Üye adı:Ausd
Kayıt tarihi:17 Mayıs 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3838
Üye puanı:454
Takipçileri:65
Takip edilen:5
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Beyin dediğin bir buçuk kiloluk bir yağ ve su karışımı. Ciddiye alma.
Yüzün gülünce beyin hemen ona kanıyor, işler yolunda zannediyor. Saf saf basıyor serotonini.
Ota böceğe gül! Hiçbir işe yaramazsa en azından mahallede ‘Vaay, işi gücü yolunda galiba' derler, havan olur.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10102,93 Nakit puanı var
T. Puan:10102,93 Gram & Puan birleşimi
Başarı:586. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Abla Gram altın dan dolar a geçelim mi ne dersiniz ? 3 Kasım 2016 dan beri gördüğü en yüksek seviye de şimdi. 41, 62
guliz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()GAU/USD son 9 ayın zirvesinde. 3 parça parite yaptım YTD
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Tamam abla,
Teşekkür ederim.
guliz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()merhaba Guliz Abla,
gau/usd parite si hakkında düşüncenizi öğrenebilir miyim?
ben bir parça geçtim. diğerlerini de geçsem mi karar veremedim.
Teşekkürler
guliz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()ben şu an parite uygun diye düşünüyorum. 6 ay önceki zirveye yaklaşmış YTD
GAU/USD
iloverisk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()üzerinde çok baskı var. kestirmek zor
iloverisk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()dolar destek vermesi gerek sadece ons la zor görünüyor
iloverisk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()hayır. Altın dan dolar a yaptım.
asirans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Herkese hayırlı sabahlar
Bir parça gau/usd parite yapılmıştır. YTD
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()dolar 351 oldu 55 ciler hemen türedi :)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Ausd yorumu ()41, 225 olunca GAU/USD parite sine dalıyorum. YTD
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()41, 225 olunca GAU/USD parite sine dalıyoruz. Hazır mısınız? YTD...
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()elimdeki tl dolar a yatırdığımın 10 da biri bile değil. hatta ay başına kadar normal hayatıma yeter o da. onu kullanmayacam
HintFukarası için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()dolar dayım dolar düşsün istiyorum. ben de var bir gariplik
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()inşallah ben de öyle düşünüyorum. sonuç 3. 94 görmüş dolar dan bahsediyoruz. 3. 50 olmuş daha ne olsun. 55 ten de girdim. 53 ten de girdim 50 den de girecem. varsın 3. 00 olsun
Büdü_29 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()3. 55 i değil 3. 79 var yine satmıyorum. ben alırken bir çok kişiden etkilenerek alıyorum. satma konusunda da etkilenip işlem yapıyorum. Ama satma zararda ise Trump çıksa dolar ı bitirecem dese yine de satmam zararına. O derece katıyım.
Büdü_29 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()dolar bu kadar düşmüşken bence Gram altın dan dolara parite yapılabilir. YTD
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()bir parça daha gau/usd parite yapılmıştır. YTD...
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()bir kere daha anlaşıldı ki veriler hikaye
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()verilerden bir şey çıkmaz bence ne gelirse gelsin