Üye adı:Bi_Bakıp_Çıkacam
Kayıt tarihi:27 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1302
Üye puanı:186
Takipçileri:95
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:12 Ocak 1900
Meslek:İşsiz
Yaşadığı yer:Kayseri
Belirtilmedi
Gram Altın:1 Gram altını var
Puan:9730,97 Nakit puanı var
T. Puan:16017,3538 Gram & Puan birleşimi
Başarı:407. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()bakalım şimdide 500 denemesi gelecek mi bugun yada yarın
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()yeşil vur davula:)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()Konu: #32257682 Grafik detay ve yorumları

sarı bölgeye deymesi lazım ya bugun ya yarın 500 denemesi gelmesi lazım sonra tekrar aşagı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()cok yaklaşmıştı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()yeşile dönemedi
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()bist yeşillenmen lazım hadi mum yalan söylemiyorsa yeşiledönmesi gerek
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()bist ana hedefim düşüş ama şimdi yeşillenecek sonra düşüşe devam
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()66.60 dan 1400 lot fener alındı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()bist bi yeşil yakacak ytd
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()Konu: FENER 68 ÜSTÜ 78 HEDEF OLUR YTD

FENER 68 ÜSTÜ 78 HEDEF OLUR YTD
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()Konu: tabana dogru gelirse degerlendirilir

tabana dogru gelirse degerlendirilir
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()Konu: GZNMI 1826 ÜSTÜ HIZLANIR

GZNMI 1826 ÜSTÜ HIZLANIR
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()alışlardan kacının orta uzun fark etmez beklerseniz güzel yerlerden fırsat verecektir henüz yeni başladı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()Konu: #32251464 Grafik detay ve yorumları

graf olarak lırılım gercekleşti zaten mum formasyonu olarakta gecen hatadan güclü bir ayı mumu olşmuş teyit almıstı grafta öylesine düşme anı için karalama bist hedeim (382) oraya geldiginde tekrar bakılır
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()Konu: 492 ALTINDA İNİŞLER HIZLANIR YTD


492 ALTINDA İNİŞLER HIZLANIR YTD
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()Konu: #32239846 Grafik detay ve yorumları

kırmızı kapattı formasyon teyit oldu yön aşagı hergün kırmızı kapatacak anlamına gelmez 3aşagı 1 yukarı da olabilir ytd hayırlı akşamlar
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()bist yüksek ihtimalle kırmızı kapatacak kırmızı kapatırsa formason onaylanır düzültmemi düşüş trendimi ilerleyen günlerde belli olur ytd
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()500 gördük
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()Konu: #32238170 Grafik detay ve yorumları
500 üstüne cıkıp tekrar düşüşe devam edecek diye düşünüorum
Serra25 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Bi_Bakıp_Çıkacam yorumu ()hayırlı olsun ben düşmüşleri kovalıyorum:)
_YSF_ için cevaplandı (yorumu göster)