Üye adı:Arkeolog06
Kayıt tarihi:9 Kasım 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9656
Üye puanı:4588
Takipçileri:402
Takip edilen:12
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Ankara
"Yanıldığını kabul etmek, yeni bir hakikatin fethiyle zenginleşmektir. Parçadan bütüne, karanlıktan aydınlığa geçiş. " Cemil Meriç
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Bist'te hacim 15.8 milyara kadar düşmüş. Muazzam bir para çıkışı var. Yabancı nereden giriş yapacak dolar a bakalım.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()O kapitalist Amerika'nın başkanı Biden kişi başı 2000 dolar verdi vatandaşına karşılıksız. Yetmedi üstüne öğrencilere verilen geri ödemeli krediye af getirdi. Bize de İban verildi.
turgay_coskun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Allah herkese bol kazanç versin emmi.
Sahimerdan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Emmi de paranın çok olduğu yönünde güçlü bir kanaat oluştu bende usta. :)
aVam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Emmi öyle bir yorum yazıyorsun ki okuyan da dolar ın 8.40'dan 8.15 e düştüğünü zanneder. :)
Sahimerdan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Faiz artışı beyhudedir dostum.
ByEe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()7.70 ciler de yaya kaldı, benim gibi 8.30 cularda. :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()dolar ın 8.45'i görmesinden birkaç gün önce saat verip dolar düşecek diyen teknikçi gördü bu gözler. Verdiği saat de 22.15 idi.
gold52 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Evet kardeşim bilirim ama bu davranış şekli bedene eziyettir. Psikolojik olarak da yıpratır. Uykusuz bırakır, monotonlaştırır, düzeni bozar. Önce beden sağlığı derim ben. :)
ÇANCILAR_PET_SHOP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Gönül istiyor ki hep aksiyon hep aksiyon. :) Hayat devam ediyor kardeşim. Sürekli ekrana bakarak gün mü geçer.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Fetva bile isterler yakında. Şu caiz mi diye.
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Bayan arabası tabiri tam bir şehir efsanesidir. Arabayı temiz kullanmak kişinin titizliği ile doğru orantılıdır. Mesela ben. :) Bir de doktordan çok kullanılır.
TUTANKAMON_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Alternatif bir düşüncen varsa koy ortaya kardeşim ve söylemi çürüt.
Atlantis01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Pandemide iş iyice çığırından çıktı. Enflasyon alım gücünü fazlasıyla düşürdü. İşsizlik had safhada, kur desen nerede duracağı belli değil. Şu belirsizlik ortamında karamsar olmamak elde değil. Aşı tedariki sürekli sekteye uğruyor. Aşılama desen kaplumbağa hızıyla ilerliyor. Doktorlar çıldırmanın eşiğine gelmiş, istifa eden edene. Hazine desen ihtiyat akçesine kadar yenmiş, tüketilmiş. Aklı merkeze almayan her politika duvara çarpmaya mahkumdur. Faturayı yine vatandaş ödüyor, ödeyecek.
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Aleyküm selam usta.
Mennan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Ağabey bizde yukarı yönlü dikine hareketler daha olasıdır. Bunu sen de biliyorsun, nedenlerini de biliyorsun. Her şeye hazırlıklı olalım ama temelsiz iddialara da prim vermeyelim.
Ankarali_UD için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Güzel kardeşim mantıklı hiçbir yoruma ters cevap vermem. Ama dolar 8.17 iken 7.50 beklemek sizce de beyhude bir bekleyiş değil mi?
Ankarali_UD için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Ezbere konuştuğun ne kadar belli. Ben 8.08 den aldığım dolar ı 8.30 da satmak için hedef koymuşum. Bunun neresi uçmak. Ama 7.50 beklemek harbiden uçmak.
pusuda_beklerken için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()dolar dünkü seviyesinin 3 kuruş üzerinde ama 7.70 ciler 8.21'den biraz geri çekilme olunca yine ortalığa dökülmüş. :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Şimdi yataya bağla.