Üye adı:Asiii__
Kayıt tarihi:5 Mart 2024
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:23633
Üye puanı:7222
Takipçileri:333
Takip edilen:31
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
için Asiii__ yorumu (2 dakika önce) Cevap yaz
Peki zaten dün endex ya, muk dedik satış ağırlıklı oldu bakma hisselerimiz iyide güldük:)... Stmayanı dvüyolar valla bak bi cwen 42.90lara çıktı 38lerdeki destekten indi 39**lere işte fırsat veriliyor bakma... Zrlaştı ayık olup hızlı hareketler şart dygusal bakmadan ... Burda grçekten hisse bazlı hepimiz hisse lerimizin destek dirençlerini vede hakim olmayı blmeliyiz... Al- sat piyasasında işte bunlar şart mlsf... @Asiii__
dinçersiber için cevaplandı (yorumu
https://altin.in/asiii__
Sana sığındım Yarab sana emanetim, ben bilmem iyiyi, kötüyü, sana tevvekkülüm"... Sen ırak eyle bisebeple art niyetleri...
Hayat tecrübemden yola çıkarak;
**Vallahi kimseye değil kendime yaslanıyorum ve sadece kendime güveniyorum... Çünkü düştüğüm zamanda yine kendim kendimi kaldırıyorum kimse benim elimden tutmuyor... Bu yüzden sen sağlam olacaksın sen "Kendine yaslanan herzaman dik yürür"**
**Kıskanılmak doğru şeyler yaptığının göstergesidir, insanlar asla kaybedenleri kıskanmazlar**..
Burada görüşlerim yatırım tavsiyesi değildir.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Asiii__ yorumu ()Hangi coin ismini dermisin bi?
Çaylak61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Asiii__ yorumu ()Hahahahah :))senin yaptigin işe sana akıl vermis :))sesli güldümm:)
Sinembas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Asiii__ yorumu ()Ona soylede acsin yav engelimi vallahi taktir ettim onu.. davranisini..
Masallah bereketli olsun:))sen gibi es herkes basina diyeyim ozaman:).. yerin, varsa yanında iyi:))genelde boyle olanlar pek bilinmezde:))
Sinembas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Asiii__ yorumu ():))yok arkadas bana boyle ka, dinlar lazim iste helal olsun, a, kıllı, z, eki olsun gelsin vursun beni.. a, ptallara tahammulum yok.. iyiki tanidim seni :))
Sinembas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Asiii__ yorumu ():))niye abla boyle diyorsun:) valla ben yinede temkinle gidiyorum.. senin bu dedigini bistte yapiyorum dibin dibinide gorsem orda acimam alirimda unuturumda..)
Sinembas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Asiii__ yorumu ()Nasilsin dündendir yoktun?
Eğlensin canı ne istiyorsa yapsın ben Wifle gayet mutlu oldum:))çok sevimliymis bu @ntmen_× pembe başliği ro, mantzmi ögretti bana ahahah:))gökyüzünde ja, cops ile:))tesekkurler vallahi hocam seninle tanistim bunla yoksa ben bunu bilmezdim..
Sinembas için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Ozaman bakma ekrana sabr et:))ben cagirinca gel:)) @YUSUF_ENES16 :))
Cecen_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Ya ge, berecez yada ereceğiz cok dusunme:)))
YUSUF_ENES16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Simdi cecene yazdim bak sende okus sabr ya neoldu sizlere://.. ben bistte sabirliyim inan orda olsaniz siz neyapacaksiniz:))
YUSUF_ENES16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Nedenki? fulmusün..
Bak oda geri kaldi hemde hepsinden fazlaca geri kalan o... tl var ise der, tlenme olasi dususte gumuste alirsin sepet olur neolacakki elbet vakti gelir cecen altini 1yil bekledik seninle ne kaybimiz var?
Cecen_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Hamdolsun içguveysinden hallice işte:) pi, yasayla ha, yatla boğuşmaya devam ya kardesim...
YUSUF_ENES16 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Platin yorumu yusufa yapmistim hemen yapayım:)) ons bazli 890kuvvetli destek olup ki fazla bi beklentim oraya olmasada sarkma ile 860kale destek arasi toplama uygun ytd... yukarida 910uzeri yerlessin ins.. vede 930onsa oturup artik 970onsa degsin cecen.. ytd.. tesekkur ederim arkadasim düşüşler gümüştede , platindede hep alım firsati bende ytd... @Hnmaga sagol ablam cumlemize ins:))
Cecen_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Asiii__ yorumu ()Nloyor, nloyor abla günaydin ne naz, lı btc niz varmış:)Resmen maytap geçiii eğlenii @Engzm , @ntmen_× ... hep sizin yüzünüze bu işler pembe başlik negüzlmişşş...
Sinembas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()De abi , su pozisyonda herseyi dememiz mümkün, oyun, lar en, tirakalar gayet güzel isliyor ve biz bunu hem endex rakamlarından gerekse endexe göre zaten hisse, lerin pe, rt oluşundan anlayabiliyoruz değilmi? ..
Onlarda işini yapicak tabi bizde işimizi yapacak bişey yok:)Anladın sen:) @Asiii__
06pecenekli için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Liklandın:)amin sagolsın
Doğan_güneş_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Amin insallah o faizi sindirmesi elbet kolay değil.. Zaman artik insallah başaracağiz yinede inanıyorum :)rastgelsin...
Doğan_güneş_ için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Cümleten Selamûn aleyküm dostlar , @Bozocan iyimisin? , @Arkeolog06 , @Görkemmm , @Periyot , @LosAnarquista60 , @Poyraz__Yeli , @EuroDol , @Hnmaga , @YUSUF_ENES16 , @Dzn_ , @babadayi ... yine etiket yetmedi:)) Hepinize hayirli kazançlar tum siteye:)) @cecen...
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Ham, dolsun şükür bu, günümüze... deme karı yollamissinda seninde hakkin var hadi yururse diye dusunmussun... Hayirlisi endex takibiyle artik ile ilerlemedeyim...
Tepkiler endexe gelsede dogan ust rakamlari kiramayan inan onay almis gibi olur ve alt destekleri istemek ister... Artik buyuzden daha temkinle ilerlemek adina elimdeki tlyi daha istikrarli kullanma tarafindayim.. zaten cikarsa elde hisse doldu :)dusersede si, gortam olsun ki hani kafam rahat etsin.. ytd... @Esadcan1 , @Ü_han . @Asiii__ Herkese cümleten Selum aleyküm bereketli kazançlar olsun...
Doğan_güneş_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Tesekkür ederim hayirli bereketli kazançlar dilerim...
_Gümüşçü_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Emegine saglik abi rakamların gercek cok guzelmis.. izleyelim bak bunlar olur gelirse az az sende gel.. unutmalik alip birakalim hisselerin soz benden... al unut taki ben seslenene kadar...
_Gümüşçü_ için cevaplandı (yorumu göster)