Üye adı:Aynur1
Kayıt tarihi:25 Mart 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:11854
Üye puanı:9425
Takipçileri:1457
Takip edilen:8
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:10 Mart 1980
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:İstanbul
@uygarAynur
1. burada paylaşılan girafik ve yorumlarım kesinlik içermez. Piyasada netlik yoktur . o yuzden fikirler grafikler değişebilir.
2. kimse benim paylaştığım grafik ve yorumlarına göre al sat yapmamalı. Kendi kararını kendi vermelidir
3. her kes girafik öğrenebilir, yapabilir en azından çizilen çizgiler ve destek direncleri, yön ve olabilecekleri girafige bakarark okumayi öğrenmeli
4. kur şoku olma ihtimaline karşı elde her zaman giram tutulmalı. Tl bazli al sat önermiyorum .
5. yatay dirençler kırıldığında işleme girilebilir . yatay destek kırıldığında mal boşaltmak azaltmak gerektirir .
Canak kulp , ucgen harmonikler yani hepsi girafiklerin çalışma orani 57%dir 43% her zaman yanılma payı oldugu unutulmamalıdır
6. kendi suçu , hatasını başkasından aramak becereksizliktir. grok var sorun araştırın sonra karar verin ve verdiğiniz kararin sonucunu yaşar ve kabulleneceksiniz
7. ons gümüş 2026 yıl icinde 84 altina inmemeli . yoksa 6 aylık yıllık mum fitile dönüşebilir.
Gümüş zirveyi gördüğünde kimse satamaz tepeden . aniden 10..15 dolar iner orada satma imkanı verebilir . tepede hep fitil bırakmıştır Gümüş. O fitili doldurmak yıllar alabilir .
8. rasyo 48 , bu kadar düşük iken gümüşten altına kademeli geçilebilir. Rasyonun uzun yillar sonra 100 üstüne cikabilecini unutmamak gerekir. altin her zaman güvenli liman olarak kalabilir .
9.
Forex ve ya kaldiraç piyasasi onermiyorum . tüm bakiyeniz yok olabilir orada .
Altın ve gümüş arsa ev en iyi yatirim aracı olabilir . yazdiklarim şahsi görüşümdur . her kes kendi düşüncesi ile ilerlemeli . ytd
10. gumuş tepe belirtileri nelerdir :
Şöyle bir günde tek bir günde 15...20 dolar yukseliyorsa, ve bunu pazartesi yada cuma yapiyorsa dikkat. Pazartesi yaparsa salı teyit alır. Cuma yapiyorsa pazartesi bunun teyidi alinir . bakılır ve teyit yapan o gün günlük mum kapanışı bir önceki gün kapanışın altinda olursa
burada satıp kaçmak gerekebilir . ytd
Ne ekersen onu biçersin. Nasıp ten ötesi yok.
20 ocak 2026 not.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Hocam iyi ramazanlar. Gümüş 3,3790 üstünde kapaniş yapmiş. Yön yukarı diyebilirmiyiz. 3.47 yı geçemeyince düşüş olacak diye güzel yerden karla 90% sattım. 3.22 leri bekliyordum gelmedi. Önümüzdeki günlerde gelme ehtimali vaemidir . yada böle yürüp giderimi yukarı..
Aytaç_fb41 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Aynur1 yorumu ()İyi ramazanlar hocam. Bu yorumdan gümüşte şimdi düşüş eğlim yok. Yön yukarı değişebilir anlamınamı geliyor. Dün düşüş var diye elimdekini güzel yerden güzel karla 90% sattık. Kapaniş iyi oldu. Aslinde g altina dönmek istiyorum. Buda çok yüksek. Alim fırsatı verırmı ve kaç dan pozisyon almalıyız g altinda.
tarbaz5101 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Piyasayı ustaları takip etmek çok önemlimiş. 3,53 hedefim gelmiyince 3,46,3,43 lerden çiktim 3.05. Ve 3,15 ortalamaları. bakiyorum düşüyor geçe 3.36 dan son parçayı çiktim. Terstende kurtuldum ve ilk defa güzel kar aldım . tüm terste kalanlar bir gün düze ve karla çiksin inşaala. Şimdi almadan beklicam ben ve verdiğiniz 3,22 yı beklicam tüm ustalara hayırli sabahlar ..
MarvinFrances için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()35%sattım. Elimdekinin. Teşekkür ederım fikrin için.
Runsilver için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Anladım hocam Size ve tüm emek harcayan yön gösteren hocalara teşekkür ederım.
