Üye adı:adım_gibi
Kayıt tarihi:13 Eylül 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4460
Üye puanı:505
Takipçileri:17
Takip edilen:36
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Öle demeyeydin iyidi , oradan sonra sıranın kime geleceğini biliyoruz :(
kendi_çapında_bilgili_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ():) mafettin adamı ya la .
Ons 1700 olsa daha iyiydi :D
kendi_çapında_bilgili_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Hadi ons bizi eve götür. Buralar karanlık ve soğuk , üşüyorum :/
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Dolsun onun yüzünden füşerken zararkes yapamadık.
KANO1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()O zaman gece ons alsın pis çekikler sat sat iyi oldu onlara. Ahhssaaa Turpla ancak kim- ono başa çıkar.
kendi_çapında_bilgili_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Evet on numero bir yorum.
newage34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Allah nazarlardan korusun , çalışın sizinde olur :)
keten_prenses için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Ama kurtaran hep prens olmuyormuydu :)
Zaman değişti tabi..
Kurtarılmayı bekliyoruz hep beraber.
305 rakımlı tepede :)
keten_prenses için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Yakışır prensesimize :/
keten_prenses için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Keten apla bu turp senle yarışır , konuşma konusunda :)
keten_prenses için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Arkadaş kendi içinde tutsan olmaz mı. PY bu ne yapacağı belli olur mu?
21_diyarbakır için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Tarifeler kalkmıyor ikinci fazda %5 e indirmeye çalışacağız.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Bi halt çıkmayacak , çıksaydı bu kadar gevelemezdi. Günün sonunda kimse bişey anlamayacak. Bakalım py ne diyecek.
2BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Bakalım o gözlüklerle ışığı gerçekten görebiliyormusunuz :)
ışık_insanı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Batıyoruz mu iyice bu Turp torpil gibi batıtçrdı gemilerimizi. Bence fare doğuracak herzaman ki hibi. Ama gramdayız dolar dülse kaybediyoz ons düşse yine kaybediyoz. Verdik koku yukarıdan :/
2BeğenmedimŞikayet
Sterlin için adım_gibi yorumu ()Eyvallah akif hocam , biz millet olarak geriden gitmeye mahkumuz üzüntüm bu.
Akif44 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Sterlin için adım_gibi yorumu ()Günaydın hocam Allah herkesin gönlüne göre versin.
Bazı çanak yalayıcıların şikayeti sebebi ile bikaç gün içerde yattım.
Ne yapsan az!
Aytaç_fb41 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için adım_gibi yorumu ()Evet halkı çok güzel eziyor.
Devam devam ...
Tereyağı 80 tl , çok güzel yapıyorlar , çok da güzel oldu.
TargetX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Yakaladılar tabi satış fırsatı bile vermezler.1 ileri 2 geri. 2 geri 1 ileri.
Sonunda da nereye patlarsa ...
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Helal prinses apla :)
keten_prenses için cevaplandı (yorumu göster)