Üye adı:Aynur1
Kayıt tarihi:25 Mart 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:11838
Üye puanı:9421
Takipçileri:1456
Takip edilen:8
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:10 Mart 1980
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:İstanbul
@uygarAynur
1. burada paylaşılan girafik ve yorumlarım kesinlik içermez. Piyasada netlik yoktur . o yuzden fikirler grafikler değişebilir.
2. kimse benim paylaştığım grafik ve yorumlarına göre al sat yapmamalı. Kendi kararını kendi vermelidir
3. her kes girafik öğrenebilir, yapabilir en azından çizilen çizgiler ve destek direncleri, yön ve olabilecekleri girafige bakarark okumayi öğrenmeli
4. kur şoku olma ihtimaline karşı elde her zaman giram tutulmalı. Tl bazli al sat önermiyorum .
5. yatay dirençler kırıldığında işleme girilebilir . yatay destek kırıldığında mal boşaltmak azaltmak gerektirir .
Canak kulp , ucgen harmonikler yani hepsi girafiklerin çalışma orani 57%dir 43% her zaman yanılma payı oldugu unutulmamalıdır
6. kendi suçu , hatasını başkasından aramak becereksizliktir. grok var sorun araştırın sonra karar verin ve verdiğiniz kararin sonucunu yaşar ve kabulleneceksiniz
7. ons gümüş 2026 yıl icinde 84 altina inmemeli . yoksa 6 aylık yıllık mum fitile dönüşebilir.
Gümüş zirveyi gördüğünde kimse satamaz tepeden . aniden 10..15 dolar iner orada satma imkanı verebilir . tepede hep fitil bırakmıştır Gümüş. O fitili doldurmak yıllar alabilir .
8. rasyo 48 , bu kadar düşük iken gümüşten altına kademeli geçilebilir. Rasyonun uzun yillar sonra 100 üstüne cikabilecini unutmamak gerekir. altin her zaman güvenli liman olarak kalabilir .
9.
Forex ve ya kaldiraç piyasasi onermiyorum . tüm bakiyeniz yok olabilir orada .
Altın ve gümüş arsa ev en iyi yatirim aracı olabilir . yazdiklarim şahsi görüşümdur . her kes kendi düşüncesi ile ilerlemeli . ytd
10. gumuş tepe belirtileri nelerdir :
Şöyle bir günde tek bir günde 15...20 dolar yukseliyorsa, ve bunu pazartesi yada cuma yapiyorsa dikkat. Pazartesi yaparsa salı teyit alır. Cuma yapiyorsa pazartesi bunun teyidi alinir . bakılır ve teyit yapan o gün günlük mum kapanışı bir önceki gün kapanışın altinda olursa
burada satıp kaçmak gerekebilir . ytd
Ne ekersen onu biçersin. Nasıp ten ötesi yok.
20 ocak 2026 not.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Şakalaşıyorum..
siyahbeyazım için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Göremiyorum işte. Soruyorum niye mahpusa giriyor. Kim yapıyor. Ne olursa öyle olur.
Ben şakalaşmıyorum. Görmadinizmu. Gelmeyince merak ettım işte.
siyahbeyazım için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()@_HERİ05_ ustad nerdesiniz. Kaç gündür yoksunuz. Kütük gibi kaba olsanızda :))
Çınar ağaci gibi siniz ve kalbiniz pamuk gibi yumuşaktır. :))
Gelin arkadaşlariniz sizi bekliyor :))
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Madenle s&p ayni yönmu yoksa karşi yönmu. Anlamadım. Bazen ayni yönde gidiyor bazen karşi yönde
The_RePaN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()S&P bakabildinizmı hocam. Sanki yön eşaği
The_RePaN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Derken gümüşüm yükselyor. Neyse elde tl kalsın. Hangisi talip sa onu alırım :)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Anladım. Eslinda gümüş altin var. Dün satımya. Onun yerine koymak istıyordum. dolar lazim bana. Dolar alsamda olur geçen çok az almıştım 6,77 den. Emma 6,75 lere gelse alcam. Geçen 6,55 bekledım gelmedi. Eylül'den sonra dolarin bu seviyede kalacağını sanmam. ..
DolarZengini için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()dolar ve gümüş hangisi cazip almak için
DolarZengini için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Hocam niye vaz geçiyorsunuz. O kadar emek veriyorsunuz.
@_Heri üstada yok ortada. Her birinizin yeri ayrıdır. Caz geçmeyın lütfen.
antepli87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #21496049 Grafik detay ve yorumları
Sizede güldürdüm ya. Görmesemde sizin bugun mutlu olduğunuzu his ediyorum hocam. Hep gülelim. Bu arada sizede pek yakışmış gülücük :))
Hocam patrık hoca dolar endeksinin bir eşaği geleceğini gösterdi galiba. Buralardan dolar almamı yada gümüş ikisinden hangisini önerirseniz.
Pulsar_Spin_Axis için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Adim cevabımı. :)) hocam ya sizle konuşmak çok iyi geliyor. Çok güldum valla. :))
Analitik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()@antepli87 hocam. Satıp ek yapmak isteyenlere nerden ek yapmayı önerirsiniz ?
Soromluluk bize ait..
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Ayağını sağlam aliyor diyorsunuz yani. Adim adim sindire sindire. Buralardan ek yapilirmi ? Dün bir parça taş atmiştim gemiden.
Analitik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Hocam yarın haftalik kapanış var Bayram geliyor. Ondanmi çikişlar acaba.
Analitik için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Kesişen ay yıldız. Muazzam. Sevgililer buluşmuş tepede :))
Hepinize hayırlı akşamlar olsun. ..
selcukcelik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Öğlen 4,11 emir vardi. Alamamış Kuyt. Gelmedimi oraya. 4,06 sattım. Amma eşim satmazsa idin. Yerıne koyarsın üstünde olsada alıp dedı. Ondan. Vergiyle 4,16 ye geliyordu. Emma almamiş. Yani almamiş oldum. Akşam bakacam. Zaten uzun vadeli. İdi.
Serpila için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #21494346 Grafik detay ve yorumları
A Sizde hocam. Güldünüz. :)) dah mutlu oldum. Zeytinyağlı sarma pişti. Çorba var. Bakmamişim 2 saet alim yerım gelmiş. Satığimin yarisini yerine koydum. 1 tabak ayrıdım hocam.
Sadece kazanmak çalişmak değil yemekte çok önemlidir :))
Sizler hep gülün. Mutlu olun. O kadar emek veriyorsunuz.
Pulsar_Spin_Axis için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Ben aldım. Bunu bekliyordum. Almak için. :))
CANSINN için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #21492725 Grafik detay ve yorumları
Teşekkür ederiz hocam. Bir gün sizede :)) bu gülücük ifadasını kullandırcağız. :) Çünkü mutlu olduğunuzu görmek bilmek isterim.
Yakin olsaniz bir tabak yemek çıkartırdım :)) uzaktasınız malum. :). Duacıyım.
Pulsar_Spin_Axis için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()He şöyle hocam. :) çok Yakışmış gülücük size. Ha ha. Çok mutlu oldum gerçekten.
Hep kullanın lütfen.
uzmn için cevaplandı (yorumu göster)