Üye adı:Aynur1
Kayıt tarihi:25 Mart 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:11854
Üye puanı:9425
Takipçileri:1457
Takip edilen:8
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:10 Mart 1980
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:İstanbul
@uygarAynur
1. burada paylaşılan girafik ve yorumlarım kesinlik içermez. Piyasada netlik yoktur . o yuzden fikirler grafikler değişebilir.
2. kimse benim paylaştığım grafik ve yorumlarına göre al sat yapmamalı. Kendi kararını kendi vermelidir
3. her kes girafik öğrenebilir, yapabilir en azından çizilen çizgiler ve destek direncleri, yön ve olabilecekleri girafige bakarark okumayi öğrenmeli
4. kur şoku olma ihtimaline karşı elde her zaman giram tutulmalı. Tl bazli al sat önermiyorum .
5. yatay dirençler kırıldığında işleme girilebilir . yatay destek kırıldığında mal boşaltmak azaltmak gerektirir .
Canak kulp , ucgen harmonikler yani hepsi girafiklerin çalışma orani 57%dir 43% her zaman yanılma payı oldugu unutulmamalıdır
6. kendi suçu , hatasını başkasından aramak becereksizliktir. grok var sorun araştırın sonra karar verin ve verdiğiniz kararin sonucunu yaşar ve kabulleneceksiniz
7. ons gümüş 2026 yıl icinde 84 altina inmemeli . yoksa 6 aylık yıllık mum fitile dönüşebilir.
Gümüş zirveyi gördüğünde kimse satamaz tepeden . aniden 10..15 dolar iner orada satma imkanı verebilir . tepede hep fitil bırakmıştır Gümüş. O fitili doldurmak yıllar alabilir .
8. rasyo 48 , bu kadar düşük iken gümüşten altına kademeli geçilebilir. Rasyonun uzun yillar sonra 100 üstüne cikabilecini unutmamak gerekir. altin her zaman güvenli liman olarak kalabilir .
9.
Forex ve ya kaldiraç piyasasi onermiyorum . tüm bakiyeniz yok olabilir orada .
Altın ve gümüş arsa ev en iyi yatirim aracı olabilir . yazdiklarim şahsi görüşümdur . her kes kendi düşüncesi ile ilerlemeli . ytd
10. gumuş tepe belirtileri nelerdir :
Şöyle bir günde tek bir günde 15...20 dolar yukseliyorsa, ve bunu pazartesi yada cuma yapiyorsa dikkat. Pazartesi yaparsa salı teyit alır. Cuma yapiyorsa pazartesi bunun teyidi alinir . bakılır ve teyit yapan o gün günlük mum kapanışı bir önceki gün kapanışın altinda olursa
burada satıp kaçmak gerekebilir . ytd
Ne ekersen onu biçersin. Nasıp ten ötesi yok.
20 ocak 2026 not.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Var kardeşim dünden beri elim alim tüşüda. dolar altin gümüş. . Emma makas o kader abartılı. Çok az gümüş aldim. Yoksa full licaktim
ZeGaN08 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #21171692 Grafik detay ve yorumları
Hayırlı sabahlar hocam. Bu grafiğe baktığimda düşüş trendinin başladiği ve bitiş noktasi 18,70 mi. Yani yeni bir kanal değişimi için asil yükselişin başlamasi için 18,70 lermi. Daha garantı olmasi için 19$ civarı Haziran ayı kapanişi gerekmi. Hangi ay olursa olsun. O zamana kadar 17,70,19 dolar da oyaliniriz demekmi bu. Onu düşündüğümüzde buralar dip sayılirmi sizce. 2. sorum asil yükseliş başlidiğinda yükselişler şimdikinden daha hizli ve güçlü olacak gibime geliyor. 2010 lardaki gibi. Sizde böle düşünyurmusunuz. Sorularımin daha zamani var amma önümü tehmin yapmak istedım. Teşekkür ederım.
NeT42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Eleriniz sağlık. Çok güzel yazilmiş.
Yahya_Hoca için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Doldura doldura sindire sindire gidiyor gönlümün efendisi :)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Kuytturk kullanıyorum. Bügün makasi çok açmiş banka. Şu an bile çok yüksek. Bazen iyi idi. Şu an 1000 dolar için 4 kurş banka makasi aliş için vergiyi katarsak 11 kurş oluyor.
antepli87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()6,55 ler beklentinizde varmi hocam
Nofa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Sağol hocam. Tl daha çok var. dolar 6,69 alta kapatsin 6,54 lerden alirim ve o zaman gümüş düşerse Onuda alirim. Kademeli. Tl ye ehtiyacim yok. Zaman sıkıntım yok. Anladim ben sizi. ... fikrinizi dikete alcam. Zaten 5 sene önce Çeyrek ve bilezik ler almiştım. Hiç satmadim unuttum bile. Şimdi ne güzel kar oldu. Gümüşün orta uzun vadesini hocalar ve siz çok güzel anlatınız. Tlyı yani alimini bitırsem site girmicektım. Alıp bırakıcam..
antepli87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Teşekkür ederim. 3,84 u yakaladım. banka alişi 3.88 vergi ekledım 3,92 dan oldu hocam. :))3,69,3,71 var zaten. Hiç aklima gelmezdi 3,92 den g almak. Az ek yaptım. Az düşünce 3,70,3,60,350 ler konuşulmaya başlandi. Emin olmak için sizden sordum. Hayırlı huzurlu sağliklibir akşamınız olsun inşaala.
antepli87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()İyi akşamlar hocam. Kisa vade çok güzel yol gösterıyırdunuz. Amma artık orta vadeye değiştı işler. Bugünkü düşüş nerelere kader olabilir. Davami gelcekmi yoksa yukarı gidermi. Teşekkür ederım
Yılmaz34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()İyi akşamlar hocam. Bügün gümüş hekkinde düşünceniz nedır.
antepli87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Vergi olmazsaydi bu bir haftadır çok güzel alim satım olabilirdi.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #21160030 Grafik detay ve yorumları
Belki bu ay sonuna kalmaz 4 olmasi. Kardeşim bir az ehtimal ver. 3,90 olur 4 olmaz be ne kelime.
izafi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Boş verin. Biz 4,03 de saymayanlar 4,25,4,50 lerde satarız:)).
Efem09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Şu vergi olmazsa daha alirdim. Az ekleme yaptım hocam bende.
selcukcelik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #21159267 Grafik detay ve yorumları
Niye kesin konuşursunuz. En geç yıl sonu gelir belkı. Hatta 4,50, bile gelebilir.
izafi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Bu banka makasi ve vergiyle hiç bir şey alinmiyurki.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Sizede hayırli işler ve bol kazançlar dilerim hocam. 50%tl vardi. 50% gümüş. Az almişim diye üzülmüştüm. Az daha inerse ek yapacam . Yada dolar dahada inerse onu alcam bende. Çok teşekkür ederım her sorularıma her kesin sorularına aninda cevap verdiğiniz için
uzmn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Gümüş 30,40, kuruş yükselip 10,15 kuruş düzeltme le kendisini sağlamlaştırarak gidiyor galiba.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Valla dolduracak gibi Küçük ek parça alyım barı
uzmn için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Hocam gap dediğiniz 17,80 ler mi. G olarak kaç olur. 3.87 mi
uzmn için cevaplandı (yorumu göster)