Üye adı:Ausd
Kayıt tarihi:17 Mayıs 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3838
Üye puanı:454
Takipçileri:65
Takip edilen:5
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Beyin dediğin bir buçuk kiloluk bir yağ ve su karışımı. Ciddiye alma.
Yüzün gülünce beyin hemen ona kanıyor, işler yolunda zannediyor. Saf saf basıyor serotonini.
Ota böceğe gül! Hiçbir işe yaramazsa en azından mahallede ‘Vaay, işi gücü yolunda galiba' derler, havan olur.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10102,93 Nakit puanı var
T. Puan:10102,93 Gram & Puan birleşimi
Başarı:585. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Bu işlerde hiç bir bilgim yok ondan size danisiyorum. Sonucu ne olursa olsun sorumlu benim.
nilsu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Peki nasıl değerlendireyim ne alayim
nilsu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Zararına satmak kurtuluşsa o çok kolay iş abla. Her an yapılabilir. Ben azar azar satıp alttan almayi düşünüyordum. Yanlış mı yapıyorum. Peki ne alarak değerlendireyim sizce?
nilsu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Abla ben 379 dan tersteyim. Yaptığım işlem, bir kısmını 353 ten sattım 351 gelirse tekrar alacam yani aynı para ile sattığımdan daha fazla usd alacam. Ortalama düşürmek için. Aşağı kirsa da zaten tersteyim
nilsu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Ben bugun 1/6 dolar sattım 353 ten. 351 bekliyorum gelirse geri alacam
nilsu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()benim de bunun gibi bir sorum var ve yaklaşık bir yıldır cevabını bulamıyorum. 128 den sattığım Altın larımı nasıl geri alacağım
gizlitürk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Tamam. Teşekkür ederim
EMEKLİ_DEDE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Dede ben de bugün 3. 53 ten biraz dolar sattım. kaçtan tekrar geri alalım. Siz kaç ta düşünüyorsunuz? Teşekkürler
EMEKLİ_DEDE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()kötü ama yükseliyor. son zamanlarda veriler hep ters. iyi geliyor düşüyor. kötü geliyor yükseliyor nasıl iş anlamıyorum
nilsu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Bi kaç saat mı? ah şu bankaların gözü kör olsun. bi kaç saat sonra işlem yapamam. pazartesi de güzel fırsatlar oldu ama işlem yapamadım tabi
LosingMyReligion için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Ben bugün 1/6 dolar 3. 53 ten sattım. tekrar geri almak için kaçı beklemeliyim sizce? 3. 79 dan tersteyim
Teşekkürler:)
LosingMyReligion için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()yükseldi losing
LosingMyReligion için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Ben de 3. 5275 ten dolar çıktım 1/6. geri almak için kaça kadar bekleyeyim sizce ?
379 dan dolar, 4. 03 euro ve 4. 75 sterlin den tersteyim kimseyi sorumlu tutmadım yine tutmam. sorumluluk tamamen bana ait. Teşekkürler Zen :)
zen68 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Aleykum selam abi. hoşgeldin
atacan_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()MBA satın alma endeksi @Greengrocer
BÜDÜ___ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()o da bir şey mi? ben 4. 75 ten aldım :(
Özgürcük için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Saaatttımm 1/6
fakir_trader için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()1/6 dolar çıktım YTD...
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Sabrını takdir ediyorum gerçekten ben kalamadım. 107 den başladım çıkmaya, 108 109 ... 110, 111 derken 112 de bütün parçalar tükendi. istesem de giremem artık. full dollars
Ruhâni için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()euro da kalan var mı acaba? merak ettim şimdi gerçekten?