Üye adı:Asiii__
Kayıt tarihi:5 Mart 2024
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:23570
Üye puanı:7205
Takipçileri:333
Takip edilen:31
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Sana sığındım Yarab sana emanetim, ben bilmem iyiyi, kötüyü, sana tevvekkülüm"... Sen ırak eyle bisebeple art niyetleri...
Hayat tecrübemden yola çıkarak;
**Vallahi kimseye değil kendime yaslanıyorum ve sadece kendime güveniyorum... Çünkü düştüğüm zamanda yine kendim kendimi kaldırıyorum kimse benim elimden tutmuyor... Bu yüzden sen sağlam olacaksın sen "Kendine yaslanan herzaman dik yürür"**
**Kıskanılmak doğru şeyler yaptığının göstergesidir, insanlar asla kaybedenleri kıskanmazlar**..
Burada görüşlerim yatırım tavsiyesi değildir.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Aminnn cumlemize uzuluyordun bak simdi karlarin bereketli olsun cok sevindim allah utandirmadi sukur:)
Omur123 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Sira gelecek onlarada insallah nereye kadarrr..)
Periyot için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Hey masallah tavankeee:)) iste bu @ntmen_× :) alana satana tutana bereketli olsun ben kar aldim dayanamadim banane valla:))sattim cekilirse gene bakarim , cekilmezsse gene bakarim:)))
Omur123 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Veriyorum zaten gerisi sizde :) rakamlari verdim olurum olmam bakin diye:) 26**_25,60*ler kademe hani tepeden almadan iyidir ful islem bana gore degil tanirsiniz...
isobeyyy için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Sagol bacim cumlemize olsun insallah tesekkur ederim..)
Zeyce61 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Ahahahahah:))ka, rsan noktaaa hoca gorsunler betmen tek gecerim mutevaziligi birak artik:))tesekkurler hocam birin bin olsun:))) @defnemila kar, sankeee şov:)))9,60tan tuttuk alsatla hamdolsun:)
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Tesekkur ederim hocam..)
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Koş sevim koş tebrikler 14,14carptik:)))...
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Konu: 28 Nisan 2024 Asiii__ Bist grafikli yorumu
Elimdekiler sepet 12hissem var tum sektorlerden bakalim nasip..
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Konu: 28 Nisan 2024 Asiii__ Bist grafikli yorumu
:)) tek seferde kırış kolay degil bu hafta 1085_10121takibimde buralar cok zor guc icin 9810lara 9760destwkleri isteyebilir...
Bu hafta izlemedeyim sn. tekniko... sonra 10200_10500ler ytd:))
Ama ben hisse bazli hareketlerdeyim bunu belirtmek isterim..)
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Konu: 28 Nisan 2024 Asiii__ Bist grafikli yorumu
Neoldu :)))iyi silkelediler milleti ben hedef vericem ustelik saliya kadar geldimi gelmedimi? Onu soyle bakim:))
Hocam sendende bi masallahi bence hakettim:))
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Cumlemizden kardesim. rastgelsin...
Gezginci45 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()İzlemedeyiz ilk destegim geldi 26**ler gordugunuz uzere:).. enazinda 28**onslarda mallandirmadik isteyen ordaki paylasimlarima bakip riskini alabilir ytd... almayan 2bucuk dolar karda sukur gerisi sizde ytd...
Gezginci45 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Benim nakitim mayisin ilk haftasi gelecek beklemek zorundayim... nasibe size altin s1paylastim desteklerini takip edin ..
Ovakit param gelince aldigimi yazarim yinede...
Gezginci45 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Onu paylasmistim aslinda bulayim atayim destek direnci...
Ben fiziki alanim altin s1almiyorum.. ama destek direnc paylasayim...
Gezginci45 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Estg.. hadi rakamlari takip edelim islemlerime bakayim bende:))
Omur123 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Tmm insallah :)
Omur123 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Kizmak degil ogrenin grafigi inceleyin istiyorum.. nerden tepki alir , nerde stop, nerde hareketlenir orda hepsi var balik tutmayi ogrenin diye cabam.. yoksa haddime degil uzuluyorum ki kizmak degil:(
Omur123 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Biz seninle anlasamayacagiz sanirim.. fazla paniksin yine diyorum destekte mal satilmaz grafiklerime baksan bunu inan bana demezssin :((neyse saglik olsun... bereketli kazanclar
Omur123 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()9.80ve 10.20de direnci var adim adim anca iste odaş bu bunada sukur:) oralarida kirarsa 11**ler zaten potada hatta 12ler ytd...9,60uzeri dusun bize yeter elimde odas , var tutuyorum, tukasta, ereglide fakat yatas yok bende...
kalennder için cevaplandı (yorumu göster)