Üye adı:Asiii__
Kayıt tarihi:5 Mart 2024
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:23570
Üye puanı:7205
Takipçileri:333
Takip edilen:31
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Sana sığındım Yarab sana emanetim, ben bilmem iyiyi, kötüyü, sana tevvekkülüm"... Sen ırak eyle bisebeple art niyetleri...
Hayat tecrübemden yola çıkarak;
**Vallahi kimseye değil kendime yaslanıyorum ve sadece kendime güveniyorum... Çünkü düştüğüm zamanda yine kendim kendimi kaldırıyorum kimse benim elimden tutmuyor... Bu yüzden sen sağlam olacaksın sen "Kendine yaslanan herzaman dik yürür"**
**Kıskanılmak doğru şeyler yaptığının göstergesidir, insanlar asla kaybedenleri kıskanmazlar**..
Burada görüşlerim yatırım tavsiyesi değildir.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Konu: 28 Nisan 2024 Asiii__ Bist grafikli yorumu
Kactan? attim grafik iste olumsuz yazılara rağmen hedefi verdim
Selda09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Konu: 28 Nisan 2024 Asiii__ Bist grafikli yorumu
Olmaz abla ben anlik hareketler hizli alsat yaparim, o sorumluga giremem ucsada takmam , dussede sen oyle degilsin olmaz...
Selda09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Asiii__ yorumu ()Bakayim hemen "gs"mi?
göbüllü10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Asiii__ yorumu ()Konu: 28 Nisan 2024 Asiii__ BTC grafikli yorumu
Yok alamaz..
Selda09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Eskiler bile dusuyor sen nediyorsun:))
Ama bu hep gümüşün ve roketçilerin suçu:))
Hnmaga için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Asiii__ yorumu ():))) çok yorgunum atar yapar mecalim yok halı yikadim , utu yaptim hep bu @Coin_üfleyen yuzune inan.. a, mele gibi calistim:))
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Asiii__ yorumu ()Dumanı olmayanin , i, manı olmazmış:) kahve dumansiz olmaz uzgunum:) gumuse bi baksana hocam :))paylasimima 2hafta onceyi attim:)
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Aci cekmeden ogrenilsin diye sukur 28**lerde durun dedik gaza gelmeyin dedim daha neyapaydim 2dolardan fazla kazanc sagladi ol, taya gelmeyen yetmezmi?
Daha benden bukadar isteyen istedihini yapabilir:)
Hnmaga için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Asiii__ yorumu ():))) yakisir bocuklere bak ya ne sevimli hocam :)
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Asiii__ yorumu ()Daha sen anlama:))gunaydin bereketli olsun masallah:)
Cumleten selamun aleykum tüm gonlu guzelleri bereketçarpsın:))
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()@isobeyyy haber ver demistin hala yorumum gecerli takipte olunuz ytd..
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()için Asiii__
(2 hafta önce) Cevap yaz
Hazir ol. ustam artik yeni sev, damiz 25,60_24_60olacak demadı, demaaa:)))
Sende iyi bilirsinki bu gumus yukselise inandirirlar sonrada gelip el öptururler , bunu sende bende iyi biliyoruz bence:))
Yasayanlar zaten bilirde...
Bu yazim burakamlarimla dursun bur
da gun gelip lazim olacak :))ytd... @Asiii__
Yılmaz34 içi
https://altin.in/yusuf_enes16/5
2hafta onceden bugune ne degisti biri bana soylesin tobolar vardi ,
Gelmismi?
24,60beklentimde suan yok fakat 26**leri belitmistim 2defa geldi
Bu mayis ayi icerisinde 26**ler ve alti sarkma 25,6**, _ 25,80hala beklentimde..
28,60uzeri durmadan gumusons ta ucan kacan olmaz ytd... kapanislar ve kirmasi sart.. ytd.. @Hnmaga , @YUSUF_ENES16 kim ilgileniyorsa
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Konu: 25 Nisan 2024 Asiii__ Gümüş grafikli yorumu
Tesekkurler abla cumlemize...
Hnmaga için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Konu: 25 Nisan 2024 Asiii__ Gümüş grafikli yorumu
Dostlar altyorum ilk tepkim geldi 26**lerden boyutu 27,5**lere olabilir ytd... fakat iceri iceri kitlenmeyin kademe yi bilmemiz gerek
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Konu: 25 Nisan 2024 Asiii__ Gümüş grafikli yorumu
Cümleten selamun aleyküm altgrafigim hala gecerlidir , bugun yarin olacak diye bi kaide yok...
28,60gecemeyen ons gümüs 26**ler ve altta sarkmasi 25,6**gundeme getirir ytd... kisa hareketlerle ilgilenmedigimi belirtmistim... sayımızı görelim mi:)?
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Asiii__ yorumu ()Şükür uykum gelmedi toprağim kahve iciyorum:)
Git gel aynı rakam :))
Madem cocuga metal yatirimi yapmayi planlamissin bari altin al derim uzunvade bende odurur, ons az ciksada bi 2280ler, ve alt bandi ignelerse dolar yataydayken yakala ins...
Mayisin 15nni kadar ben hurda alicam ins... bakalim nasipse bekliyorum henuz...
Engzm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Konu: #33606848 Grafik detay ve yorumları
4.4*olacakti pardon k, lavye:/..
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Konu: #33606847 Grafik detay ve yorumları
Mrb.3.20stop seviyemiz 3,38uzeri durmasi kosulu ile 44*lerde hedef yine yafin bakariz ins... hayirli geceler...
necom için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Konu: #33606843 Grafik detay ve yorumları
Aminnn dur bakim guya tur, kiyenin k, redi notu yukseltilmis ha, ber dolaniyor dogru ise benim rakam 10121ekranda yanar:))
Zaten hedef verdigimde illa bi ha, ber gelir defnem :)))bende buna kahkaha attim:)) icelim dur papatya cayi yaptim kahve deme dayanamiyorum biliyorsun ona:)
defnemila için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Konu: #33606824 Grafik detay ve yorumları
Amin amin cumlemizide niye kız oyle dedinki simdi:)))
He aldim canim 57**lerden , gidada var elektrik, demircelik , enerci çöp, luk gibi topladim hepsinden :))) 12hissem var )
Bugune bugun zengin hissediyem vallah:)) ahahahah gül az:) stilettolarimizi giyip sirketleri gezmeye cikak biz senle en iyisi:))
defnemila için cevaplandı (yorumu göster)