Üye adı:Aynur1
Kayıt tarihi:25 Mart 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:11854
Üye puanı:9425
Takipçileri:1457
Takip edilen:8
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:10 Mart 1980
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:İstanbul
@uygarAynur
1. burada paylaşılan girafik ve yorumlarım kesinlik içermez. Piyasada netlik yoktur . o yuzden fikirler grafikler değişebilir.
2. kimse benim paylaştığım grafik ve yorumlarına göre al sat yapmamalı. Kendi kararını kendi vermelidir
3. her kes girafik öğrenebilir, yapabilir en azından çizilen çizgiler ve destek direncleri, yön ve olabilecekleri girafige bakarark okumayi öğrenmeli
4. kur şoku olma ihtimaline karşı elde her zaman giram tutulmalı. Tl bazli al sat önermiyorum .
5. yatay dirençler kırıldığında işleme girilebilir . yatay destek kırıldığında mal boşaltmak azaltmak gerektirir .
Canak kulp , ucgen harmonikler yani hepsi girafiklerin çalışma orani 57%dir 43% her zaman yanılma payı oldugu unutulmamalıdır
6. kendi suçu , hatasını başkasından aramak becereksizliktir. grok var sorun araştırın sonra karar verin ve verdiğiniz kararin sonucunu yaşar ve kabulleneceksiniz
7. ons gümüş 2026 yıl icinde 84 altina inmemeli . yoksa 6 aylık yıllık mum fitile dönüşebilir.
Gümüş zirveyi gördüğünde kimse satamaz tepeden . aniden 10..15 dolar iner orada satma imkanı verebilir . tepede hep fitil bırakmıştır Gümüş. O fitili doldurmak yıllar alabilir .
8. rasyo 48 , bu kadar düşük iken gümüşten altına kademeli geçilebilir. Rasyonun uzun yillar sonra 100 üstüne cikabilecini unutmamak gerekir. altin her zaman güvenli liman olarak kalabilir .
9.
Forex ve ya kaldiraç piyasasi onermiyorum . tüm bakiyeniz yok olabilir orada .
Altın ve gümüş arsa ev en iyi yatirim aracı olabilir . yazdiklarim şahsi görüşümdur . her kes kendi düşüncesi ile ilerlemeli . ytd
10. gumuş tepe belirtileri nelerdir :
Şöyle bir günde tek bir günde 15...20 dolar yukseliyorsa, ve bunu pazartesi yada cuma yapiyorsa dikkat. Pazartesi yaparsa salı teyit alır. Cuma yapiyorsa pazartesi bunun teyidi alinir . bakılır ve teyit yapan o gün günlük mum kapanışı bir önceki gün kapanışın altinda olursa
burada satıp kaçmak gerekebilir . ytd
Ne ekersen onu biçersin. Nasıp ten ötesi yok.
20 ocak 2026 not.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Bende nerden alinir sira no diye bakiyordum. ? elimde gümüş yok. 3,72 alanı satım dün. Burdan az alsamı ya
_ONEOL_ için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()3,68 gelirse ful alcam. Ordan düşerse hiç üzülmem
Kagü için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Ve şu an elimde hiç gümüş olmadiği için dört gözle bekliyorum 3,73,3,67 arasini almak için
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Tamam hocam. Haziran ilk haftasi baya bir harket bekliyorum. Temmuz aylarinda belki dediğiniz rakamlar gelir. Ytd.
argentum için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Hocam verdiğiniz bu rakamları ne zaman gelir. Hafta 10 günmü yoksa ay sanrasimu. Çünkü 3,67 değil 3,70 alış talimatı halen duruyor kaç gündür. 3,72,3,67 arasi ful almaya raziyım.
argentum için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Hocam çok az almiştim. Öğlen ve akşam alim verirmi yine. Gümüş dolar altin azar azar almiştim
Emektar07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Ende az kala alacaktım. Çok yüksekti. Bügün oldu bir az indi. Satma bence. Belki çok yakinda gelir ve karla çikarsen.
didem10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Hocam elde mal yok. Bir parça gümüş aldim az. 3,71 den inmiyor bu. Altin aldim biraz. 3.67 ler gelmezse çok üzülürum. Gerçi 3,67 sattım ama satiğim yerden yerıne koymak bile yetiyor bana şuan. Çünkü dirençler kirildi şimdi asil yükseliş bundan sonra diyorlar. Mal alamamak bile korku veryor.
Yılmaz34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Öle diyorlar ustalar. 3.72 den başliyorum fazla tl var 3,66 güçlü destek diyorlar bakalim her zaman parça alim şartıyla
ZEKİ42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Alim firsatı geliyor. 3,67 satıktan sonra alamamiştim.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Hocam 3,67 den sattım ve sabah 3,74 u geçtiğinde almamişim. Şimdi geç kaldim. Burdan almaya korkuyorum. Az altin var 381 den. Şimdi ful tl diyebilirim. Gümüş düzeltme nereye kader olabilir. Ve dolar 6,75 lere geldiğinde dolar almam döğrumudur.
battıbalık için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Hayırlı sabahlar hocam. 3,75 geçildiğinde bir parça alacaktınız. Aldinizmı. Yoksa akşam kapanişi beklicekmisiniz
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Çok teşekkür ederım hocam. 3,47 den bu yana hiç alim firsatı vermeden çikiyor Şimdi 3,72 den sonrada alim firsatı vermeden 4 lere gider gibi his var içimde. Vade sıkıntım yok. Şu an ucuz borsa kalmiş. Amma borsadan hiç anlamam ve hesabimda yok. Hayırlı sabahlar dilerim hocam
Analitik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Hocam şu şiiri o kader çok beyandimki nerdeyse ezber olacak. 3,67 den sattım. Ful. Tl de olanlara ne öneri sunarsiniz. Her şey çok yukseldi almak için
Analitik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Valla 381 den altin aldim kaldi durakta. Kaç gündür. 3,53 den gümüş aldim. Geldiği yere bak. Gündem değişti galiba.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Evet ya. O ademin vidosunu izledım. 3,44,3,46 dan sattım ve 3,53 den aldim. 3,67 den sattım. Hiç satmasa idim daha çok karım olacaktı. Şimdi tl de olanlar ne yapmak lazim.
CANSINN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Aynur1 yorumu ()Belki gelcek sene belki yıl sonu. Kim bilir. 4 geç üstü yıl sonu bekleniyor Zaten
Bağlayıcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Aynur1 yorumu ()Girafikte 4,47 vardi.
Bağlayıcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Aynur1 yorumu ()Sabah görmuştum gümüş girafigini. Şimdi bulamadim. Emma aklima ezber yapmiştim. Soru sormak için bu girafige yazmiştim. sterlin sayfasinemi gittı bu Amma hocam anlamiştir. Sorumu
Bağlayıcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Aynur1 yorumu ()İyi günler sayın hocam. Bu kader yazı yazmak bile kaç saatınzı aldı bilmem bu emekleriniz için teşekkür ederım. Ve yön gösterdiğiniz içinde. Şimdi 4,47 lere giden yolda v dönüşünde B dalgasindamiş. 3,69 larda yani. Buralarda oyalanma olurmu. Yada kisa sürede c bölgesine gidermi. Gümüş girafiginde.
Aytaç_fb41 için cevaplandı (yorumu göster)