Üye adı:Aynur1
Kayıt tarihi:25 Mart 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:11854
Üye puanı:9425
Takipçileri:1457
Takip edilen:8
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:10 Mart 1980
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:İstanbul
@uygarAynur
1. burada paylaşılan girafik ve yorumlarım kesinlik içermez. Piyasada netlik yoktur . o yuzden fikirler grafikler değişebilir.
2. kimse benim paylaştığım grafik ve yorumlarına göre al sat yapmamalı. Kendi kararını kendi vermelidir
3. her kes girafik öğrenebilir, yapabilir en azından çizilen çizgiler ve destek direncleri, yön ve olabilecekleri girafige bakarark okumayi öğrenmeli
4. kur şoku olma ihtimaline karşı elde her zaman giram tutulmalı. Tl bazli al sat önermiyorum .
5. yatay dirençler kırıldığında işleme girilebilir . yatay destek kırıldığında mal boşaltmak azaltmak gerektirir .
Canak kulp , ucgen harmonikler yani hepsi girafiklerin çalışma orani 57%dir 43% her zaman yanılma payı oldugu unutulmamalıdır
6. kendi suçu , hatasını başkasından aramak becereksizliktir. grok var sorun araştırın sonra karar verin ve verdiğiniz kararin sonucunu yaşar ve kabulleneceksiniz
7. ons gümüş 2026 yıl icinde 84 altina inmemeli . yoksa 6 aylık yıllık mum fitile dönüşebilir.
Gümüş zirveyi gördüğünde kimse satamaz tepeden . aniden 10..15 dolar iner orada satma imkanı verebilir . tepede hep fitil bırakmıştır Gümüş. O fitili doldurmak yıllar alabilir .
8. rasyo 48 , bu kadar düşük iken gümüşten altına kademeli geçilebilir. Rasyonun uzun yillar sonra 100 üstüne cikabilecini unutmamak gerekir. altin her zaman güvenli liman olarak kalabilir .
9.
Forex ve ya kaldiraç piyasasi onermiyorum . tüm bakiyeniz yok olabilir orada .
Altın ve gümüş arsa ev en iyi yatirim aracı olabilir . yazdiklarim şahsi görüşümdur . her kes kendi düşüncesi ile ilerlemeli . ytd
10. gumuş tepe belirtileri nelerdir :
Şöyle bir günde tek bir günde 15...20 dolar yukseliyorsa, ve bunu pazartesi yada cuma yapiyorsa dikkat. Pazartesi yaparsa salı teyit alır. Cuma yapiyorsa pazartesi bunun teyidi alinir . bakılır ve teyit yapan o gün günlük mum kapanışı bir önceki gün kapanışın altinda olursa
burada satıp kaçmak gerekebilir . ytd
Ne ekersen onu biçersin. Nasıp ten ötesi yok.
20 ocak 2026 not.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Kızdınızmı hocam. Hedefinizi açık açık belirtmiştiniz Zaten. Yine akistra gereksiz soru sormuşum galiba. çok yeri takip edince kafa karışıkliği oluyor . Bilip bilmeden bazen ustaları Rencideysem bügün çay kek kehve benden olsun. :))). Her kese mutlu huzurlu sağliklı bir gün dilerım.
antepli87 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Teşekkür ederiz bilgi için.
uzmn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Hayırlı sabahlar hocam. Şimdi eko Türk'te konuştu. Altın 1740...1680 yatay diyor. Gümüş 18,80 lerde kalici olamazsa 14$ a kader kademeli gerı çekilme olabilir dedı. Bant araliği çok geniş. Önce 18.80 lerımi gider 14 larimı. Bence yukarıya istekli zatan 18.50 lerde satmayı düşünmüştüm. 11$ ları test ettı geçenlerde. Şimdi 18,80 lerı test etmeye gidyormu sizçe.
antepli87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Saol hocam. 3.73 gelse alp kurtulcam artık alim işiden. :)))
Yılmaz34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()İş işten geçti. Kendini süçlama kardeşim. Gelir yene. Ekrana bakma. Başka işlerin vardir onu yap. Satmayan çok. Temkinli ol bir az.
Efem09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Aytaç hocanin girafiginde 361.1 vardi g altinda. Şimdi aldim az. Ve 361.1 ı baklicam. Bakalim gelcekmi bankalar vergi. Çok kizginim çok çok çok !
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Kuyt 368. Vergiyle 372.
Maydin55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Evet. Bide vergi eklersek 3.87 oluyor
M_S_A için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Hocam her gün düşüyor. Bu hafta bölemi geçicek , siz gümüşte nereye kadar düşüş beklersiniz. Teşekkür ederım
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()15 k albilcak param vardi 2...2 k kademi alyım barı. Tam ortasimiş verdiğiniz rakamin
Onursallls için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Doğru diyursunuz. Alan kişi hep çikişi hep düşüşü hesaba almalı. Piyasa durgun günlerde hep sataşırlar. Ne gerek var. Düşerse aliriz satış hedefimiz gelince satarız..
DolarZengini için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Buradaki yatırım amaç . Harcamalik para başka zaten. Yani amaçim birikim. Sağlamak. 5,6 Yil belki kullanmacak para bu. Her geçen ğün bir önceki fiyatta hiç bir şey alamiyoruz. 5 sene önce aldiğim altin var mesela. Bu gümüş olsun altin olsun. Alp birakmak amacim. Hobi olarak ta al sat yapiyordum. Artık çok zor. Aldiğim in üstüne 8 kurş eklemem lazim. Vergi olayı bitene kader pek al sat düşünmüyorum artık. Az dolar var az Altın var gümüş %52 var. Tl yi bitirirsem uzaktan izlicam sadace. Yani amacim. Girafiklerdeki tepe noktalara gelsin satıp alt bantlara geldiğinde almak. Söylemek kolay amma yapmak zor işte. Çok uzattım küsra bakmayın teşekkür ederım.
Yeni_gümüş için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()4,60 ons olarak kaç olur
Aynur1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Siz satmak için kaç bekliyorsunuz
Yeni_gümüş için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Evet amma düşüş yani düzeltmenlerin derinliğini kimse bılmiyor. Sadece tehmin. Kuveyt makas ve vergi derken 18,60 larda bi satarım Gelirse.
Yeni_gümüş için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Ben 5,10 da satarım inşaala 1..2sene sonra:))
Yeni_gümüş için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Makasin dişinda
Pias13 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()3.71 lerden ful alıp işime gücüme baksa idim. Ekrana bakmadan 1..2 sene sonra zaten kar Yazardı.
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Hocam yavaş yavaş 3.90 Alti rakam alim fırsatımı oluyor. Teşekkür ederim
uzmn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Aynur1 yorumu ()Hocam o zaman ons 1717 den düşmezse eğer bu 361 li sevyeler dolar bazlı gerçeklişicekmi sizce.
Aytaç_fb41 için cevaplandı (yorumu göster)