Üye adı:bluemonth
Kayıt tarihi:3 Şubat 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3696
Üye puanı:960
Takipçileri:23
Takip edilen:31
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Mimar/Mühendis
Yaşadığı yer:Konya
Cesaret bazen kaybettiklerin değil, vazgeçtiklerindir...
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bluemonth yorumu ()Konu: 25 Şubat 2025 Hanım_Teyze Bist grafikli yorumu
Teşekkür ederim. Sence kapanış ne anlatıyor, sat verdi mi, verdiyse bir sonraki destek neresidir,37 maliyetle tamamını çıkmak mantıklı mıdır? Soru biraz fazla oldu idare edice. Özür daha önce yazmışsın 38.40 ve 37.70 imiş
bluemonth için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bluemonth yorumu ()Konu: 25 Şubat 2025 Hanım_Teyze Bist grafikli yorumu
Teşekkür ederim. Sence kapanış ne anlatıyor, sat verdi mi, verdiyse bir sonraki destek neresidir,37 maliyetle tamamını çıkmak mantıklı mıdır? Soru biraz fazla oldu idare edive artık..)
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bluemonth yorumu ()Konu: 25 Şubat 2025 Hanım_Teyze Bist grafikli yorumu
Artık biraz sıkıntı var sanırım... ) Yarısını sattım 39 dan...
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bluemonth yorumu ()Konu: 25 Şubat 2025 Hanım_Teyze Bist grafikli yorumu
Aaa aşkolsun valla ne haddime. Çok sayılıyor ve seviliyorsunuz bilesiniz@Hanım_Teyze...
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bluemonth yorumu ()Konu: 25 Şubat 2025 Hanım_Teyze Bist grafikli yorumu
Bu arada 6.54 maliyetli 3000 tane pehol den köşe oldum, ne ısmarlıyayım sana... ))
bluemonth için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bluemonth yorumu ()Konu: 25 Şubat 2025 Hanım_Teyze Bist grafikli yorumu
Aman be yukarı gider desen sanki incilerin mi dökülür... ))Yataya pek ihtimal vermiyorum... ))
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bluemonth yorumu ()Konu: 25 Şubat 2025 Hanım_Teyze Bist grafikli yorumu
Zannımca bulut yukarısına ya da aşağısına sert bir hareket yapacak, çok oyalandı bulut içerisinde, ayrıca hacim de var. Sence hareket nereye olur? ... :)
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bluemonth yorumu ()En iyi helva bildiğin helvadır. Afiyet olsun... ))
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bluemonth yorumu ()@Hanım_Teyze Geldi yanında doğal, naturel, organik meyve suyu ile birlikte... ))
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bluemonth yorumu ()@Hanım_Teyze Çocuk buluttan her çıkmaya çalıştığında kafasına tokmağı yiyor, yazık bee... ))
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bluemonth yorumu ()Teşekkür ederim, boşver pivotu felan önemsiz miktar zaten bakmaya gerek yok. Sırf heyecan olsun diye almıştım...
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bluemonth yorumu ()Bence de bundan iyisi şamda kayısı... )))
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bluemonth yorumu ()Biraz daha ekleme yaptım bugün bakalım ne yapacak? Laf aramızda azıcık da pehol var 6.54 den nasıl satmadım hala ben de kendime şaşırıyorum... ))
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bluemonth yorumu ()Allah yardımcımız olsun hocam...
Denge27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bluemonth yorumu ()Genel bir yorum yapıyım mesleğim icabı. Çiftçinin hali kötü, traktör alacak parası yok, elindekine sahip olsun yeter... Bu arada bizimki iyi direndi bugün, bulut içinde kaldı sanki..)
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bluemonth yorumu ()Öyledir öyledir..)
Denge27 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bluemonth yorumu ()Est. çok teşekkür ederim. Niyetler halis onu biliyoruz..)
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bluemonth yorumu ()Dünkünü mü diyorsun? ..
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bluemonth yorumu ()@Hanım_Teyze Merhaba nasılsın? ..)
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bluemonth yorumu ()Anormal bır durum olmazsa o kadar geri geleceğini sanmam. En kötü 39-42 arası gider gelir gibi sanki bir kaç kez...
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)