Üye adı:Arkeolog06
Kayıt tarihi:9 Kasım 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9660
Üye puanı:4589
Takipçileri:402
Takip edilen:12
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Ankara
"Yanıldığını kabul etmek, yeni bir hakikatin fethiyle zenginleşmektir. Parçadan bütüne, karanlıktan aydınlığa geçiş. " Cemil Meriç
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Evet. Benim Enpara'da hesabım var. 7.3060'dan alım yapıyor.
Gümüşçü_59 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Seviyorlar hocam masalı, ezberi çok seviyorlar. Hele klişe laflara bayılıyorlar. Hamaset gördüler mi üzerine atlıyorlar. Gerçeklere, verilere bakan yok.
Mennan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Saksıyı bir çalıştır. dolar kuru 7.21 iken hafta sonu olmasına rağmen bankalar neden 7.30 dan alım yapar? Bana bunun mantıklı bir açıklamasını yapar mısın? Neden 9 kuruşluk bir ikram var millete?
Realty_word için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Masal var dinler misin? Hamaset ve ezber var alır mısın? :)
Realty_word için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Evet. Onu diyorum ben de kardeşim. Yapı Kredi gibi bir banka neden 11 kuruşluk bir ikram yapsın müşterisine.
proff_of için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Bıkmadınız Polyannacılık oynamaktan. Bu görevden almanın bir karşılığı olacak. Net. Ama yüzde 2 olur ama yüzde 3. İllaki olacak ama.
MrOpen için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Yapı Kredi sinekten yağ çıkaran bir bankadır üstelik. Her şeyden para keser. En yüksek kredi faizi ondadır.
proff_of için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Diğerinin görevden alınmasının nedeni bu zaten. Düşünme sen dostum çünkü saçmalıyorsun.
Realty_word için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Murat Çetinkaya görevden alındığında dolar yüzde 2 değer kazanmış. Buradan hareketle az çok bir tahmin yürütülebilir. Bu çok somut bir veri.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Yapı Kredi gibi bir banka neden 7.3240 dan alım yapar hiç aklım almıyor.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()dolar kuru 7.21 iken 7.30 dan alım yapması çok saçma. Kesin bir duyumları var.
Egeengin_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Enpara 7.3060 dan alım yapıyor. Şimdi baktım.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Mevcut yönetimde kabahatli hep başkalarıdır da onun için hocam. Yine bir günah keçisi bulundu. Yüksek faiz artırımının sorumluluğu da ona yüklendi. Kısır döngü bu.
reosta_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Değişiyorum galiba hocam. :)
Mennan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Aynen öyle hocam. Her görüşe saygım var yeter ki sağlam bir şekilde temellendirilsin. Ayağına taş değmesin dostum, saygılar.
likev için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Bu benim Pazartesi günü için yorumum hocam. Millet uçuyor kaçıyor. Nisan'da da faizlerin sabit tutulacağı kanısındayım. Yanlış ekomomi yönetiminin faturası bu.
likev için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Faizlerde herhangi bir indirime gidilmez. Pazartesi günü de dolar da öyle yukarı yönlü sert hareketler olmaz. Yüzde 19 çok ciddi bir faiz oranı. Borsaya sıcak para girişi olacaktır. Tüm bunlara rağmen ekonomimizin beter durumu doları yine 8'li seviyelere çıkaracaktır. YTD
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Kimi göreve getirirlerse getirsinler sonuç değişmez. Sorunu yaratanlar soruna çözüm olamazlar.
izai için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ():) 20 ayda 3 Merkez Bankası başkanı değişiyorda tam da muz Cumhuriyet idir.
mrerden için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Yorumunu okuyunca ülke ekonomisinin bu halde oluşuna şaşmamak gerek. Kafa güzel. :)
Hepyek66 için cevaplandı (yorumu göster)