Üye adı:Asiii__
Kayıt tarihi:5 Mart 2024
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:23657
Üye puanı:7228
Takipçileri:333
Takip edilen:31
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Sana sığındım Yarab sana emanetim, ben bilmem iyiyi, kötüyü, sana tevvekkülüm"... Sen ırak eyle bisebeple art niyetleri...
Hayat tecrübemden yola çıkarak;
**Vallahi kimseye değil kendime yaslanıyorum ve sadece kendime güveniyorum... Çünkü düştüğüm zamanda yine kendim kendimi kaldırıyorum kimse benim elimden tutmuyor... Bu yüzden sen sağlam olacaksın sen "Kendine yaslanan herzaman dik yürür"**
**Kıskanılmak doğru şeyler yaptığının göstergesidir, insanlar asla kaybedenleri kıskanmazlar**..
Burada görüşlerim yatırım tavsiyesi değildir.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Ben biliyorum , biliyorumda sen bosa yüreğini tuketiyorsun diyorum.. sen beni anlamiyon .. aynen beni bırak kimse icin kenidini ortaya atma allah razi olsun haksizliga susmuyorsun ama.. yipranma gerek yok.. keyfine bak sen yeter bana... yuregi olan karsima gelsin . sizler analizini yapin . gulun gecin.
_Gümüşçü_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Anliyorum bosver sen.. ki, kanmislar :))olmus bitmis.. desinler bana gelip desinler sen arada kalma bile... cıkışmiyorum anlamiyorsun hala beni... seni isteyen bahane aramaz , bak istenmedin sebep buldular bukadar basit... bosver diyorum.. keyfine bak diyorum sana:)).. ben bana yeterim tsk ederim iyi niyetini biliyorum .. ama girme top, lara... hepimiz isimize bakalim isteyen olur istemeyene eyvallah diyorum... simdi anladın zaaarrr beni:)) gunaydin sana bi kahve yapayim bi iyi ol bakim:)
_Gümüşçü_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Banada uzun uzun yazma lutfen.. basim agriyor inan ki benim.. anla dedigimi artik...
_Gümüşçü_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()La havle abi gözünü sevim yeter... kızmıyorum ancak herkesin dogrusu yanlisi var bukadar ciddiye almayı bırak artik... kendini herkese açıklama ifade etmek sana ne kazandiriyor sayfalarca , yahu bi sal , bi birak adam seni umursamıyor engelliyor, sen daha açiklama , ifade etme yorulmadın mı? .. heleki bisey olmuş gibi ismimi inan görmek istemiyorum... yeterin vallahi bak çok boş sayfa var , ceyrek altin , gremse vs.. gidin cok istiyen yazssin cizssin orda.. vallahi birakin artikın..!
_Gümüşçü_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Benim dediklerimi anladiginda suphelihim inanki:)))yoruldum ... kacayim su siteden dinleneyim az :)))nefesleneyim... ))
LegendComeBack için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Rica ederim.. ben net yazdim o rakamlari okuyup anlayin gercekten... kaliciliklar yapmazssa ornek dorenci kiramadiginde desteklerden guc alaya gelirler bunlara dikkat edin lutfen... hayirli geceler..
Safderûn_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Sabahtir sana ne anlattim ben iki yorumu yazdim sana zaten , daha neyin ciddiyetindesin:)zaten dedim bunu sana allam delirt, me beni kactir yazdim altyorum.. :))
LegendComeBack için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()930uzeri enaz ikigun kapanisi alsinki 970hedeflesin diyorum...
Safderûn_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Valla kafami bulandirma benim:))rakamlarim iyi benim yaaawww:gel valla sen bana takil aha beynin yanacak boyle:)hazir bende olanida alacan:)
LegendComeBack için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Yanlis yaparsin oyle bakma kardesim... ben adim adim yazdim sana her direnci destegi...
Safderûn_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ():))gercekten boylemi okudunuz destek direnci? 890destek yazmisim sarkma ve beklentimdede pek yok yazmisken:)vede 910kirip 930yerlesmeli yazmisken?
Safderûn_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Sanki verdin gibi anladiğimsa:)
LegendComeBack için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Şimdi 890onsu destek yapmis gorunuyor olasi sarkma enfazla 860destegi desemde ulasimi guc gibi.. yani 910 onsu kirip 930da destek yapinca ust 970ulasir ytd...1010uzeri kapanis cok guzel olur platinde... Tl bazli da 950_955direnci zaten ordan geri cekiliyor altta 925tl_ 890tl destek ancak 955kirdimi güzel olur , tl bazli hersey artar dolar oldugundan ytd... @Asiii__ neyaparsaniz yapin full islemden uzak kalin ytd ..
Safderûn_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Ovakit eski nickteydim etiket sorunu yasadim siz yapmissinizdirda bana gelmemistirki.. Asii diye nicke gidiyordu etiketler...
Safderûn_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Aynen siramala sadece orneklemeidi yanlis anlasilmasin hani... suan giden altin ons.. sira elbet digerlerine zamani gelince verilecek anlaminda hani..
LegendComeBack için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Nezaman ben görmedim? Platini paylasmistim oysaki ben... tekrar atayim.. poladyuma inanin bakmadim hic yaniltmim sizi...
Safderûn_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Desene merak ettim:))baska sayfadanda diyebilirsin..
LegendComeBack için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ():)))yav abi vallahi ömrumü yeme:)) niye cagiralim konusacak siniz sen etiketle gec iste sonra kal oyle bise demeki:))
_Gümüşçü_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Eee hani yorumum o vakit :))bak o zamani gelince lazim olacak biliyorsun degilmi bunu simdiden:)
LegendComeBack için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Aciklamayi sana onnumara besyildiz yapip yolladim bak bildirimine bunla alakali:)
LegendComeBack için cevaplandı (yorumu göster)