Üye adı:Ausd
Kayıt tarihi:17 Mayıs 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3838
Üye puanı:454
Takipçileri:65
Takip edilen:5
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Beyin dediğin bir buçuk kiloluk bir yağ ve su karışımı. Ciddiye alma.
Yüzün gülünce beyin hemen ona kanıyor, işler yolunda zannediyor. Saf saf basıyor serotonini.
Ota böceğe gül! Hiçbir işe yaramazsa en azından mahallede ‘Vaay, işi gücü yolunda galiba' derler, havan olur.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10102,93 Nakit puanı var
T. Puan:10102,93 Gram & Puan birleşimi
Başarı:586. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()bulmuşsun işte
yoksa 200 gr mı?
Dolarmı_dolmazmı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()o ne be arkadaş ! 200 kg hazine mi buldun
Dolarmı_dolmazmı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()yukarı olması lazım. artırma beklentisi yüksek
üçadam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Arkadaşlar bu dolar neden Fed i fiyatlamaya başlamadı hala? yorumu olan var mı?
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()355 olsa ne olur ki. 1. 5 kuruş makası bile kapatmıyor
35zirve35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Gel gel şelaleye gel. Onsum benim. Altın var ama ons düşsün istiyorum. var ben de bir gariplik :) hayırlısı bakalım
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()girsem iyi mi olur yani
teveccuh için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()şeytan diyor ki kalan son parayı da gir buradan son ne olacaksa olsun
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Bence kimse Fede bel bağlamasın. Oradan bir şey çıkacağını düşünmüyorum. Çıkacak olsaydı şimdiye kadar çoktan fiyatlamaya başlamış olması gerekirdi. ama fiyatlama yok. demek ki boş
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()inşallah :) teşekkürler
LosingMyReligion için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()inşallah gelir :) 1. 07 den parça parça girmeye başladım. 1. 08 1. 09 1. 10 derken 1. 11 e kadar ve bitti. 1. 12 de giremedim. düşerse geri alabilirim yoksa zarar büyük
LosingMyReligion için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()1. 07 den başka kurtarmıyor beni
LosingMyReligion için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Çünkü parite yükseldiği için dolar a geçmiştim. bi de bir kuruş bile olsa zararına satmam varsın dursun kenarda
KasriArifaN16 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()şu an dolar la Altın almak mantıklı değil. yükseldi çünkü. ama gramla dolara geçiş daha mantıklı. bir kaç gün önce 41. 6 iken ben yaptım şimdi kar yazmaya başladı. düşüş devam ederse dolarla altın alınabilir. YTD...
Dada$ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()3. 79 dan usd , 4. 03 ten eur , 4. 75 ten gbp
parite yaptım şimdi hepsi USD de duruyor
EMEKLİ_DEDE için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Allah razı olsun abi :)
sarraf55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Abi yok öyle değil. aslında ben sabrediyorum. 15 dk da kazanmak gibi bir hedefim yok. zararına mümkün değil hiçbir zaman yapmam.
2 şubatta aldım bir daha da çıkamadım. Hala elimde duruyor zarardayım.
EMEKLİ_DEDE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()makası bile zor kapatıyor bunlar. ne kadar kar yazacak ki
EMEKLİ_DEDE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ausd yorumu ()bunu biz de biliyoruz da ekranı kapatmak çok zor geliyor. kapatıyorum 2 dk sonra yine bakıyorum
sarraf55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()abi dolar ve ons ne olacak hele bi onu da söyle. bilgisayarı kafama geçirmek üzereyim
sarraf55 için cevaplandı (yorumu göster)