Aytaç_fb41 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()3.05 alinan vardi yüklü. Burdan çıkmalmiyim. 3.55 bekliyordum satmak için. Ya 3.08 lere giderse ileri günlerde. Arada kaldim. Çalişmaliriniz için çok teşekkür ediyorum. Var olun sağ olun
Aytaç_fb41 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Altın ons düşüş yaptığında gümüş ons daha salıyor kendini. Geçenki gibi. Çıkarken beraber çıkmıyor. Bunu hiç anlamadım , g Altın 2 ayaklıymış. G gümüş 3 ayaklıymış meer. dolar ons altin ve ons gümüş. O yuzdenmı önüne yürüyemiyor bu. Bır ayağini kesmek lazimmiş.
SANAL44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Evet ben ikinizi ayni kişi zannettim. Sizin cetvel aynimi. 3,47 sonrası çizmiyormu.
cetvel için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #20341532 Grafik detay ve yorumları
Yani hiçbir emtiayı satma diyorsunuz. G Altın ve bu gümüş girafige baktığımda üzün vade de daha yukarıları görüyorum , zaten 2 ay önceki hiç bir şeyi ayni fiyatta alamiyoruz. Yaşam çok pahallaştı. Gelcekte çnocuklarimizi düşünsem şimdiden korkarım. 3erkek çocuk için 4 sene önce fiziki altin alıp koymuştum kenara şimdi olmuş 380 tl. Gerçi henüz çok küçükler amma okutmak bi yana evlendirmek bile çok korkutuyor beni. Çevremizde ucuz ne kaldıkı. Yönümüzü belli etiğiniz için teşekkürler
Mustafakaradeniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #20341019 Grafik detay ve yorumları
Hayırlı sabahlar hocam bu grafikten ne anlam gelir. Alta sarkan uzun siyah mum var. Şimdi yükselecek mi. Çünkü her düşen uzun çizgiden sonra hep yekselmiş girafikten hiç anlamam kusura bakmayın..
Mustafakaradeniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Teşekkür ederım kametli fikriniz için. Yüklü olarak 3.05 ve ortalama 3.15 . 3,54 lerden terste idim çünkü. Vade sıkıntım yok. Çoğunluk 3.06 ye düşüceği yönde konuştuğu için sormuştum. Hayırlı ramazanlar dilerim
MarvinFrances için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Merhaba hocam. Çok kişi 3...2.98 düzeltme bekliyor. 3.47 yı geçemedi 3 haftadır. Bende satmak için tam siz belirleyen yerı bekliyorum 3,54 ler. Ve bu kader kar bana Yeterdi. Amma şu 3,54 ker gelmeden 3 ler gelirse bir az üzülürüm tabi. Düzeltme hafif olursa gerek yok 3,28 ler. Al satla zihnimi vaktimi harcamam. Yani bu 3,54 ler nısan ayı görülurmu sizin düzeltme hedefiniZ kaçtir. Fikriniz benim için önemlidir. Teşekkür ederım
MarvinFrances için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Ful çikicakmisiniz parçalımı. G Altın a dönmeyi düşünüyormusunuz. Ve ne zaman.
Onursallls için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()3.47 olacaktı 4,47 olmuş
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Şu konuşmanız bile g gümüş kesim düşücek şeklinde bir his veriyor. Bana kızmayın ve sizi takip edenlerde bana kizmasin lütfen. Çok iyi niyetle çalışma yapiyursunuz ve terste kalmasin istıyorsunuzdur amma 3.15 lerden beri sizin yorumlarınıza baktigimda kendimi gümüşlerimi satmaktan zor tuttum o kadar panik ve düşücek havasi verıyırsunuz ve 3,475 lere geldi. Piyasa bu belki yine inebilir çikabilir . Kendinize ve yaptiginiz girafige güvenin temkinli sakin bi şekilde ve daha az yorum paylişabilirsiniz mesala. Bir ustaya böle könuşmak könlünü kirmak istemem . Kirdiysam özür dilerim. Sorum şu siz ful tl demisiniz. 2. Yarın merkez bankasi faiz indirdiğinde dolar az daha yukselir ve bununla 4.47 yi kirip 3,51 ler görülebilirmı
dtmustafa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Hocam ons 1710 ı 1730 ların üstüne çikmasi lazimmı gümüş ün düşmesi bitmesi için ve henuz oralar gelmedi ve 1650 ...1600 lere gelırse eğer gümüşte peşinden gelirmi acaba. Beklediğiniz alim firsatı gelme ehtimali varmi ons 1650 lere dayansa yada 1700 ü geçemezse
Yılmaz34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()A para bay teknik te söyledi
Cpt_Safa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Petrol için
Aynur1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Uzmanlar ünümüzdeki günlerde 50,55 $ da denge bulamasını beklediğini söylüyor. Bu gümüş için iyi gelir. İnşaala.
Emektar07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Gümüş ons 200 aylık ema desteği 14,80 . Bunun üzerinde durdukça gümüş pozitiftir. Alıntı :Dow