Üye adı:Bay_X1
Kayıt tarihi:3 Şubat 2026
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:796
Üye puanı:35
Takipçileri:8
Takip edilen:24
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Danışmanlık
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Altın yatırım değil birikim aracıdır gümüş ise trade edilebilir fırsatlar sunan bir araçtır ama o da yatırım aracı değildir.
Gram Altın:1 Gram altını var
Puan:3767,14 Nakit puanı var
T. Puan:9895,6534 Gram & Puan birleşimi
Başarı:664. sırada yer alıyor.
Özet:Başarısız
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Herşey olabilir kritik sularda yüzüyor
GümüşlerinAdamı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()bence pc başında kahkaha atıyorum :))) zaten altın gümüş ayar ımızı bozdu
GümüşlerinAdamı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Hacim yok namıssız gümüşte bende bofa gibi tahminlerimi revize edeyim :)))
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Soyadına baksanıza hoydaaa :))) normal değilmi öyle konuşması hayda hoydaa :)
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Fed toplantısı var
F30 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Görürüz hayırlısı ile üstat bol şans :)
Baba_Vanga_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Yarında olsun bakalım :)
Baba_Vanga_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Çünkü verilerin kötü gelmesini fiyatlayarak 98 den 85 lere geldi şimdi veriler kötü gelmedi. Toparlaması gerekiyor.
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Bugün gümüşte 95 lira bekliyorum.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Hadi ons şimdi sıra sende fişeklen yukarı bakalım :)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Faiz artırma bence bu verilerden sonra olmaz artık rahat nefes alınabilir görünüyor. Fed faizleri sabit bırakır.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Sağlık olsun piyasa yapıcılar bir düşüş bir yükseliş şeklinde ilerliyor ben ayak izlerini öyle analiz ettim. Bu düşüşün sonu iyi bir çıkışla güzel olacaktır inşallah.
gngrnc için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Herkese hayırlı sabahlar diliyorum. Umarım 15:30 dan sonra piyasa güzel bir yöne doğru evrilir.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()Aynen öyle birileri satacak ki birileride alttan toplasın kapanı kurdular bakalım kimler düşecek.
Solucan55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()Zaten bir işte özellikle de bu işlerde panik yapan ayvayı yedi elindekini kaybeder ciddi gram azaltır.
Bay_X1 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()Geçmiş analizlere göre Altın zirveden dibe düştüğü zaman düzeltmesini bitirince en kötü şartlarda %50 sini geri verip tekrar yoluna devam etmiş. Ons 5600 den 4000 e geldi şuanda. 1600 ons düşmüş bunun yarısı 800 ons yapar demek oluyor ki ons en yakın zamanda 4800 e geri gelecek. Diyelim ki 3500 onsa geldi 2100 ons düştü yarısı 1050 ons yapar o zaman düzeltmesi bitince 4550 onsa tekrar yerleşecektir. Sonra tekrar 5600 onsa doğru ilerlemeye devam edecektir. Bu ha diyince olmaz tabi zaman kısmını da artık piyasa yapıcılar belirleyecektir. Çok fazla bekleteceğini de hiç zannetmiyorum. 2010 dan itibaren baktığımda buna benzer sektirmeler yapmış ama sonrasında üzerine %100 ün de üzerinde ilave ederek devam etmiş.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()Yani korkulacak birşey yok bu aksiyonlar bekleniyordu zaten.
500deolur600de için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()Evet beklenti 4.1 yönünde muhtemelende öyle olacak gibi görünüyor ve satış biraz derinleşebilir. Desteğe oturduktan sonra kaldığı yerden yürümeye devam eder benim şahsen korkum yok. Trade yapalım derken uzun vadeci olduk bizde :) takılacağız artık bir kaç ay daha yapacak birşey yok. Ne kadar düşerse de biraz daha alttan toplarım sonra defteri bir süreliğine kapatır yükselmesini beklerim vade sorunu yok.
Cristiano7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()Hocam 3.4 verisi gelmez de yüksek gelir ise onsta 3500 potaya girebilir. Desteğe oturduktan sonrası ise eski tecrübeleri baz alaraktan söylüyorum tekrar 4000 onsa geri gelmesi de hızlı olacaktır öngürüsündeyim.
500deolur600de için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()Yarın 15:30'da amerika verisi 3.4 ün Altın da gelir ise ons 4370 e doğru yelken açar kaldığı yerden devam eder.