Üye adı:Arkeolog06
Kayıt tarihi:9 Kasım 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9661
Üye puanı:4592
Takipçileri:403
Takip edilen:12
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Ankara
"Yanıldığını kabul etmek, yeni bir hakikatin fethiyle zenginleşmektir. Parçadan bütüne, karanlıktan aydınlığa geçiş. " Cemil Meriç
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Öğlen 7.72 leri bekleyen ve sürekli düşüş trendinde diyen Dilek Hanım nerelerde acaba?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Dünya ticareti dolar üzerinden. Yasaklayacakmış. Kafaya bak kafaya. :)
OsmnGvn için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Tüm dünyada dolar değer kaybediyor. Sorun TL'nin değer kaybı. Petrol ürünleri gibi dünyada düşer bizde yükselir. Bu tarz yorumlar o kadar çok ki, yeni değil.
ultra_arslan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Ben umut satın demiyorum hanımefendi, tespitlerinizi temellendirin. Düşüş trendinde diyorsunuz, neden sorusuna teknik diye cevap veriyorsunuz. Ben de diyorum ki ülke ekonomisi tam bir kaosun içerisinde. Algı ve manipülasyon zirvede. Hal böyle iken hangi sihirli teknik size bunları söyletiyor. Hakikatlerin belini bükmeyin yeter.
DiIek için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()O davranışları sergileyen sizsiniz. Hiçbir dayanağı olmayan, temelsiz, uçuk iddialarınızı burada dillendirerek algı oluşturuyor milleti korku ve paniğe sürüklüyorsunuz. Adını da teknik koymuşsunuz. Teknik ülke gerçeklerinden hareket eder algıdan değil.
Casinoman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Hele bir daha söyle düşüş trendinde diye. :) Şu kaosta, şu manipülasyonun, algının zirve yaptığı ekonomide teknik konuşturan olarak bir daha söyleyin.
DiIek için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Ağzın bal yesin dostum. Güzel yorum.
Eray62 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Evet sen bir alllame- i cihansın. :)
Casinoman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Var mı artıran. :) Tek kelime ile komiksiniz.
Casinoman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Kürre- i muazzamasından sallayan ne çok insan var.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Telefona canlı döviz uygulamasını indirin. Alarmını kurun. Kur istediğiniz seviyeye geldiğinde sizi uyarıyor. Arada bakma ihtiyacı dahi hissetmiyorsunuz. Rahat edersiniz.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Türkiye'de bilgisayar fiyatlarındaki yıllık artış %92'yi buldu. 4.247 TL olan bilgisayar fiyatı, bu yılın kasım ayında 8.141 TL'ye yükseldi.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Türkiye'nin yapısal sorunları yerli yerinde duruyor. Reform sözleri de söz olmaktan öteye geçmedi. Tek araç var ellerinde faiz artırımı. O da dolar ı ancak kısa süreli 7.50 lere kadar çeker. Bu cari açık, ithalata dayalı ekonomi modeli, kısa ve uzun vadede olan borçları, yüksek faizli swap anlaşmaları, enflasyon, yüksek bütçe açıkları gibi her biri deve dişi gibi olan nedenlerden dolayı dolar yükselişini sürdürecektir orta vadede. Rakamlarla ve hakikatlerle paranıza yön verin. Hamasetin bir şey kazandırmadığı ortada. Veri her şeydir.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Bakan'ın faiz artırımı yönündeki sözlerini fiyatlamaya başladı kur. Büyük balinalar beklemeye başladı, ağızları açık, iştahları hiç olmadığı kadar yüksek. Bir 475 daha yapar mı MB? Hadi bakalım nasıl çıkacaklar işin içinden.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()İşte tam da amaçlanan bu. Psikolojik harp. Sabırlı ol. Günlük yaşamına devam et. Çok takılma buralarda.
Rüzgar7979 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Şu grafiği bu işlerle ilgisi olmayan birine gösterin. İlk tepkisi bu nasıl ekonomi sorusu olur. :) Kur her şeye gebe.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Başka türlü tutamazlar dolar ı. Sürekli rezerv eritiyorlar.
sadEce için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Türkiye şartları grafik ve analizlerde olasılıkları boşa çıkarıyor. Kaos var. Takipte kalmalı uygun karı görünce satmalı.
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Daha kombiyi yakmadım. Gelecek fatura gözümü korkutuyor. Bitirdiler bizi
olwayslose için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()İşte bir hezeyan daha.
Paradigma_ için cevaplandı (yorumu göster)