Üye adı:Ausd
Kayıt tarihi:17 Mayıs 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3838
Üye puanı:454
Takipçileri:65
Takip edilen:5
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Beyin dediğin bir buçuk kiloluk bir yağ ve su karışımı. Ciddiye alma.
Yüzün gülünce beyin hemen ona kanıyor, işler yolunda zannediyor. Saf saf basıyor serotonini.
Ota böceğe gül! Hiçbir işe yaramazsa en azından mahallede ‘Vaay, işi gücü yolunda galiba' derler, havan olur.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10102,93 Nakit puanı var
T. Puan:10102,93 Gram & Puan birleşimi
Başarı:587. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Ausd yorumu ()Evet GAU/USD,
Teşekkür ederim her iki tarafta da var. bir parça gr ile dolar a geçtim 40. 76 iken, acaba yanlış mı yaptım diye düşündüm çünkü dün 40, 85 falan gördü herhalde. o zaman düşmesini bekleyecem yükselirse de diğer parçaları da yavaş yavaş geçerim. Şu an gr dan dolara geçsem 3. 47 den dolar almış gibi oluyorum bu da güzel bir şey diye düşünüyorum :)
tekrar teşekkürler :)
safak81 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Ausd yorumu ()Çok teşekkür ederim. Sizi takdir ediyorum. Allah hepimizi bilmediğini bilenlerden eylesin.
mim_serkan için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()şimdi söyleyenlere demiyorum. 344 diyenler hemen 360 demeye başlıyor. 3. 52 de bile 360 diyenlere sözüm yok :)
Öykü7778 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Ausd yorumu ()Arkadaşlar GR/USD hakkında düşünceniz nedir? @mim_serkan safak81
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()3. 54 ü geçse 3, 60 çılar türemeye başlar hemen :)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Gr/Usd yorumu olan yok mu arkadaşlar?
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Merhaba, Gau/Usd yorumunuz var mı? Teşekkür ederim :)
_TrendLINE_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Selam Aleyküm
Herkese Hayırlı sabahlar Hayırlı kazançlar
Gr/USD yorumu olan var mı arkadaşlar? Ne tavsiye edersiniz?
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Günaydın abla.
Gau/usd yorumunuz var mı?
Teşekkür ederim :)
guliz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Ne oldu ya bu dolar a arkadaş. 3. 94 ten 3. 75 indiğinde burda biri vardı 3. 60 gelecek diyenleri engelliyordu. Onu hatırladım şimdi :)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()evet haklısın. ben uzun zamandır onu takip ediyorum ama siteye üye değildim. yeni üye oldum. yorum yazmaya da dün başladım. içimdekileri sormak için. Çünkü @atacan_ a hiç bir şey sormaya gerek yoktu. yazdığı az ve öz şeylerle her şeye cevap veriyordu
lord_seymen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()her gün sayısını bile bilmediğim kadar profiline girip çıkıyorum. gelmiş mi diye bakıyorum
lord_seymen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()ben de merak ediyorum. ama sanırım gelmemek üzere gitti. çünkü 5 yıldız olmadan gitti
Mark_Darcy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()şimdiye kadar ki araştırmalarıma göre %100 uygun diyemiyoruz. paranın saklama konusunda risk varsa bankada tutulabilir. katılım hesabına koruma amaçlı konulur kar getirme amaçlı olmamalı. Gelen kar ise kesinlikle bankadan alınmalı ve ihtiyacı olan birisine vermek en uygun olanıdır deniliyor.
EbuZerr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()ben de aynı banka ile yapıyorum. katılım bankaları dışında olanları kesinlikle caiz değil ondan eminim. Kuveyt Türk te sterlin ve gümüş vermiyor. Altın , euro ve dolar veriyorlar sadece diğer para birimlerini de vermiyor. ilk defa döviz ve gr aldım ama içim hiç rahat değil
EbuZerr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Ausd yorumu ()Merhaba @Knox, bu dini konular da benim de çok ciddi endişelerim var. bitcoin tamamen sanal ben de size katılıyorum caiz değil. peki dolar , euro , gr, gümüş, sterlin alıp satmak caiz mi? bunlardan sadece altın gr, euro ve dolar ın banka fiziki olarak veriyor. diğerlerinin fiziki karşılığı yok. bu konuda bilgi verebilir misiniz? ilk defa yaptım döviz gr alımı ama içim hiç rahat değil dini boyutundan.
Allah razı olsun
Knox için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Ausd yorumu ()merhaba, bu konuları ben de çok merak ediyorum. bitcoin kesinlikle caiz değil bunu bil. onun dışında şu yaptıklarımızda da (dolar, euro , gr, sterlin , gümüş... gibi) ciddi endişelerim var. bankayı aradım bunların fiziki karşılığı var mı dedim. bazıları var bazıları yok dediler yani veremiyorlar fiziki olarak istediğinde. onun için ben de sadece dolar , euro ve grama yöneldim. gümüş ve sterlini fiziki olarak vermiyorlar onun için çok riskli dini açıdan. en uygun euro, dolar ve Altın gr kalıyor. onlarda da tam tatmin olmuş değilim.
bu konu da senin var mı bir bilgin. paylaşır mısın? Allah razı olsun
EbuZerr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()3, 53 ten bir parça daha aldım. varsın insin. 3. 94 görmüş dolar sonuçta YTD
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()TDI verisiyle 3. 65 beklemek bence biraz fazla macera olur :)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Teşekkürler
Üçlü size gelsin oleyyy...
Yoksayıcı için cevaplandı (yorumu göster)