde anhyt ve tskb aldım akşam bekleyim dedim o kadar sabırsız ca aldık :)
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()gerel %20 den sonra satmadın mı hocam o iş nasıl oldu
Professor için cevaplandı (yorumu göster)