Üye adı:Ausd
Kayıt tarihi:17 Mayıs 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3838
Üye puanı:454
Takipçileri:65
Takip edilen:5
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Beyin dediğin bir buçuk kiloluk bir yağ ve su karışımı. Ciddiye alma.
Yüzün gülünce beyin hemen ona kanıyor, işler yolunda zannediyor. Saf saf basıyor serotonini.
Ota böceğe gül! Hiçbir işe yaramazsa en azından mahallede ‘Vaay, işi gücü yolunda galiba' derler, havan olur.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10102,93 Nakit puanı var
T. Puan:10102,93 Gram & Puan birleşimi
Başarı:585. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Aleykum selam.
Dün biraz düşer diye dolar dan Gram altın a geçmedim bugün de yükseldi. sizce şimdi girmek uygun mudur?
sorumluluk tamamen bana aittir. Allah razı olsun
sarraf55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()364 cüler yine kayboldu
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()@Knox ne yapalım gümüşleri? 1. 69 dan bahsediliyor. Var mı bir öngörün?
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()dolar da al sinyallerinin yerini sat sinyalleri almaya başladı. YTD...
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()pek bir önemini görmedim iyi geliyor dolar düşüyor. her şey ters bu aralar
Rescue_Team için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()dolar saatlik ve günlük te al sinyali devam ediyor. YTD
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()aleykum selam
hayırlı kandiller
zen68 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()bankanın altın günü daha mantıklı. 24 ayar altına çeviri p o günkü hesabına aktarırlar. sen istediğin kurdan satabilirsin oradan
ksilindi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Kapanışı yapmadı sanki 3. 5443
zen68 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()dolar saatlik, günlük ve aylık al ve güçlü al sinyalleri vermeye devam ediyor grafiklerde. YTD...
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()abi/abla kusura bakma
bu al ya da sat sinyali ne demek açıklayabilir misiniz? al sinyali varsa yükseliyor/yükselecek, sat sinyali varsa düşüyor/düşecek anlamında mı ?
Lütfen biraz bilgi alabilir miyim?
traderxausd için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()bence uygun olabilir parçalı
ben de 2 hafta önce gramla usd almıştım. bugün geri yerine koydum. yani usd ile Gram altın aldım
reccc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()hadi usd , 53 te bekliyorum seni. 53 olursa bir parça çıkacam YTD...
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Yiğidi öldür ama hakkını yeme demişler. Ben de hayatımdaki ilk döviz alimimi onunla yaptım ve ters te kaldım. Hala da satamadim 3. 79.
Ama iki hafta önce sterlin 4. 62 iken 4. 44 bekliyorum dedi ve bir hafta içinde 4. 44 geldi. Dedim helal olsun. Hakkını verdim.
Bir de dolar yükselecek deyip dolardan gümüş geçti. Gümüş düştü yükselecek dedi 2. 02 ye yükseldi iyi de kardaydi ama daha da yükselecek dedi satmadi 1. 87 ye kadar indi şimdi de zarar da
@Özgürcük
BÜDÜ___ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Hadi ons 1240 bekleye bekleye ağaç oldum sen de çok nazlanma. Son parçamı da çıkayım sonra istediğine var git
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()40 lara gitme ihtimali yüksek görüyorum
Avlaskani için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()ben de 1315 bekliyorum. 3 parça çıktım ben. geriye bir parça kaldı. biraz daha düşse iyiydi ama çıksa da bana uyar
altindanadam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()biraz daha inse iyiydi aslında ama çıkabilir de 3 parça çıktım zaten 1 parça kaldı. kalsa da olur
Avlaskani için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()13000 mi sen iyi misin 13 yılda gelemez o seviye
altindanadam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()ne oldu bu onsa yaa