Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9270
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam ben takip etmiyorum avaxı şu an kaç lira onu bile bilmiyorum yanıltıcı olurum
atmetmuti için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için BOZUK_SAAT yorumu ()Bilmiyorum hocam beyaz olanları da var onların şehre inmesini bekliyoruz sanırım :)
Aboww için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için BOZUK_SAAT yorumu ()Yok görmedim kanka ben müşterinin serverı var onun kurulumunu yapayım eskisi gibi yorum okumayım sinirleniyorum
Fanatikgumuscu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam bende saygı duyarım ama milletin %70 parası gitmiş şimdi ayı gelse ne olur gelmese ne olur derdim tartışmak değil ama görülen köyde klavuz istemez spek haberler zaten piyasaların olmazsa olmazı
Bora_baybora_ank için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için BOZUK_SAAT yorumu ()35 bin dolar düşmüş ayı gelmemiz miş lan millet perişan daha ayı gelmemiş
Fanatikgumuscu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam net soruyorum açık cevap ver 30 geldi dimi 15 geldiğinde ayı geldi demenin kime faydası var bana onu de hele
mst426666 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için BOZUK_SAAT yorumu ()İyide hocam ayıdan beklentiniz ne 0 olması mı onu anlamıyorum cidden soruyorum 30 da ayı gelmemişse 15 gördüğünde ayı geldi demenin kime faydası olacak
Bora_baybora_ank için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için BOZUK_SAAT yorumu ()hayali yapıyon :)
Fanatikgumuscu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için BOZUK_SAAT yorumu ()hahahayt :) ayı böyle gelmezmiş len t.. vüz ettiler halen ayı böyle gelmezmiş :) ben bistde de gördüm 5 sıfır atılmadan önce 80 lerden 130 dener sonrası 70 dedim 74 gördü o zaman da halen ayı gelmedi diyorlardı :) sonra bist 1600 yaptı demedik mi ayı gelmedi diye :) yumurtaya can veren rabbim sen büyüksün :)
Fanatikgumuscu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için BOZUK_SAAT yorumu ()Nasıl gelir hocam geldiğinde 0 mı olur mesela o zaman sizin mantığınıza göre ne ayı biter ne boğa 30k btc şimdi 10-15 olunca mı ayı geldi diyeceğiz. Buradan sonra btc 15 olduğunda ayı geldi desek insanların zararı ne olacak
mst426666 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için BOZUK_SAAT yorumu ()65-45 arasında aslında onu yaptı bence tabi 42 de de çin ile darbeyi vurdular
Bora_baybora_ank için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için BOZUK_SAAT yorumu ()Öyle olmasa daha iyiydi yada elde nakit olsa buradaki zarar he halükarda telafi edilirdi dediğiniz gibi beklemekten başkada çare yok al sat daha çok yıpratır.
Ebru2395 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için BOZUK_SAAT yorumu ()sizde mi halen ayı gelmedi diyorsunuz %70 düşenlere rağmen mi buradan çıkmaya başladığında da boğa bitmemişti mi diyeceksiniz :)
mst426666 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için BOZUK_SAAT yorumu ()aldım sattım hiç zarar yok :)))
Fanatikgumuscu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için BOZUK_SAAT yorumu ()Selamlar onun durumu da senden çok farklı değil elindekiler %60-70 düşmüş durumda ve ciddi rakamla bekliyor inşallah hepiniz düze çıkarsınız. Gerçekten zor durum Allah hepiniz yardımcısı olsun.
Ebru2395 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için BOZUK_SAAT yorumu ()yok pazartesi aktaracak kanka parası bankada bildiğim kadarıyla :)
Fanatikgumuscu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için BOZUK_SAAT yorumu ()@ElifBlt kankalar danışmasına bekleniyorsunuz lütfen danışmaya :)
Fanatikgumuscu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için BOZUK_SAAT yorumu ()ayı yeni başladı diyenlere diyorum hocam 30 Altın a düşerse sistem çöker mi çökmez mi görürüz evet boğadan ayıya geçerken başlamışsınız 1 ay önce 58 den 42 hedefini gösterdim btc de ona görede alımları mı yaparken herkesi uyardım 5k ana para 20k dayım full xrp aldım ama elde nakitim var beni takip edenlere de söyledim şimdi sisteme 60k daha koydum ama yeni ekledim profilde xrp alımlarım ve seviyeleri mevcut 4300 üstüne çıkınca görcem ayıyı başladı diyenleri ne diyecekler
deniz_ege için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için BOZUK_SAAT yorumu ()bekle dedim kanka da eline nakit geçmiş al sat bir şeyler yapmak istiyor senle de konuşmuş okudum boşver onun hocalarını :) ona da yazdım al sat yapacaksan fanatiği takip et diye @ElifBlt kanka başka macera arama
Fanatikgumuscu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için BOZUK_SAAT yorumu ()65 tepden den 30 gördü sizce daha değil mi 30 Altın a sarkarsa 28,5 le teyit ederse başka bir şey olur ben dahil herkese geçmiş olsun sistem çöker
deniz_ege için cevaplandı (yorumu göster)