Üye adı:Arkeolog06
Kayıt tarihi:9 Kasım 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9656
Üye puanı:4588
Takipçileri:402
Takip edilen:12
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Ankara
"Yanıldığını kabul etmek, yeni bir hakikatin fethiyle zenginleşmektir. Parçadan bütüne, karanlıktan aydınlığa geçiş. " Cemil Meriç
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Tarihi unutmuşsun. Herkes tarihçidir. Bu gözler İlber Ortaylı hocanın bir videosunun Altın a "Bu da hiç tarih bilmiyor" yazanı gördü. Var gerisini sen düşün.
Birder için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Atma kardeşim, 7.96. Şimdi baktım. En yüksek Fiba alıyor. 8.13
Örs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()İş ve İşçi Bulma Kurumu önündeki uzun kuyruklarda bekleyen insanlar da zaten hobi olarak sıralanıyorlar değil mi? Ezbere konuşmak ne kadar da kolay.
dolarci52 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()"Bilgi en büyük güçtür" diyor Francis Bacon hocam. Yeni bilginin merkezi Batı. Muazzam bir teknoloji bilgi temelinde yükseliyor. Her alanda bu kendini gösteriyor. Bilgiye sahip olan dünyayı yönetir.
aVam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Eyvallah üstadım.
ÇANCILAR_PET_SHOP için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Amerika'ya hiçbir şey olmaz. Ne parasına ne kurumlarına ne de dünyadaki liderliğine. Bunu söylerken Amerikancı olduğumdan değil hakikat olduğundan söylüyorum. İki şeyin dizginlerini elinde tutuyor ABD. Biri bilim ve bilgi, ikincisi bunun sonucu olarak ortaya çıkan yüksek teknoloji.
dolarci52 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Fed faizi artırmak zorunda. Hiç kaçışı yok. Sürpriz değil bu, beklenen sonuç.
Mennan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Tarihi eser kaçakçılığının tepesinde ABD ve Vatikan vardır. Amerika Irak'ı işgal ettiğinde ilk yağma ettikleri yer Bağdat Arkeoloji Müzesi idi. Sümer tabletleri idi hedefte olan.
salih2837 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Tabanına anlatamaz, dahası dolar ın ABD 10 yıllıkları baz alındığında yüksek faize rağmen yine yükselme trendine girme riski çok fazla.
mat19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Arkeologlar kaçak kazılara katılmaz da ondan. :)
aVam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Faiz artırımı beklentisi beyhudedir. Olursa benim için çok sürpriz olur. Dahası MB başkanı kendisiyle çelişir hoş o makamın bir bağımsızlığı da yok ama. :) A takımını komple değiştirdi. Ağbal'ın yardımcısı dahi görevden alındı. Sabit kalacağı kanısındayım.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Ne güzel söylediniz. Teşekkür ederim. Saygılar.
NİLSUDE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()İzninizle ben de katılıyorum toteminize. :) 8.08 den trene binmiştim. :)
NİLSUDE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Bak ivmelendi yine :)
Ossi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Kimse bu sorunun cevabını vermez dostum. Kendi kararını kendin ver.
stella7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Hiçbir döviz, hiçbir emtia sürekli yukarı çıkmaz dostum. Arada geri çekilmelerde olur, düzeltme olur, durağan hale gelir. Önemli olan trendtir. Bozma moralini.
Ossi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Umutsuz olma dostum. İnşallah karını alıp keyif çayını içersin. :)
Ossi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Ağzın bal yesin :)
Gümüşçü_59 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Neden 8, 03 lerde girmedin dostum?
Ossi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Sürekli iğne atmasından ziyade kademe kademe yükselişleri seviyorum. :)