Üye adı:Aynur1
Kayıt tarihi:25 Mart 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:11838
Üye puanı:9421
Takipçileri:1456
Takip edilen:8
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:10 Mart 1980
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:İstanbul
@uygarAynur
1. burada paylaşılan girafik ve yorumlarım kesinlik içermez. Piyasada netlik yoktur . o yuzden fikirler grafikler değişebilir.
2. kimse benim paylaştığım grafik ve yorumlarına göre al sat yapmamalı. Kendi kararını kendi vermelidir
3. her kes girafik öğrenebilir, yapabilir en azından çizilen çizgiler ve destek direncleri, yön ve olabilecekleri girafige bakarark okumayi öğrenmeli
4. kur şoku olma ihtimaline karşı elde her zaman giram tutulmalı. Tl bazli al sat önermiyorum .
5. yatay dirençler kırıldığında işleme girilebilir . yatay destek kırıldığında mal boşaltmak azaltmak gerektirir .
Canak kulp , ucgen harmonikler yani hepsi girafiklerin çalışma orani 57%dir 43% her zaman yanılma payı oldugu unutulmamalıdır
6. kendi suçu , hatasını başkasından aramak becereksizliktir. grok var sorun araştırın sonra karar verin ve verdiğiniz kararin sonucunu yaşar ve kabulleneceksiniz
7. ons gümüş 2026 yıl icinde 84 altina inmemeli . yoksa 6 aylık yıllık mum fitile dönüşebilir.
Gümüş zirveyi gördüğünde kimse satamaz tepeden . aniden 10..15 dolar iner orada satma imkanı verebilir . tepede hep fitil bırakmıştır Gümüş. O fitili doldurmak yıllar alabilir .
8. rasyo 48 , bu kadar düşük iken gümüşten altına kademeli geçilebilir. Rasyonun uzun yillar sonra 100 üstüne cikabilecini unutmamak gerekir. altin her zaman güvenli liman olarak kalabilir .
9.
Forex ve ya kaldiraç piyasasi onermiyorum . tüm bakiyeniz yok olabilir orada .
Altın ve gümüş arsa ev en iyi yatirim aracı olabilir . yazdiklarim şahsi görüşümdur . her kes kendi düşüncesi ile ilerlemeli . ytd
10. gumuş tepe belirtileri nelerdir :
Şöyle bir günde tek bir günde 15...20 dolar yukseliyorsa, ve bunu pazartesi yada cuma yapiyorsa dikkat. Pazartesi yaparsa salı teyit alır. Cuma yapiyorsa pazartesi bunun teyidi alinir . bakılır ve teyit yapan o gün günlük mum kapanışı bir önceki gün kapanışın altinda olursa
burada satıp kaçmak gerekebilir . ytd
Ne ekersen onu biçersin. Nasıp ten ötesi yok.
20 ocak 2026 not.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Ben 1 parçayı 26 $ sakladım. 4 e ayrıdım. Bak işte parçalı işlem her zaman iyidir.
Şimdi 4,10 destek dıyor sabah hocam paylaşti. O zaman 4,06 de sattıklarimi 4,10 bile yerine koysammi diye düşündüm hatta..
Serpila için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #21489304 Grafik detay ve yorumları
Teşekkür ederiz hocam. O kadar bilği öngörü verdiniz siz ve değerli ustalar.
Biz uymadık size :)). Ve başka üstadlarımız hepinize teşekkürler. Sizler sayisinde kazanıyoruz.
Pulsar_Spin_Axis için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Şükür. Bende 3 parça daha var. Sen full mi sattın
Serpila için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()İndirdin yolcu gemisinden
Denize attın bir taş gibi
Ah uçabilsem seninle
Misali Kartal gibi
O ateşli bağından
Hayaller yoluna serilmiş
Umudum ruhunu medet olsun
Geri gel aliyim seni
Dileklerim çöp olmasın
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Şöyle güzel bir grafik atsa ne olur. Hocalarımız. İçimiz açilsa :)).
Şu gümüşün içini okuyabilsem :) ne yapmak istiyor yarın ne olacak :)). Gibi gibi
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Ben 1/4 sattım. Artık beklicam. Tl yoktu. Hem 18,87 i görüp sattım zaten. Yoksa 18,40 ta satmazdim. İlk fırsatta sattığim yere gelse bile alıp yerıne koyacağım
Cidra için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Kahvaltıyı bitirdik
çayımızı aldık
Kolumuzda kalem defter
Üstadların bilgilerini bekliyoruz:))
Agaupl için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Sen full mi satın dün
Cidra için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Gün aydın sitenin güzel insanları
Kazançınız bol olsun
Sevgi dolu cebimiz dolu:))
Huzurlu ferah bir gün olsun ,
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Ben 2 yıl sonra denmiştim amma 2 hocam var. 6,12 ay içinde diyor
bulutttt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Vay hocam çok güldüm. Sağ solo belli değil yuvarlak top görüyorum.
antepli87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Bu soru @The_RePaN
Aynur1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Hocam iyi akşamlar. Bügün yazacaktım hiç vakt olmadı. İyisinizdir umarım.
Böyle uzun yazmayın. Yorulursunuz. Bilgi grafık paylaşın. Bu bize yeter. Kendinizi bu kadar yormayın.
Çaba harcayıp sonuç alamazsak onu zamana birakmak lazım. Kendiliğinden çözülür yavaş yavaş. Emeğinizin karşiliğini alırsiniz inşaala. Keşke 5,10 k dahi gümüş alsa idiniz 26$ olduğunda hep beraber mutlu olsa idik :)). Heyırli günler dilerim..
DOGANbey42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Hocam bir şey anlamadım. Öğle mümüş sayfasında ons 18,55 lerde idi site kapandı. az sonra forex ve ons gümüş canli kur girdim 18,87. Ve 18,81 gördüm. Amma Kuytturk te 4,06,4,07 idi satiş. Yani niye grama yansimadi. Bunu anlamadim. O kadar çokmu fark var site arasinda.
VYaman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Sn hocam çok güzel yazdiniz. Kitap gibi okudum valla.
Analitik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: Xagusd
Benim soruma cevap verirmisiniz. ? :).
The_RePaN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: Xagusd
4,12 olacaktı
Aynur1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: Xagusd
Şunu anlamadım
Şimdi baktım 18,71 orada. Burdada aynı.
Öğlen bu site açilmadi ya o zaman orda 18,87 idi. Kuytturk e satiş için girdim 4,0670 satım. Şimdi burda 4,012 ler her halde satış.
Yani g olarak niye değişmedi. Aklima 4,13 ler olmasi kerekmezmi diye geldi amma 18,87 i görünca sattım tabi. Neyse az parçali.
Forx ve başka birı İdi.
The_RePaN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: Xagusd
Hocam. Başka sayfada 2 yerde niye 18,87,18,71 gördüm. Niye öle oluyor. O kadar çokmu fark ediyor. Siteler arasinda
The_RePaN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #21483981 Grafik detay ve yorumları
Teşekkür ederiz. Eliniz sağlık. Padrik hocayı dinledim. Az anliyabildim. Çok hızlı idi..
Pulsar_Spin_Axis için cevaplandı (yorumu göster)