Üye adı:Aynur1
Kayıt tarihi:25 Mart 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:11809
Üye puanı:9409
Takipçileri:1455
Takip edilen:8
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:10 Mart 1980
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:İstanbul
@uygarAynur
1. burada paylaşılan girafik ve yorumlarım kesinlik içermez. Piyasada netlik yoktur . o yuzden fikirler grafikler değişebilir.
2. kimse benim paylaştığım grafik ve yorumlarına göre al sat yapmamalı. Kendi kararını kendi vermelidir
3. her kes girafik öğrenebilir, yapabilir en azından çizilen çizgiler ve destek direncleri, yön ve olabilecekleri girafige bakarark okumayi öğrenmeli
4. kur şoku olma ihtimaline karşı elde her zaman giram tutulmalı. Tl bazli al sat önermiyorum .
5. yatay dirençler kırıldığında işleme girilebilir . yatay destek kırıldığında mal boşaltmak azaltmak gerektirir .
Canak kulp , ucgen harmonikler yani hepsi girafiklerin çalışma orani 57%dir 43% her zaman yanılma payı oldugu unutulmamalıdır
6. kendi suçu , hatasını başkasından aramak becereksizliktir. grok var sorun araştırın sonra karar verin ve verdiğiniz kararin sonucunu yaşar ve kabulleneceksiniz
7. ons gümüş 2026 yıl icinde 84 altina inmemeli . yoksa 6 aylık yıllık mum fitile dönüşebilir.
Gümüş zirveyi gördüğünde kimse satamaz tepeden . aniden 10..15 dolar iner orada satma imkanı verebilir . tepede hep fitil bırakmıştır Gümüş. O fitili doldurmak yıllar alabilir .
8. rasyo 48 , bu kadar düşük iken gümüşten altına kademeli geçilebilir. Rasyonun uzun yillar sonra 100 üstüne cikabilecini unutmamak gerekir. altin her zaman güvenli liman olarak kalabilir .
9.
Forex ve ya kaldiraç piyasasi onermiyorum . tüm bakiyeniz yok olabilir orada .
Altın ve gümüş arsa ev en iyi yatirim aracı olabilir . yazdiklarim şahsi görüşümdur . her kes kendi düşüncesi ile ilerlemeli . ytd
10. gumuş tepe belirtileri nelerdir :
Şöyle bir günde tek bir günde 15...20 dolar yukseliyorsa, ve bunu pazartesi yada cuma yapiyorsa dikkat. Pazartesi yaparsa salı teyit alır. Cuma yapiyorsa pazartesi bunun teyidi alinir . bakılır ve teyit yapan o gün günlük mum kapanışı bir önceki gün kapanışın altinda olursa
burada satıp kaçmak gerekebilir . ytd
Ne ekersen onu biçersin. Nasıp ten ötesi yok.
20 ocak 2026 not.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #21644025 Grafik detay ve yorumları
5 de satıp 5 de aldım vergiyle:))
sonyaz34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #21643991 Grafik detay ve yorumları
Evet ya. Analitik hocam ne zaman sat derse artık :)) kizyor bana satınca:))
VPN2400 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #21643950 Grafik detay ve yorumları
Bakmaya doyamıyorum grafiklere:)). Çok güzel
ALONE_EAGLE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Hocam aldırmayın onlara. O bir kişi olsa sizi sevenler 100 dır burada. O kadar emek veriyorsunuz. Az deınlenp gelin yine. Burda bekliyoruz.
DOGANbey42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #21643857 Grafik detay ve yorumları
Cuma günü hocamin filama grafiğini görmedinizmi ? Her şey AP açık tı
Mehmetaltas1976 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #21643306 Grafik detay ve yorumları
Teşekkür ederiz. Hayırlı akşamlar :))
Pulsar_Spin_Axis için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Sağolun hocam. Satisim geldiğinde parmağımı ısırcağım o zaman. Geçer. :)) sizin hatıraniza bir bekleyim bakalım
Analitik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Amma hocam çok yükseldi. 5,70 den satmamak için elimi bağlamam lazım :)). 26larda sert satiş yerse :)
26 gelsin ve geçsin yine alacağım
Analitik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Buradan alanlar kaçta satacak onu düşündüm. 5,70 var üste. Undan sonra bilmiyorum kaç var
ATİ05 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Bir daha çıksa satacağım diyordum. Bakıyorum buradan alan çok. , düşündürücü
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Gümüşü 5,50,5,60 de satacaktım. Ne kaldıki oraya. Korkunç şeyler oluyor. Yarın dahada dalgalı olacak gibi
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()dolar 6,92 kapatırsa 7 sonra üstü gelcek diye görmüştüm bir yerden
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Yine siz beni mutlu ettıniz. :)) sağol. Anladım ben. dolar a ne oldu hocam?
Analitik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Bir habarmi var. dolar haraket ediyor.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Burda hiçte güzel çıkmamış, neyse an azından ifade etmiş oldum. Siz daha iyilerini hak ediyorsunuz:) yelkenleri açmasına az kaldı, o zaman hızı dahada artar. Yolcu bekliyor kaptan gemiyi doldursun diye.
Pek mutlu edemedim amma olsun:))
Analitik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Olmadı resm gönderilmiyor burada. benmi yapamadım. Profıl yaptım. Çok güzeldi. Burdan bakın artık. :)) size hediyem olsun..
Analitik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Hocam. Akşamki gümüş ve tam sizi içeren bir manzara çekmiştim. Gemi( tekne ) küçük amma gerçek. :)) Gördüm ve sizi gümüşü şiirinizi hatırlattı ve çektim. Ne düşünürsünüz serbest:))
Size gümüşe ilham olsa sizi mutlu ederse bende sevinirim. :)) çok içten yazıyorsunuz.,
Analitik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Gitme gümüş. 24,00 de kal. Tatlığım benim :))
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()26 yi geçerse alırım yine. :)) sizi yalniz bırakmam:)
Analitik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()pişmişse afiyetle yemek düşer bazen . Tadı kaçmasın :)).
Analitik için cevaplandı (yorumu göster)