Üye adı:Arkeolog06
Kayıt tarihi:9 Kasım 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9656
Üye puanı:4588
Takipçileri:402
Takip edilen:12
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Ankara
"Yanıldığını kabul etmek, yeni bir hakikatin fethiyle zenginleşmektir. Parçadan bütüne, karanlıktan aydınlığa geçiş. " Cemil Meriç
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()dolar 7.98 canlı dövizde.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()dolar çok sağlam duruyor. Sabaha kadar umarım birazcık ateşi düşer. Düşmezse 8.20 de soluğu alır.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Canlı dövizde 7.98 gösteriyor
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Ne der mesela olumlu?
Iam_decree için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Panik olacak ne var babayiğit? İlk defa mı bakan istifa edecek memlekette.
eser38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Çok pis gel gel yapıyor.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Aldık sattık, aldık sattık ama treni mi kaçırdık acaba? Alım fırsatı verir mi arkadaşlar?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()2 saattir pür dikkat ekrana bakmaktan gözlerim ağrıdı. Bugün çok oyalandı bu seviyede. Makas olmasa çoktan girerdim.
günahkarbirkul için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()7.77 civarı girmeyi düşünüyorum.
nisre8787 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Gel aşağı da alım yapalım TL de sıkıldık :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Balinalar şu forumdaki yorumlarımızı okuyup gülüyorlar mıdır acaba? :)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Bistte manipülasyon had safhada. Varlık Fonu devrede. Kanmayın.
82ahmet42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Manipülasyon o. Aldanma.
Dolarci_72 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()40/50 dolar lık bir masrafı olur. Gönderdiğin bankadan da 65 lira vergi kesilir. Beklemek doğru karar.
jewelantonyquinnn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Döviz Swift ile gönderirsin ama masraflı olur.
jewelantonyquinnn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Görevinde en çok kalan başkan olur o. Nedeni ise tam bir kukla olması.
para52 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Enpara da al sat yapardım. Çok yoğun kullanırdım. Pazartesi günü piyasalar açıldığında 20 kuruşluk makası görünce tüm hesaplarımı boşaltıp kapattırdı. Kuveyt Türk kullanıyorum şimdi. Fırsatçılığa zerre tahammülüm yok.
yusuf_33 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Hep düşecek yorumları ile can sıkan bir tip. Şunu anlatamadık. Ne döviz ne de emtia sürekli yükselir. İnişli çıkışlı zamanları vardır, trendi, analizi vardır vs. Hep düşecek ya da hep yükselecek diye yorum yapanlardan uzak durun derim ben.
Prof_1234 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Dostum söylediklerinin hiçbiri gerçekleşmiyor ama hala zorluyorsun. Neden bunu yapıyorsun?
DavutDavut için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Bak dostum 7.90 da satış yedi. Şaşmaz
Dolarlarlarlaa için cevaplandı (yorumu göster)