Üye adı:Aynur1
Kayıt tarihi:25 Mart 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:11809
Üye puanı:9409
Takipçileri:1455
Takip edilen:8
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:10 Mart 1980
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:İstanbul
@uygarAynur
1. burada paylaşılan girafik ve yorumlarım kesinlik içermez. Piyasada netlik yoktur . o yuzden fikirler grafikler değişebilir.
2. kimse benim paylaştığım grafik ve yorumlarına göre al sat yapmamalı. Kendi kararını kendi vermelidir
3. her kes girafik öğrenebilir, yapabilir en azından çizilen çizgiler ve destek direncleri, yön ve olabilecekleri girafige bakarark okumayi öğrenmeli
4. kur şoku olma ihtimaline karşı elde her zaman giram tutulmalı. Tl bazli al sat önermiyorum .
5. yatay dirençler kırıldığında işleme girilebilir . yatay destek kırıldığında mal boşaltmak azaltmak gerektirir .
Canak kulp , ucgen harmonikler yani hepsi girafiklerin çalışma orani 57%dir 43% her zaman yanılma payı oldugu unutulmamalıdır
6. kendi suçu , hatasını başkasından aramak becereksizliktir. grok var sorun araştırın sonra karar verin ve verdiğiniz kararin sonucunu yaşar ve kabulleneceksiniz
7. ons gümüş 2026 yıl icinde 84 altina inmemeli . yoksa 6 aylık yıllık mum fitile dönüşebilir.
Gümüş zirveyi gördüğünde kimse satamaz tepeden . aniden 10..15 dolar iner orada satma imkanı verebilir . tepede hep fitil bırakmıştır Gümüş. O fitili doldurmak yıllar alabilir .
8. rasyo 48 , bu kadar düşük iken gümüşten altına kademeli geçilebilir. Rasyonun uzun yillar sonra 100 üstüne cikabilecini unutmamak gerekir. altin her zaman güvenli liman olarak kalabilir .
9.
Forex ve ya kaldiraç piyasasi onermiyorum . tüm bakiyeniz yok olabilir orada .
Altın ve gümüş arsa ev en iyi yatirim aracı olabilir . yazdiklarim şahsi görüşümdur . her kes kendi düşüncesi ile ilerlemeli . ytd
10. gumuş tepe belirtileri nelerdir :
Şöyle bir günde tek bir günde 15...20 dolar yukseliyorsa, ve bunu pazartesi yada cuma yapiyorsa dikkat. Pazartesi yaparsa salı teyit alır. Cuma yapiyorsa pazartesi bunun teyidi alinir . bakılır ve teyit yapan o gün günlük mum kapanışı bir önceki gün kapanışın altinda olursa
burada satıp kaçmak gerekebilir . ytd
Ne ekersen onu biçersin. Nasıp ten ötesi yok.
20 ocak 2026 not.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #21607461 Grafik detay ve yorumları
Bu grafıkte
DOGANbey42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Uzaktan bakmişsiniz ne gördünüz:)) hocam. Bende gördüm çünkü:))
GümüşTüccarı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #21607413 Grafik detay ve yorumları
İyim sağolsun , geliyorsunuz bakmadan gidiyorsunuz:)) o kirmizi 2 tane mum çubuğu vardı o nedir ? Yutan ay mi
DOGANbey42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Anladım. Evet. Tobo oluşursa diye. Onu bekliyorum. Sonra bakarız sizin grafiğinize. , daha dün sattım.
Altkoyın yıl sonuna doğru pozitif ayrışabilir diye bir şey gördüm. Onu alsami yada diye aklimde oda ver.
ALONE_EAGLE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Az önce buraları test etti. Bir daha test edecek sanki. Almadım ya. Yarını görmek daha sağlıklı sanki. Elinizde ne var hocam?
ALONE_EAGLE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Aynur1 yorumu ()Nesilsiniz hocam. İyimsiniz. Mutlu neşeli sağliklı bir gün olmuştur umarım.
Pulsar_Spin_Axis için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Aman şu gramlara bakayım , kaç ay oldu. Hoşça kalın sevgili dostlarım. Bereketli kazançlar.
-1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()keyfim yerinde idi. Şakalaşiyorum hocam. Alim için hiç acelem yok. :). Yine efsane şeyler yazıyorsunuz:)
Analitik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Hay. Teşekkür ederim. Evet olur olur :) önce onlar çıksın. Çık gümüş çık uç 5,64 e gel. :)) bekin. Ben karımı aldım. Bir kaç ay bekliyebılırım. Yeterki onlar önce çıksın. :)) oldumu:))
VPN2400 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #21602914 Grafik detay ve yorumları
Hocam nasılsınız. ? Teşekkür ederiz. Ne ara gelip gittiniz. Tokalaşmadan gidiyorsunuz:))
DOGANbey42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Evet hocam alayım dedim gelmiyor hedef :)
Analitik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()4,70 gelsin benim olsun :))
Serpila için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Teşekkür edeim. Çok şükür. Her kes kazansın istiyorum. Siz yanlış tuş bastınız galiba:)). Vardır bir hayır
Efem09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #21602802 Grafik detay ve yorumları
Bir şey unutmuşum. Ons 1920 olduğunda ve ya yatlaştiğinda satacamısınız yada sizin daha uzun vade için mi ? .
G var. Hiç merak etmedim bakamadım. elimde mal kalsın diye.
uzmn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Ben dün sattım. Siz daha eşağidan satınız galiba. O kadar fark olsa bile alacakmışınız ?
22.40 desteğini hiç kıramıyor,
Hedef_12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Gümüş aldinizmi bir daha. Sattıktan sonra
Hedef_12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #21602340 Grafik detay ve yorumları
a yapmişsiniz bile. Sevindim. Ve anladım yazdıklarınızı. Gümüş Satiklarimla tl de bekliyordum. Undan sordum. Bir değişiklik his etsiniz paylaşimlarinizi bekliyor olacağım. Sn hocam. Teşekkür ederim.
uzmn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #21601239 Grafik detay ve yorumları
Sn hocam. Kametli ensar hocam Selçuklu hocamlar fikir paylaşıyor
1. Siz ne düşünüyorsunuz. Yarın hafta sonu. .
2. Bundan sonra yine gümüş alacakmısınız (uygun zamanda) ? Yada başka yatırım arıyacamisiniz ?
Hem yukarda yazdıklarınızı görüp çok mutlu oldum.
uzmn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Gördüm. Artık onutmicağim . Teşekkür ederim.
@Ennsar hocam sizede sağolsun. Şimdi alma pozisyon da olunca siz değerli ustalar ne alıyor diye merak ettım, ondan sordum.
GümüşTüccarı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Bende sattım gümüşleri dün. Siz g Altın aliceksiniz. Anladım. Gümüş alirmişiniz?
Ennsar için cevaplandı (yorumu göster)