Üye adı:Arkeolog06
Kayıt tarihi:9 Kasım 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9655
Üye puanı:4588
Takipçileri:402
Takip edilen:12
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Ankara
"Yanıldığını kabul etmek, yeni bir hakikatin fethiyle zenginleşmektir. Parçadan bütüne, karanlıktan aydınlığa geçiş. " Cemil Meriç
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Ustam benim de içim yandı. Üzerime düşeni yaptım ama elden gelen öğün olmaz. Birileri bu yalın gerçeği görmüyor, içimi en çok da bu acıtıyor.
Mennan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Daha kötüsünü söyleyim. Fırında köşede bekleyen bir teyze vardı. Sırada zannettim. Fırındakiler ekmeğini alıp çıkıyor, o hala bekliyor. Teyze herkes önüne geçti, gel sıranı kaptırma dedim. Oğlum benimkisi farklı dedi. Dünden kalan bayat ekmekleri bedava alırmış, kasadaki görevli söyledi. Hani uçuyoruz, kaçıyoruz ya vatandaş bu halde.
OğuzeliGaziantep için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Saat 16'da Torku'nun kendi ürünlerini sattığı bayisindeydim. Ayçiçek yağı alacaktım. 5 lt fiyatı 79 TL. O da indirimli fiyatı. Almadan çıktım.
OğuzeliGaziantep için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Sağlam öngörü. Tebrikler kardeşim.
karan_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Fiba FX var. 1.5 kuruş makas.
Bartınlı74 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Günaydın. Herkese bol kazançlar.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Bir takmışsınız on yıllığa, gözünüzdeki merteği görmüyorsunuz.
Dolarci_72 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Sok kafanı kuma sok. Aman nokta kadar eleştiri getirme. Yancılıktan bıkmadınız.
DolarDuser için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Dış dünyayla bağlantısını kesmiştir o Murat kardeşim. :) Yorganın Altın a girmiştir. :)
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Net söyledik. Hamasetten arındırılmış, net veriler ve ülke gündemini takip ederek fikrimizi paylaştık. Gazoz kapağı değil bu diye de ekledik.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Şu ortalığı karıştıran Bartınlı nerede acaba? Ne hezeyan kustu hiç durmadan. Allah akıl fikir versin.
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()İki gün öncesi öngörüm. Ne dediysek o. :)
Arkeolog06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Bartınlı nerede Bartınlı. :) Hezeyan kusup duruyordu. :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Sabit tuttu.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Enpara bile makas açmamış. Sabit bıraktılar büyük ihtimalle.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Şu sitede yazılan her yorumu okuyanın elde edeceği tek şey kocaman bir kafa karışıklığı. :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Pazartesi 8.23'ü gören kur kademe kademe 8.04'e kadar düştü. 19 kuruşluk bir düşme var.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Aynen kardeşim. Piyasalardaki herhangi bir hareketlilikte hemen mobil ve İnternet şubeyi erişime kapıyorlar. Hele Fast'taki gönderim ücreti ile iyice soğuttu beni kendinden.
Cmlhbb için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Bol kazançlar dostum.
Bibilen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Yapı Kredi Bankası her zamanki yaptığını yaptı ve yine mobil şubeyi kapattı. Bu banka ile çalışan iki kere düşünsün. Vakıf Bank'a da erişilemiyor.