Üye adı:Bi_Bakıp_Çıkacam
Kayıt tarihi:27 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1302
Üye puanı:186
Takipçileri:95
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:12 Ocak 1900
Meslek:İşsiz
Yaşadığı yer:Kayseri
Belirtilmedi
Gram Altın:1 Gram altını var
Puan:9730,97 Nakit puanı var
T. Puan:16017,3538 Gram & Puan birleşimi
Başarı:407. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()Konu: penta saatlıkte yeşil gelebilir

penta saatlıkte yeşil gelebilir
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()attıgım graflar içinde elimde sadece ( kzbgy ve ımasm) bol kazançlar
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()Konu: #33000259 Grafik detay ve yorumları

ımasm kısada 32 kadar devam bozulma yok 32 ilk hedef orta vadede 60 hedefi var ytd
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()Konu: #33000256 Grafik detay ve yorumları

kzbgy kanal atlayana kadar devam elimde olan hisse ytd
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()Konu: #33000249 Grafik detay ve yorumları

cante 2038 uzerine atarsa denenir tobo sag omuz ıcın Altın da almak riskli 2038 takip
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()Konu: SAMAT 1570 DEN TEKRAR DENENEBİLİR


SAMAT 1570 DEN TEKRAR DENENEBİLİR
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()Konu: ımasm gitmiyor hemi 17.80 de kaldı görecegiz

ımasm gitmiyor hemi 17.80 de kaldı görecegiz
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()Konu: samat güzel duruyor bende yok ytd

samat güzel duruyor bende yok ytd
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()kezban canlandı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()Konu: #32980103 Grafik detay ve yorumları


kzbgy 21.9x ları gecemezse sat altdan al gecerse devam bekle ytd
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()Konu: cante 1780 1800 gelirse degerlendiririm ytd

cante 1780 1800 gelirse degerlendiririm ytd
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()Konu: #32977357 Grafik detay ve yorumları

ımasm acayıp tıkandı bu tıkanıklık patlar nakiti olanın pörtfoyunde bi parca bulunsun ekmek yedirir ytd
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()elimde sadece( ımasm ve kzbgy ) kaldı ımasm fulledim
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()Konu: #32976223 Grafik detay ve yorumları
bende sanmıyorum tepkiye oynadım kazandım cıktım 22xx lere kadar tepki devam edebilir
xxbirzamanlarxx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()ınerkenki zig zag ları cıkarkende yaparsa daha iyi olur
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()Konu: #32976185 Grafik detay ve yorumları

cante tavan olurmu bence olmaz (v dip) nasıl ındiyse o meyille cıkması daha iyi olur ytd
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()ımasm ilk engel yerleri 18.69 18.90
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()ımasm yesıllendi sükur devam
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()Konu: #32975048 Grafik detay ve yorumları

(v dip) formasyonu tanımına uyuyor tanımı (genellikle iki paralel cizgi içine sıgan birkac duraklamayla veya düz cizgi seklinde inen fiyat aeayın fiyat hangi acıyla inerse o acıyla tekrar cıkar ) thomas bulkowski
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()Konu: #32975019 Grafik detay ve yorumları

penta sarıyı gecti kanaldepesini denemek isteyecektir bugun pirim yapacaklardan