Üye adı:bluemonth
Kayıt tarihi:3 Şubat 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3696
Üye puanı:960
Takipçileri:23
Takip edilen:31
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Mimar/Mühendis
Yaşadığı yer:Konya
Cesaret bazen kaybettiklerin değil, vazgeçtiklerindir...
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bluemonth yorumu ()Günlük kapanış yeter mi hocam yoksa bir kaç gün mü 37.48 üstü kapanış lazım? ...
Gopartırım_06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bluemonth yorumu ()Teşekkür ederim hocam senin varlığın yeter gopmasına... ))
Gopartırım_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bluemonth yorumu ()Şu elite yi bir gopartıver hocam sana zahmet... ))
Gopartırım_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bluemonth yorumu ()Konu: 4 Şubat 2025 Hanım_Teyze Bist grafikli yorumu
Böyle tuhaflığa can kurban ayağın uğurlu gelir inşallah..)
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bluemonth yorumu ()Aleyküm selam hoş geldin hocam...
Gopartırım_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bluemonth yorumu ()Konu: 4 Şubat 2025 Hanım_Teyze Bist grafikli yorumu
İnşallah olmaz...
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bluemonth yorumu ()Konu: 4 Şubat 2025 Hanım_Teyze Bist grafikli yorumu
Çok teşekkür ederim , adam olur inşallah..)
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bluemonth yorumu ()File markete git meyve suyundan al bakalım, çok güzel organik hemi de... ))
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bluemonth yorumu ()Niyeymiş o sen hubvc yi isminden dolayı sevmiyordun hani... )))
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bluemonth yorumu ()Sırf ismini beğendiğimden aldım, yoksa anladığımdan değil... ))
bluemonth için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bluemonth yorumu ()Teşekkür ederim. Daha önce ilgilendin mi hiç bununla? En son aldıklarımla 36.80 e düşürdüm bakalım maliyeti...
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bluemonth yorumu ()İyiyim çok şükür ben de. Est. sen de zırcahilsen biz nerelere gidelim... ) Yani evet son zamanlarda çok yüksek bölünmeler pek popüler değil. Ccola hatırlıyorum en son yüksek bölünen . Bölündükten sonra kağıt sulandı dolaşan miktarı artınca, dolayısıyla hareketleri yavaşladı baya. Bu arada elite de bana yol arkadaşı olsana... ))
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bluemonth yorumu ()@Asiii__ Devremm huhuu nerelerdesin ses ver..)
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bluemonth yorumu ()Yani çok yüklü bir sermaye arttırımı gündeme gelecektir. Özellikle bilançodaki maddi duran varlıklar kısmı çok arttıysa şirketin bunu sermaye arttırımı yoluyla eritmesi gerekir. Yanlışım varsa üstatlarım düzeltsin..)
bluemonth için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bluemonth yorumu ()@Hanım_Teyze Merhaba. Bildiğim kadarıyla kayıtlı sermaye tavanının arttırılması ödenmiş sermayenin de artırımı için yapılması gereken ön hazırlık diye biliyorum. Bereketli olsun. Nasılsın bu arada? ..)
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bluemonth yorumu ()Destek 35 mi hocam şuanda? ...
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bluemonth yorumu ()@ntmen_× Hocam hoş geldiniz. Elimde 37 den elite var. Stop olma rakamı geçti mi sizce, nerden dönebilir? ...
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bluemonth yorumu ()Çok teşekkür ederim hocam...
Gopartırım_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bluemonth yorumu ()37 maliyetle duruyor hocam , bekleyim mi ne tavsiye edersiniz? ...
Gopartırım_06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bluemonth yorumu ()Aleyküm selam hocam hoş geldiniz...
Gopartırım_06 için cevaplandı (yorumu göster)